No announcement yet.

Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

ilus staadion on neil. isegi m2ngnud seal muru peal las palmases.

Kommentaar

Algselt postitas Calva Vaata postitust
      mida arvate UD las palmasest , hispaania 2 liiga
      kui üldse teate sellisest võistkonnas midagi , realile pani kunagi 4 2 võimis
      Millal nad Realile ära panid? Mingi 2001. aastal? Siis nad olid vist veel kõrgeimas seltskonnas..
      Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
      Algselt postitas taku*
      Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Algselt postitas Maarek Vaata postitust
        täna kõlanud lugu on isegi Roheliste Rattaretkelt ähmaselt tuttav.
        2008. aasta retke mõtled?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          2008. aasta retke mõtled?
          Jah, seal Võõpsu laagris nad ju esinesid.
          May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas Maarek Vaata postitust
            Jah, seal Võõpsu laagris nad ju esinesid.
            Esinesid jaaa Dagöst olid nad üle

Aga igatahes, kellel on jagada:
            Ska Faktor - Ära joo, ära suitseta
            Pumpz - Mõttetu Tibi
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kui see oli see "Kergotamine" siis ehk keegi saab jagada?
              Algselt postitas taku*

Kommentaar

Tänusõnad Jasperi pihta!
                Algselt postitas taku*

Kommentaar

Kas keegi öelda, kas praegu on vaja lube kaasas kanda, et kas praegu pole see värk, et piisab isikut tõendavast dokumendist kui politsei peaks lube küsima?

Kommentaar

Algselt postitas TeeleS Vaata postitust
                    Kas keegi öelda, kas praegu on vaja lube kaasas kanda, et kas praegu pole see värk, et piisab isikut tõendavast dokumendist kui politsei peaks lube küsima?
                    Teoorias peaks asi toimima küll. Kuna kindlasti on Politseil ligipääs andmetele ka ARKis jne, seega kui sealt saaks inffi et juhiluba väljastatud, siis ei tohiks nagu probleemi olla.
                    Samas praktikas ei tea
                    olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

eelmine aasta otsisime klubi selle superstaari inglasele. Tea kas sai siis Viljandisse kuhugi klubisse? J2rgmine aasta debydeerib tuleviku eest vb

Kommentaar

Algselt postitas aanvaller Vaata postitust
                        eelmine aasta otsisime klubi selle superstaari inglasele. Tea kas sai siis Viljandisse kuhugi klubisse? J2rgmine aasta debydeerib tuleviku eest vb
                        Pigem Pubi eest. Aga keegi võiks valgustada jah.
                        Kas sinu kommipood on ikka küllalt autentne?

Kommentaar

Arti Martin - ktoo eeta?
                          slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                            Arti Martin - ktoo eeta?
                            Sütti, palun

Kas Mart Poomil on 2 kodakondsust?

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                              Arti Martin - ktoo eeta?
                              Arti on normal vana, kellel oli mohawk ja kes mängib rannavutti ja kes tegeleb poksi ja muu taolise stafiga. Lisaks on ta ka Kalju toetaja.
                              Algselt postitas taku*

Kommentaar

Aga mis see mohawk on?
                                olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Working...
                                X