Maldini >>>>>> Henry + Scholes

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Maldini >>>>>> Henry + Scholes

Ibra has an impressive goal ratio: 17 goals in 19 matches, besides the assists. Some people claim that Milan lose 40% of their power without Ibrahimovic. Is it true?

"I can simply say that we are lucky to have Ibrahimovic. But it is a subject that I don't understand. Then let's take Messi away from Barcelona and see what will happen. Let's take Rooney away from Manchester United and let's see how it will go. And like if one had taken away Gullit, Van Basten and Rijkaard away from the Milan of the 80's."

Therefore?

"If all players were equal then you would win matches with the schemas...
    Instead it seems to me that you obtain the successes with good players. You have to give ideas to the squad and a playing style, but it's one thing to have Magic Johnson on your team and another thing to have Diana, who used to play basketball at Livorno, on your team. If Ibrahimovic didn't play for Milan then he would be playing for an opponent.
    Barcelona is playing good football, it's the strongest team in the world in terms of play, but if Messi didn't dribble past three players then they wouldn't win as many matches. Just like Cristiano Ronaldo at Real Madrid."

intekas ilmus väljaandes - Corriere della Sera.

jokers to the right
    clowns to the left of me

Pealkirjas on ränk faktiviga, aga kõik muu postituses olev on selge ja enesestmõistetav.

Kommentaar

Tundub oluline teema.

Kommentaar

Football
        Champions League
        To Qualify
        AC Milan v Arsenal 1.9 v 2.0 (ehk 50-60. favoriiti ei ole, kuigi Milan on pisut hinnatum)

Sakho teab.

tervitan cannumani

e: tervitan veel cannumani
        Last edited by Jasper; 15.01.12, 12:31. Põhjus: tõesem
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

player eligibility algab Article 18(lk 31)

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/...4_DOWNLOAD.pdf

vt ka(Ronaldo to Milan, Cassano to Milan, Nocerino to Milan, Forlan to inter)

jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

esimene ja ainuke vaste

e: võib-olla ma kasutaks privaatsõnumeid, kui mul oleks suurem postkast.
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Hehee, hea teema jälle perse keeratud. See oli muidugi selge, et hiljemalt kella 2 öösel kerkib mõni diskussioon a la "minu munn on suurem kui sinu oma" ikka esile, aga respekt, et foorumis otsustasid ikka tikutoosi välja võtta. Jäi natuke kripeldama, ei? Kõhkõh
              Minu nimi on jyriöö, aga sõbrad kutsuvad mind tavaliselt külla.

Kommentaar

Algselt postitas jyriöö Vaata postitust
                Hehee, hea teema jälle perse keeratud. See oli muidugi selge, et hiljemalt kella 2 öösel kerkib mõni diskussioon a la "minu munn on suurem kui sinu oma" ikka esile, aga respekt, et foorumis otsustasid ikka tikutoosi välja võtta. Jäi natuke kripeldama, ei? Kõhkõh
                ei ole vist võimalik eitada, et kripeldab. sellel nädalal saab veel derbystressi taha peita, eks siis vaatab edasi. üks joonis on ka soolas seletamaks uskmatutele pealkirja.

e:

(kohustuslik pilt ka ikka)

PS! see ei ole joonis
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas jyriöö Vaata postitust
                  hiljemalt kella 2 öösel kerkib mõni diskussioon a la "minu munn on suurem kui sinu oma" ikka esile
                  kella 1 ajal lahkumine tundub tagantjärgi aina parema otsusena.
                  armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Working...
                  X