ebaterve huumor

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

emo

Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga
    Algselt postitas Cule
    Eestis sünnib iga päev üks Ronaldinho,aga treener teeb temast TVMK tasemel mängija

Kommentaar

hakkasin just mune praadima ja üks oli kanasitaga koos.

Kommentaar

päriselt ka vä? sõid sitast muna? perv

Kommentaar

2 cannumans, 1 cup
          We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

seesuuret cannuman tuletas mulle need videod meelde, kindlasti on olnud, aga need on nii head, et võib uuesti vaadata.

Kermit the Frog reacts to "2 girls 1 cup"

Kermit shows Rowlf the Dog "2 girls 1 cup"
            We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga

Ülihea. Jumpstyle.
              Meie suurim hirm on kartus oma mõõtmatu tugevuse ees.

Kommentaar

Must huumor või tõsi?
                slimm.ee

Kommentaar

http://www.youtube.com/watch?v=JJUjfab4Gvw kaunis keel see vene keel
                  ½121½

Kommentaar

Terve huumor. Lihtsalt pidin eelmisele vastama.
                    Supplies!

Kommentaar

“Otseselt kallale polegi väga palju tuldud, võib-olla neli-viis korda. Aga sõimata olen saanud väga palju,” tunnistab Lauri Pedaja, kes kehastab ühte “Klassi” peategelast, jõhkard Andersit, kelle eestvõttel toimub filmi üks enam kõneainet pakkunud rannastseen, kus peksu-kotti Kasparit sunnitakse oma klassivennal Joosepil suhu võtma.

issanda loomaaed on ikka lai ja kirju
                      olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Kommentaar

“Whatever we plant in our subconscious mind and nourish with repetition and emotion will one day become reality.”

Kommentaar

fritsude lastekirjandus
                            armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Jack of all trades, Master of nuns

Kommentaar

tervitused SWle ja tema komiteele

Two French paratroopers were seconded to the SAS for special training.
                                After the first day they met up in the bar.
                                'Ah, Pierre ,' asks one, ' 'ow 'av you been doing?'
                                'Merde!' answers Pierre . 'I 'av 'ad a mos' terrible> day. Terrible!
                                At seex zis morning I was woken by zis beeg 'airy sergeant.
                                'E dragged me out of bed and on to ze parade ground.'
                                'And zen what 'appened?' inquires his mate.
                                'I weel tell you what 'appened! 'E made me climb urp zis silly leetle platform five feet off ze ground and zen 'e said 'Jurmp!'
                                ''And did you jurmp?' asks his mate.
                                'I did not. I told 'im - 'I am a French paratrooper. I do not jurmp five feet. It is beneass my dignity.'
                                'And zen what 'appened?' asks his mate.
                                'Zen 'e made me climb up zis silly leetle platform ten feet off ze ground, and 'e said 'Jurmp!'
                                'And did you jurmp?' asks his mate.
                                'I did not. I told 'im - 'I am a French paratrooper. It is beneass my dignity to jurmp ten feet'
                                'What 'appened zen?' asks his mate.
                                'Zen 'e made me climb urp zis rickety platform a 'undred feet above ze parade ground 'E undid 'is trousers, took out zis enormous willy, and 'e said:
                                'If you do not jurmp, I am going to stick zis right urp your burm.'
                                'Ooooh!' says his mate. 'And did you jurmp?'

'A leetle, at ze beginning.'
                                Jack of all trades, Master of nuns

Kommentaar

Working...
                                X