It\\\'s always better on holiday...

Kommentaar

Mis kanalid El' Clasicot näitavad täna?

Kommentaar

Algselt postitas buub Vaata postitust
          Mis kanalid El' Clasicot näitavad täna?
          Telekanalid ja vb ka mõni raadiokanal.

Kommentaar

Kas eskimod on kunagi kellegagi (mingi muu rahvusega peale loomaliikide) sõdinud, kui siis mis relvastus neil on ?

Kommentaar

Algselt postitas Felipe Vaata postitust
              Kas eskimod on kunagi kellegagi (mingi muu rahvusega peale loomaliikide) sõdinud, kui siis mis relvastus neil on ?
              Teises Maailmasõjas nad ju Alaskat kaitsesid. Ju ameeriklased neile selleks vajaliku varustuse andsid.
              May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Kes on pildil ;s ? Hispaania koondidest - Ei, see ei ole viktoriin vaid tahaks ise teada.

Kommentaar

Algselt postitas billy t Vaata postitust
                  väga seksikas! tee veel!
                  come on, cannuman! tee veel
                  forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

davai põruta üks pähkel. Jooniseid jms ei viitsi teha...

Kommentaar

Algselt postitas aanvaller Vaata postitust
                      Miks hääletati korvpall Eestis populaarsemaks kui jalgpall?
                      nii.. teine hääletus on veidi parema sõnastusega:
                      Eesti suurim uudisteportaal, mis koondab endas Eesti ja välisuudised, krimiuudised, arvamuslood, ilmainfo ning palju muud
                      BVB - Vaprus

Kommentaar

siis pole midagi, aga ma tean, et sa tahtsid teha.
                        forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                          nii.. teine hääletus on veidi parema sõnastusega:
                          http://www.delfi.ee/news/sport/poll....=9168&t=51&p=0
                          Kõik vutt-vutt hääletama!
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

jah muidugi. mul on 3 hobi. Seks, jalka vaatamine ja mata ül lahendamine

Kommentaar

täitsa norm valik.

Kommentaar

kui seksi asemel oleks onaneerimine, oleks cannu mu iidol.

Kommentaar

Working...
                                X