Calcio Catania

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Calcio Catania

Otsisin Catania teemat, aga ei leidnud. Kui jäi kahe silma vahele siis tõesti vabandan. Aga arvan et see hooaeg meeskond väärib oma teemat, kui vaadata just treeneri pingil olevat meest. L'Aeroplano! Kõike paremat neile see hooaeg!
    So self aware so full of shit

Catania jutt on seni siin olnud.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Montella on kunn!!!
      So self aware so full of shit

Kommentaar

Hooaja alguses oldi päris heas hoos, kuid nüüd hakkab kuidagi ära vajuma ja lõpetatakse 2 kümne keskel ilmselt ka see aasta. Maxi Lopeze lahkumine kindlasti head ei teinud.

Sidetalk : Matias Silvestre on julge mees, Cataniast Palermosse minna - derby ajal oodatakse meest viisakate plagudega ilmselt

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kinki polegi vaja kaugelt kõmmutama:

(ei viitsinud paremat otsida)
          sigpic

Kommentaar

taaskord südikas vastupanu Montella meestelt. Parema õnne korral tulnuks võit ära Interi vastu.
            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Mnjah...sellega tuli mul meelde, et ma olen aprillis Catanias ka, aga vastane on see aeg Lecce. Vist jääb käimata...vähe aega seekord.

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                taaskord südikas vastupanu Montella meestelt. Parema õnne korral tulnuks võit ära Interi vastu.
                Nii Catania kui Inter raiskasid ühe sitteri. Lisaks oli Catania teine värav suluseisust. Arvestades mis paska see Inter korraldas mõned hooajad tagasi, vääriksid nad sellist kohtlemist veel 10a, aga no raisk ei meeldi mulle see, kui kohtunike vead mängutulemuse otsustavad.

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                  Montella on kunn!!!
                  Sama palju punkte, kui tema vallandajatel.

OptaPaolo

56% - 20 out of Catania's 36 league goals have come from set-pieces, including Legrottaglie's winner today v Lazio. Dead
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                    Sama palju punkte, kui tema vallandajatel.
                    Kes Montella vallandas?

Kommentaar

Kiidaks ka Cataniat ühe teise nurga alt. Kaameravaade staadionile (kus mingi +22 sooja), taustaks lumine ja suitsev Etna. Võimas pilt...

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                        Kes Montella vallandas?
                        isegi aimasin, et see ei pruugi juriidiliselt korrektne olla, a ei vaevunud kontrollima.
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Legrol on teine noorus peale tulnud Catanias.

Kommentaar

Algselt postitas vendetta Vaata postitust
                            Kiidaks ka Cataniat ühe teise nurga alt. Kaameravaade staadionile (kus mingi +22 sooja), taustaks lumine ja suitsev Etna. Võimas pilt...

elukakskendneljast rottisin...

Kommentaar

Catania mängumeest ja tema venda rööviti. Ära võeti Rolex, Louis Vuittoni päikseprillid ja 5000 K eorot. Loo moraal-maksa kaardiga

Kommentaar

Working...
                              X