320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

LIIKLUS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Pikivahe hoidmisega on see miinus, et tihti lendab tagant mingi kamikaze sinu ja eesoleva auto vahele.
    Linnas pikivahe hoidmine tundub üldse tuuleveskitega võitlemisena.
    Need, kes kiiruskaamerat nähes 95 pealt 85 peale pidurdavad tuleks Eesti Energia kivisöe kaevandustesse saata.

    Kommentaar


      Algselt postitas sanderos Vaata postitust
      Yesyes, tagumikus sõitmine sucks, muidugi hoian mõistlikult vahet aga endiselt see 70 peale pidurdamine, milleks?
      Kerge matemaatika, sõidad 90 alas 110ga, siis tuleb mingi aega 70ga sõita, et keskmine kiirus kokkuvõttes 90 tuleks.
      Je suis Nasfal

      Kommentaar


        Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
        Pikivahe hoidmisega on see miinus, et tihti lendab tagant mingi kamikaze sinu ja eesoleva auto vahele.
        Siis ei maksa möödasõiduga nii kaua uimerdada.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

        Kommentaar


          Algselt postitas Stok
          Kamikazede pärast ei tarvitse muretseda, nad lähevad Su eest varsti minema.
          No, ma arvan, et mind peetakse ka liikluses kamikazeks. Maanteel on tavapärased olukorrad, kus sõidan korraga 6-7 autost mööda, kes kõik passivad mingisuguse aeglasema sõiduki taga, aga möödasõitu keegi ei tee, kuigi aega ja ruumi selleks on piisavalt. Ja isegi kui rongis on 20+ autot, ei pea ju kõigist korraga mööda sõitma. Tulen esimese hooga 10-st mööda, teise hooga ülejäänudest. Ei võta ka see möödasõit aega rohkem kui 1 minut. Samas oodata selle rivi lõpus oma korda, siis selle aja peale jõuad Tallinnast Pärnu või Tartust Tallinna. Ei pea selleks sportautoga sõitma, et maanteel ohutult möödasõite teha. Inimesed kohutavalt kardavad möödasõite ja põhjustavad sellega liikluses veelgi ohtlikumaid olukordi.

          Aga kui juba räntimiseks läks, siis mind ajavad kõige enam närvi:

          1. Inimesed, kes sõidavad neljarealisel vasakpoolses reas, kuigi parempoolne rida on nende jaoks vaba. Kui jõuad neile kannule, siis tihti loivavad nad samamoodi edasi ja ei kavatsegi parempoolsesse ritta reastuda. Ei aita ka täistuled ja signaalitamine. Sõidavad kui õiged mehed ennemuiste. Ja kui neist paremalt mööda sõidad, siis vaatavad nad sind kui elum*nni. Tervitused kaas-Volvo juhid, teie hulgas on neid lambaid kahjuks enim.
          2. Inimesed, kes teevad autorongist möödasõite liiga aeglaselt - nii aeglaselt, et nende taga tulevad autod peavad valima laupa panemise või pidurdamise ja oma ritta tagasi rammimise vahel. Tervitused kõigile Škoda juhtidele.
          3. Inimesed, kes autorongis tõmbavad vahed nii kokku, et linnas on parkides ka kahe auto vahel rohkem ruumi. Ja eriti need inimesed, kes arvavad, et nad on jumalad ja ei lase ka autot enda ette ning tõmbavad selle viimasegi ruumi kinni, et jumala eest see kutt, kes sust julges mööda sõita paneks laupa vastutuleva sõidukiga. Tervitused Kose kandis sõitnud Audipedele, kelle ma sisuliselt teepervele rammisin.
          4. Inimesed, kelle ego saab riivata, kui neist odavama autoga mööda sõidad. Päris tihti on mind erinevad Audi ja BMW vennad suruma hakanud. Kas võtavad sappa (mis ei ole kõige hullem kuritegu, sest küllap nad arvavad, et teise kihutaja taga on ohutum kihutada) või takistavad kiirendamisega möödasõitu (täisautistlik käitumine). Õnneks on sellised inimesed siiski teravate möödasõitudega võimalik maha raputada. Kuigi need inimesed mind närvi ei aja, sest ma võtan seda mõnusa muige ja väljakutsena, siis parajad tropid on nad ikkagi. Tervitused Märjamaalt mind Tallinna saatnud poolakast Audipedele.
          5. Inimesed, kes tegelevad foori taga kõrvaliste asjadega ning unustavad rohelise peale minema minna. Ja kui tuli läheb roheliseks, siis on nad ainsad, kes enne punast üle saavad. Tervitused linnarahvale.
          6. Inimesed, kes pidurdavad vahetult enne kiiruskaamerat meeletult rohkem kui vaja oleks. Lihtsalt tüütu, kui ma tulen püsikiirusehoidjaga ja pean sealt veel alla pidurdama, sest mingi vend mu ees väriseb. Tervitused naistele ja vanadele inimestele.

          /rant over/
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

          Kommentaar


            Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            No, ma arvan, et mind peetakse ka liikluses kamikazeks. Maanteel on tavapärased olukorrad, kus sõidan korraga 6-7 autost mööda, kes kõik passivad mingisuguse aeglasema sõiduki taga, aga möödasõitu keegi ei tee, kuigi aega ja ruumi selleks on piisavalt. Ja isegi kui rongis on 20+ autot, ei pea ju kõigist korraga mööda sõitma. Tulen esimese hooga 10-st mööda, teise hooga ülejäänudest. Ei võta ka see möödasõit aega rohkem kui 1 minut. Samas oodata selle rivi lõpus oma korda, siis selle aja peale jõuad Tallinnast Pärnu või Tartust Tallinna. Ei pea selleks sportautoga sõitma, et maanteel ohutult möödasõite teha. Inimesed kohutavalt kardavad möödasõite ja põhjustavad sellega liikluses veelgi ohtlikumaid olukordi.
            Plussmiljard.
            Instagram

            Twitter

            Eesti Lokomotiv Moskva fännid

            telekavaataja.blogabet.com

            Kommentaar


              Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Inimesed kohutavalt kardavad möödasõite ja põhjustavad sellega liikluses veelgi ohtlikumaid olukordi.
              Teinekord ma ikka imestan neid tiksuvaid pomme ehk nina perses kinni kolonne vaadates, et mingit suuremat matsu pole olnud.

              Kiiruse mõõtmise asemel võiks poliisi pikivahet kontrollida - suur saak ma ütlen, suur saak!
              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

              "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

              "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

              Kommentaar


                Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                No, ma arvan, et mind peetakse ka liikluses kamikazeks. Maanteel on tavapärased olukorrad, kus sõidan korraga 6-7 autost mööda, kes kõik passivad mingisuguse aeglasema sõiduki taga, aga möödasõitu keegi ei tee, kuigi aega ja ruumi selleks on piisavalt. Ja isegi kui rongis on 20+ autot, ei pea ju kõigist korraga mööda sõitma. Tulen esimese hooga 10-st mööda, teise hooga ülejäänudest. Ei võta ka see möödasõit aega rohkem kui 1 minut. Samas oodata selle rivi lõpus oma korda, siis selle aja peale jõuad Tallinnast Pärnu või Tartust Tallinna. Ei pea selleks sportautoga sõitma, et maanteel ohutult möödasõite teha. Inimesed kohutavalt kardavad möödasõite ja põhjustavad sellega liikluses veelgi ohtlikumaid olukordi.

                Aga kui juba räntimiseks läks, siis mind ajavad kõige enam närvi:

                1. Inimesed, kes sõidavad neljarealisel vasakpoolses reas, kuigi parempoolne rida on nende jaoks vaba. Kui jõuad neile kannule, siis tihti loivavad nad samamoodi edasi ja ei kavatsegi parempoolsesse ritta reastuda. Ei aita ka täistuled ja signaalitamine. Sõidavad kui õiged mehed ennemuiste. Ja kui neist paremalt mööda sõidad, siis vaatavad nad sind kui elum*nni. Tervitused kaas-Volvo juhid, teie hulgas on neid lambaid kahjuks enim.
                2. Inimesed, kes teevad autorongist möödasõite liiga aeglaselt - nii aeglaselt, et nende taga tulevad autod peavad valima laupa panemise või pidurdamise ja oma ritta tagasi rammimise vahel. Tervitused kõigile Škoda juhtidele.
                3. Inimesed, kes autorongis tõmbavad vahed nii kokku, et linnas on parkides ka kahe auto vahel rohkem ruumi. Ja eriti need inimesed, kes arvavad, et nad on jumalad ja ei lase ka autot enda ette ning tõmbavad selle viimasegi ruumi kinni, et jumala eest see kutt, kes sust julges mööda sõita paneks laupa vastutuleva sõidukiga. Tervitused Kose kandis sõitnud Audipedele, kelle ma sisuliselt teepervele rammisin.
                4. Inimesed, kelle ego saab riivata, kui neist odavama autoga mööda sõidad. Päris tihti on mind erinevad Audi ja BMW vennad suruma hakanud. Kas võtavad sappa (mis ei ole kõige hullem kuritegu, sest küllap nad arvavad, et teise kihutaja taga on ohutum kihutada) või takistavad kiirendamisega möödasõitu (täisautistlik käitumine). Õnneks on sellised inimesed siiski teravate möödasõitudega võimalik maha raputada. Kuigi need inimesed mind närvi ei aja, sest ma võtan seda mõnusa muige ja väljakutsena, siis parajad tropid on nad ikkagi. Tervitused Märjamaalt mind Tallinna saatnud poolakast Audipedele.
                5. Inimesed, kes tegelevad foori taga kõrvaliste asjadega ning unustavad rohelise peale minema minna. Ja kui tuli läheb roheliseks, siis on nad ainsad, kes enne punast üle saavad. Tervitused linnarahvale.
                6. Inimesed, kes pidurdavad vahetult enne kiiruskaamerat meeletult rohkem kui vaja oleks. Lihtsalt tüütu, kui ma tulen püsikiirusehoidjaga ja pean sealt veel alla pidurdama, sest mingi vend mu ees väriseb. Tervitused naistele ja vanadele inimestele.

                /rant over/
                +1
                Kui ma presidendiks saan, siis Sinust saab mu liiklusminn.

                Kommentaar


                  Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  No, ma arvan, et mind peetakse ka liikluses kamikazeks. Maanteel on tavapärased olukorrad, kus sõidan korraga 6-7 autost mööda, kes kõik passivad mingisuguse aeglasema sõiduki taga, aga möödasõitu keegi ei tee, kuigi aega ja ruumi selleks on piisavalt. Ja isegi kui rongis on 20+ autot, ei pea ju kõigist korraga mööda sõitma. Tulen esimese hooga 10-st mööda, teise hooga ülejäänudest. Ei võta ka see möödasõit aega rohkem kui 1 minut. Samas oodata selle rivi lõpus oma korda, siis selle aja peale jõuad Tallinnast Pärnu või Tartust Tallinna. Ei pea selleks sportautoga sõitma, et maanteel ohutult möödasõite teha. Inimesed kohutavalt kardavad möödasõite ja põhjustavad sellega liikluses veelgi ohtlikumaid olukordi.

                  Aga kui juba räntimiseks läks, siis mind ajavad kõige enam närvi:

                  1. Inimesed, kes sõidavad neljarealisel vasakpoolses reas, kuigi parempoolne rida on nende jaoks vaba. Kui jõuad neile kannule, siis tihti loivavad nad samamoodi edasi ja ei kavatsegi parempoolsesse ritta reastuda. Ei aita ka täistuled ja signaalitamine. Sõidavad kui õiged mehed ennemuiste. Ja kui neist paremalt mööda sõidad, siis vaatavad nad sind kui elum*nni. Tervitused kaas-Volvo juhid, teie hulgas on neid lambaid kahjuks enim.
                  2. Inimesed, kes teevad autorongist möödasõite liiga aeglaselt - nii aeglaselt, et nende taga tulevad autod peavad valima laupa panemise või pidurdamise ja oma ritta tagasi rammimise vahel. Tervitused kõigile Škoda juhtidele.
                  3. Inimesed, kes autorongis tõmbavad vahed nii kokku, et linnas on parkides ka kahe auto vahel rohkem ruumi. Ja eriti need inimesed, kes arvavad, et nad on jumalad ja ei lase ka autot enda ette ning tõmbavad selle viimasegi ruumi kinni, et jumala eest see kutt, kes sust julges mööda sõita paneks laupa vastutuleva sõidukiga. Tervitused Kose kandis sõitnud Audipedele, kelle ma sisuliselt teepervele rammisin.
                  4. Inimesed, kelle ego saab riivata, kui neist odavama autoga mööda sõidad. Päris tihti on mind erinevad Audi ja BMW vennad suruma hakanud. Kas võtavad sappa (mis ei ole kõige hullem kuritegu, sest küllap nad arvavad, et teise kihutaja taga on ohutum kihutada) või takistavad kiirendamisega möödasõitu (täisautistlik käitumine). Õnneks on sellised inimesed siiski teravate möödasõitudega võimalik maha raputada. Kuigi need inimesed mind närvi ei aja, sest ma võtan seda mõnusa muige ja väljakutsena, siis parajad tropid on nad ikkagi. Tervitused Märjamaalt mind Tallinna saatnud poolakast Audipedele.
                  5. Inimesed, kes tegelevad foori taga kõrvaliste asjadega ning unustavad rohelise peale minema minna. Ja kui tuli läheb roheliseks, siis on nad ainsad, kes enne punast üle saavad. Tervitused linnarahvale.
                  6. Inimesed, kes pidurdavad vahetult enne kiiruskaamerat meeletult rohkem kui vaja oleks. Lihtsalt tüütu, kui ma tulen püsikiirusehoidjaga ja pean sealt veel alla pidurdama, sest mingi vend mu ees väriseb. Tervitused naistele ja vanadele inimestele.

                  /rant over/
                  1. 2+2 vasakpoolse sõiduraja kasutamise probleem on tõsine. +1

                  2. Vaata peeglisse ja süüdista ennast kui pimesi "jänesele järgi hüppad". Paljudel juhtidel kipub olema komme, kohe möödasõidule järgi tõmmata, kuigi on ilmselgelt näha, et möödasõitu sooritav sõiduauto või kaubik ei ole tulnud rallirajale sõitma.

                  "Enne möödasõidu alustamist peab juht veenduma, et:
                  -möödasõit ei ohusta ega takista teisi liiklejaid;
                  -sõidurada, millele juht suundub, on piisavas ulatuses vaba;
                  -tal on võimalik tagasi reastuda, ohustamata ja takistamata juhti, kelle sõidukist mööda sõidetakse."

                  3. Võibolla üritab autorongis olev juht samuti valmistuda möödasõiduks? Kui pereisal on autos kogu perekond, siis ilmselgelt ei hakka ta pimedas kurvis mööda pressima, küll aga tahab ta näiteks järgmisel sirgel möödasõidu teha.

                  PS. Viska pilk taaskord liiklusseadusesse.
                  Enne möödasõidu alustamist peab juht veenduma, et:
                  -tal on võimalik tagasi reastuda, ohustamata ja takistamata juhti, kelle sõidukist mööda sõidetakse.
                  -Kui möödasõidu ajal ilmneb takistus või liiklusoht, mida juht ei saanud ette näha või ei osanud õigesti hinnata enne möödasõidu alustamist, tuleb möödasõit katkestada.
                  -tal on võimalik tagasi reastuda, ohustamata ja takistamata juhti, kelle sõidukist mööda sõidetakse.

                  4. Möödasõidul kaasakiirendavad või solvuvad juhid on tõesti lambad.
                  5. +1
                  6. +1, püsikiirusega sõites tuleb iga kaamera juures jalg piduripedaalile panna.

                  Kindlasti ei saa iga hetk sõita vaid "raamatu" järgi kuid tuleb ikkagi suhtuda kaasõitjatesse respektiga, ei saa sundida teisi kraavipervele sõitma kuna mina leian, et antud vahesse pressiks ma oma auto ära. Kui võtta Tallinna-Tartu mnt näiteks reedel, peale tööpäeva lõppu siis ilmselgelt on seal kolonnid. Isiklikult leian, et sellel ei ole mõtet ja suurt võitu, kui hakata seda 5km pikkust kolonni nappide möödasõitude ja vahele pressimistega läbima. Palju lihtsam oleks teha kerge põiepaus, nutipaus või suitsupaus ja lasta neil närvihaigetel linnajuhtidel omavahel sõelumised ära teha, siis lükkad püsikiiruse peale ja elu on lill.

                  Kommentaar


                    Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    /rant over/
                    Wow, epic post.

                    Algselt postitas MartinEST Vaata postitust
                    1. 2+2 vasakpoolse sõiduraja kasutamise probleem on tõsine. +1

                    2. Vaata peeglisse ja süüdista ennast kui pimesi "jänesele järgi hüppad". Paljudel juhtidel kipub olema komme, kohe möödasõidule järgi tõmmata, kuigi on ilmselgelt näha, et möödasõitu sooritav sõiduauto või kaubik ei ole tulnud rallirajale sõitma.

                    "Enne möödasõidu alustamist peab juht veenduma, et:
                    -möödasõit ei ohusta ega takista teisi liiklejaid;
                    -sõidurada, millele juht suundub, on piisavas ulatuses vaba;
                    -tal on võimalik tagasi reastuda, ohustamata ja takistamata juhti, kelle sõidukist mööda sõidetakse."

                    3. Võibolla üritab autorongis olev juht samuti valmistuda möödasõiduks? Kui pereisal on autos kogu perekond, siis ilmselgelt ei hakka ta pimedas kurvis mööda pressima, küll aga tahab ta näiteks järgmisel sirgel möödasõidu teha.

                    PS. Viska pilk taaskord liiklusseadusesse.
                    Enne möödasõidu alustamist peab juht veenduma, et:
                    -tal on võimalik tagasi reastuda, ohustamata ja takistamata juhti, kelle sõidukist mööda sõidetakse.
                    -Kui möödasõidu ajal ilmneb takistus või liiklusoht, mida juht ei saanud ette näha või ei osanud õigesti hinnata enne möödasõidu alustamist, tuleb möödasõit katkestada.
                    -tal on võimalik tagasi reastuda, ohustamata ja takistamata juhti, kelle sõidukist mööda sõidetakse.

                    4. Möödasõidul kaasakiirendavad või solvuvad juhid on tõesti lambad.
                    5. +1
                    6. +1, püsikiirusega sõites tuleb iga kaamera juures jalg piduripedaalile panna.

                    Kindlasti ei saa iga hetk sõita vaid "raamatu" järgi kuid tuleb ikkagi suhtuda kaasõitjatesse respektiga, ei saa sundida teisi kraavipervele sõitma kuna mina leian, et antud vahesse pressiks ma oma auto ära. Kui võtta Tallinna-Tartu mnt näiteks reedel, peale tööpäeva lõppu siis ilmselgelt on seal kolonnid. Isiklikult leian, et sellel ei ole mõtet ja suurt võitu, kui hakata seda 5km pikkust kolonni nappide möödasõitude ja vahele pressimistega läbima. Palju lihtsam oleks teha kerge põiepaus, nutipaus või suitsupaus ja lasta neil närvihaigetel linnajuhtidel omavahel sõelumised ära teha, siis lükkad püsikiiruse peale ja elu on lill.
                    Palun istu endale paar baklazaani sisse, aitäh.

                    Kommentaar


                      Ma toffale päris +1 ei pane, pigem MartinESTile, kui ma ikka näen, et ees on kilomeetri jagu saba, ei saa ma aru neist nõelujatest - püsikas kas või 80 peale kui vaja ja hoian nii mõnegi halli karva eemal.
                      BVB - Vaprus

                      Kommentaar


                        Ma pole elu sees kohanud ühtegi juhti, kes kiirendaks, kui ma tast mõõda sõidan. Samas teisi kuulates tunduks nagu suur probleem. Võta nüüd kinni. Pigem kaldun arvama, et inimestel puudub kiirustaju või tehakse liiga palju napikaid.
                        Corner taken quickly...

                        Kommentaar


                          Ma ei oska suhestuda ainult " liiga aeglaselt möödasõitjatega." Mootorid on ju masinatel erinevad, kellel koorem peal, käru järgi või ämmamutt kompsudega taha pakitud.
                          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

                          Kommentaar


                            Algselt postitas MartinEST Vaata postitust
                            Vaata peeglisse ja süüdista ennast kui pimesi "jänesele järgi hüppad". Paljudel juhtidel kipub olema komme, kohe möödasõidule järgi tõmmata, kuigi on ilmselgelt näha, et möödasõitu sooritav sõiduauto või kaubik ei ole tulnud rallirajale sõitma.

                            "Enne möödasõidu alustamist peab juht veenduma, et:
                            -möödasõit ei ohusta ega takista teisi liiklejaid;
                            -sõidurada, millele juht suundub, on piisavas ulatuses vaba;
                            -tal on võimalik tagasi reastuda, ohustamata ja takistamata juhti, kelle sõidukist mööda sõidetakse."
                            No kuule, kui ma näen, et vastu ei tule ühtegi sõidukit ning kui teha normaalne möödasõit kiirusega 120, siis jõuaks rahulikult 5-6 autot mööda enne kui vastu tulevad autod segama hakkavad. Loomulikult ma eeldan, et minu ees olev juht ei hakka möödasõitu tegema kiirusega 95. Ja loomulikult ma eeldan, et kui inimene lähebki möödasõidule, siis tal on natukene silmi ka tahavaatepeegli jaoks, et märgata, kas tema järel on veel mõni inimene, kes tänase päeva sees koju soovib jõuda. Ei pea nii m*nni panema ja ennast üksida seal roolis imetlema. Tasub teiste juhtidega ka arvestada. Ja loomulikult ei lähe ma pimesi möödasõidule, kui ma ei jõua, siis ma ei lähe, aga teine kord sellised tropid võivad ohtlikke olukordi tekitada - eriti juhul, kui tuleb välja, et rongis on veel mõni sõiduk, millest tuleb mööda saada.

                            Algselt postitas MartinEST Vaata postitust
                            3. Võibolla üritab autorongis olev juht samuti valmistuda möödasõiduks? Kui pereisal on autos kogu perekond, siis ilmselgelt ei hakka ta pimedas kurvis mööda pressima, küll aga tahab ta näiteks järgmisel sirgel möödasõidu teha.

                            PS. Viska pilk taaskord liiklusseadusesse.
                            Enne möödasõidu alustamist peab juht veenduma, et:
                            -tal on võimalik tagasi reastuda, ohustamata ja takistamata juhti, kelle sõidukist mööda sõidetakse.
                            -Kui möödasõidu ajal ilmneb takistus või liiklusoht, mida juht ei saanud ette näha või ei osanud õigesti hinnata enne möödasõidu alustamist, tuleb möödasõit katkestada.
                            -tal on võimalik tagasi reastuda, ohustamata ja takistamata juhti, kelle sõidukist mööda sõidetakse.
                            Jah. Kui sirge on 3km pikk ning ühtegi autot vastu ei tule, siis võiks ka see pereisa selle möödasõidu ära teha, mitte jääda luurama ning ootama, mil tuleb see 10km pikk sirge, kus ühtegi autot vastu ei tule. Ehk siis - inimesed kardavad möödasõite nagu tuld.

                            Algselt postitas MartinEST Vaata postitust
                            Kindlasti ei saa iga hetk sõita vaid "raamatu" järgi kuid tuleb ikkagi suhtuda kaasõitjatesse respektiga, ei saa sundida teisi kraavipervele sõitma kuna mina leian, et antud vahesse pressiks ma oma auto ära. Kui võtta Tallinna-Tartu mnt näiteks reedel, peale tööpäeva lõppu siis ilmselgelt on seal kolonnid. Isiklikult leian, et sellel ei ole mõtet ja suurt võitu, kui hakata seda 5km pikkust kolonni nappide möödasõitude ja vahele pressimistega läbima. Palju lihtsam oleks teha kerge põiepaus, nutipaus või suitsupaus ja lasta neil närvihaigetel linnajuhtidel omavahel sõelumised ära teha, siis lükkad püsikiiruse peale ja elu on lill.
                            Kraavipervele tuleb suruda need idikad, kes panevad teiste elu oma jonniga ohtu. Antud kontekstis oli autorong 50+ sõidukit pikk. Muidugi ma läksin möödasõidule ja muidugi ma sain 3-4 korraga neist kõigist mööda. Normaalne inimene hoiab pikivahet, kuhu on väga okei tagasi reastuda. See ei tähenda, et möödasõidud on napikad või mina pean end kuhugi pressima. Normaalne ei ole inimese käitumine, kui auto tahab su ette reastuda ning sa otsustad, et sa ei lase teda sinna vahele. Siis ma keerangi sulle peale ja pole enam minu asi kuhu lähed.

                            Algselt postitas elx Vaata postitust
                            Ma toffale päris +1 ei pane, pigem MartinESTile, kui ma ikka näen, et ees on kilomeetri jagu saba, ei saa ma aru neist nõelujatest - püsikas kas või 80 peale kui vaja ja hoian nii mõnegi halli karva eemal.
                            Möödasõit ei tohiks halle juuksekarvu tekitada. See ei ole nii keeruline protsess. Ausalt, noh. Kui neid kolonnimehi poleks, siis ei oleks ka vaja "nõeluda".

                            Algselt postitas Redman Vaata postitust
                            Ma pole elu sees kohanud ühtegi juhti, kes kiirendaks, kui ma tast mõõda sõidan. Samas teisi kuulates tunduks nagu suur probleem. Võta nüüd kinni. Pigem kaldun arvama, et inimestel puudub kiirustaju või tehakse liiga palju napikaid.
                            Ma pigem kaldun arvama:
                            a) Sa ei tee väga palju möödasõite
                            b) Sa ei tee möödasõite Audi ja BMW juhtidest
                            c) Sa ei taju ise kiirust, kui hakkad möödasõitu tegema sõidukist, mis liigub 90km/h ning järgmisel hetkel oled ta kõrval kiirusega 140km/h ning oled sunnitud tagasi reastuma, sest tema ette pole võimalik jõuda, kuna a) kaherealisel saab rida otsa või b) vastassuunas olles hakkavad autod vastu tulema.

                            Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                            Ma ei oska suhestuda ainult " liiga aeglaselt möödasõitjatega." Mootorid on ju masinatel erinevad, kellel koorem peal, käru järgi või ämmamutt kompsudega taha pakitud.
                            Kui ikka Skoda Superb või mõni muu vähe äkilisem pill mu ees uimerdab autorongist möödasõidul, siis võib natukene suhestuda küll. Muidugi kui hakkad piruka, koolikoti või kartuliga möödasõitu sooritama, siis ma ei ärritu ega eelda, et inimene selle möödasõidu nii kiiresti teeb, kui ideaalne oleks.

                            Lisaks jäi ennist tabelist välja kõige enam linnas närvi ajavad amööbid:

                            7. Inimesed, kes sõidavad ristmikud nii kinni, et sealt pole võimalik risti läbi sõita. Ja siis sa vaatadki neile otsa, peas küsimärgid, ning nemad - olgu mehed või naised, teevad näo, et nad lihtsalt ei näe sind. Kui sa näed, et sul pole võimalik kuhugi sõita, jäta enda ees see 10 meetrit ja lase teist pidi liiklejad läbi. Eriti närvi ajavad need inimesed mind tipptunnil reguleerimata ristmikel.

                            8. Inimesed, kes ei saa aru, et kõik tänavad ei ole joontega märgistatud ning osad nendest tänavatest on tegelikult kaherealised, kus saab pöörata nii vasakule kui paremale. Igapäevane situatsioon Alevi tänaval, kus 10-15 sõidukit teevad vasakpööret ning võtavad kenasti tee keskele, et parempööret sooritavad autod neist mööda pääseksid, ja siis ikka satub nende hulka üks tropp, kes ei raatsi oma saani tee keskele ajada ning takistab liiklust parempöörde sooritajatele.

                            9. Inimesed, kes ei lase jalakäijaid üle ning inimesed, kes ei lase parklatest, hoovidest või kõrvaltänavatest autosid vahele.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

                            Kommentaar


                              Tofoa jutus võib ju olla mõnigi nõustumist väärt punkt, aga komplektis imbub selle jutu tagant klassikalist noort kukkjuhti. Sellist, kes ei ole väga kaua autorooli keeranud, aga kelle teadmuspagas ja vaatlusandmed oleks justkui dekaadidepikkuse uurimistöö tulemus: selle ja tolle automargi omanikud on eriti tõprad, tolle ja kolmanda omad aga hoopis lollid, peamine probleem on see, et inimesed ei julge mööda sõita ja üleüldse, mina, muide, sõidan vot selle autoga. (See on väga oluline, märkida ära, millise autoga sa ise sõidad). Et asi ikka päris stereotüüpne saaks, lisatakse maasikana "surusin raisa teepervele" situatsioonikirjeldus.

                              Eesti maanteeliikluse põhiprobleem ei ole mitte see, et ei osataks mööda sõita, vaid see, et ei suudeta kolonnis sõita. Vahemaad on reaalselt nii lühikesed, et nii empiiriliselt kui matemaatiliselt võidetakse Tofoa kirjeldatud ülipikkade möödasõitudega ("tra, jumala ohutu oli ju!") kogu distantsi peale minut ehk kaks. Ja edasi? Näitasid uimpsidele koha kätte ja tunned end paremini?
                              Õnneks on see asi, mis vanusega taandub. Stok ja MartinEST, näikse, on minu eakaaslased vist. Samadele järeldustele jõudnud vähemalt.

                              Kommentaar


                                Algselt postitas Marek_T Vaata postitust
                                Tofoa jutus võib ju olla mõnigi nõustumist väärt punkt, aga komplektis imbub selle jutu tagant klassikalist noort kukkjuhti. Sellist, kes ei ole väga kaua autorooli keeranud, aga kelle teadmuspagas ja vaatlusandmed oleks justkui dekaadidepikkuse uurimistöö tulemus: selle ja tolle automargi omanikud on eriti tõprad, tolle ja kolmanda omad aga hoopis lollid, peamine probleem on see, et inimesed ei julge mööda sõita ja üleüldse, mina, muide, sõidan vot selle autoga. (See on väga oluline, märkida ära, millise autoga sa ise sõidad). Et asi ikka päris stereotüüpne saaks, lisatakse maasikana "surusin raisa teepervele" situatsioonikirjeldus.

                                Eesti maanteeliikluse põhiprobleem ei ole mitte see, et ei osataks mööda sõita, vaid see, et ei suudeta kolonnis sõita. Vahemaad on reaalselt nii lühikesed, et nii empiiriliselt kui matemaatiliselt võidetakse Tofoa kirjeldatud ülipikkade möödasõitudega ("tra, jumala ohutu oli ju!") kogu distantsi peale minut ehk kaks. Ja edasi? Näitasid uimpsidele koha kätte ja tunned end paremini?
                                Õnneks on see asi, mis vanusega taandub. Stok ja MartinEST, näikse, on minu eakaaslased vist. Samadele järeldustele jõudnud vähemalt.
                                + miljon

                                Kommentaar

                                Working...
                                X