Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Mitu päeva sa naeraksid ...

... kui 2012 liituks Milaniga Daniele De Rossi

Seda ei juhtu nii kindlalt, et ma ei pea isegi jinximist kartma, aga siiski ...

Samalajal, kui Papa B on poliitikas tahaplaanile jäänud., on ilmunud Daniele poolt distantseeruvad tsitaadid Roma ja tema fännide suhtes.

“Will I reassure fans on my future? But the heart is made to palpitate...” was his cryptic response on Radio2 Rai.

“I have fun in my work and what’s more earn incredible wages. I know that I am lucky, but I’m not ashamed of how much I earn. The market sets the prices and football moves stratospheric figures now, so it’s only normal these wages come along with them.

“As for that nickname, the only captain is Francesco Totti. I will only take the armband when the current captain, or rather the captain of any era, retires.

“We are very different people in more or less every aspect of our personalities, but we have always got along well. Francesco is your classic Roman and seems almost from another era, as he is so confident, almost arrogant and brings a light within him.

“He represents something unique in this city. It’s true he can get offended a little easily and we have argued in the past. We didn’t talk for a while. The reason? I can’t even remember, it was a long time ago...”

http://www.football-italia.net/node/13133

26,67%
    2-3
    13,33%
    4-7
    3,33%
    8-30
    0,00%
    31-365
    13,33%
    366-igavesti
    43,33%

The poll is expired.

jokers to the right
    clowns to the left of me

DDRi minek on Nelipaki küss. Enrique sackimise nelipakibeti olen pm kaotanud, et võiks ikka cännuga tasapelisse jääda.

Niisiis pooldaks mehe kõiki minekuid.

Kommentaar

ma arvan, et 2-3 päeva
      Algselt postitas Iceman
      Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Kus on variant- mitte ühtegi?
        Hääletaksin selle poolt, sest mul pole õrna aimugi kes on senjoor De Rossi.
        Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Naeran selle küsimuse peale pigem, paar minti. Rein tõmba nahhui, sa oled idioot.
          So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
            Naeran selle küsimuse peale pigem, paar minti. Rein tõmba nahhui, sa oled idioot.
            Kas ma peaks teda teadma?
            Eestis on ainult üks tuntud saapamaa poeg- Sposato. Teised kõik on tema kõrval poisikesed.
            PS! Lähen googeldan kes on see De Rossi.
            edit1:käi ise ka putsi, kas ma pean igat suva itaalia jorssi teadma?
            edit2: Wikis oli selline pilt, kumb neist De Rossi on?
            Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Rein, miks sa trollid? Sa oled ju mingi 30-aastane.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Rein, mitu korda peab ütlema - õpi see tähestik ükskord juba selgeks, siis tuleb ka lugemisoskus. Pole mõtet nõnda huupi klaviatuuri peksta. Peskmiseks on teine kehaosa - lase tal puhata, sest õndsale teele enesele keelamine sind juhatab.
                see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  Rein, miks sa trollid? Sa oled ju mingi 30-aastane.
                  Ei trollinud. Tulin vaatama, sest pealkiri tundus huvitav. Tsekkasin teemat ja seal räägiti kellestki härra De Rossist. Andke mulle tõesti andeks, et ei tea kes ta on, sest Itaalia jalgpall mind ei huvita. Itaalia mängumeestest tean Balotellit, Interi ja Milani mängijaid, sest nad on viimase 5 aasta jooksul suht stabiilselt CLis mänginud. Muidu ei teaks ka neid mängumehi. Roma mängijatest tean ainult Tottit ja seda ka oma tatistamise pärast.
                  Mina pole süüdi, et Roma CLis ei mängi stabiilselt. Muidu ehk teaks neid väntasid rohkem. Vähemalt tean nüüd kellega on tegu.

Ja kõik kes arvavad, et iga foorumikülastaja peab teadma kõiki Roma mängijaid, võivad putsi minna.VOT!

Kommentaar

Aga kui ainsaks suhteks väljaspool internetti on suhe emaga, kellega siiamaani koos elatakse, ega siis midagi tarka sealt ei tule, olgu see Rein siis kasvõi 50 või 10 vahet ei ole.
                    So self aware so full of shit

Kommentaar

Tofu, mis vanuseni on veel lubatud trollida?
                      We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Algselt postitas fitti Vaata postitust
                        Tofu, mis vanuseni on veel lubatud trollida?
                        Olen tähendanud, et mingist vanusest alates pole see enam nii lõbus. Eriti kui seda üsna kehvasti teha.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                          Aga kui ainsaks suhteks väljaspool internetti on suhe emaga, kellega siiamaani koos elatakse, ega siis midagi tarka sealt ei tule, olgu see Rein siis kasvõi 50 või 10 vahet ei ole.
                          Tule mõnikord Tallinna mängu vaatama. Tuleksin ka Roma vendadega punti, siis saaksid mulle mängijaid tutvustada ja mina sulle oma suhtest emaga rääkida.
                          PS! See oli tõsiselt mõeldud pakkumine, Cännu oli ka nõus juba.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Olen tähendanud, et mingist vanusest alates pole see enam nii lõbus. Eriti kui seda üsna kehvasti teha.
                            Kahju, et kõigil pole niivõrd elutervet enesekriitikat ette näidata. (Y)
                            We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

teema toodab. olen uhke.
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                              X