Paris Saint-Germain

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Mask Vaata postitust
    Ei imestaks. Nagu ajalugu näitab, siis suure ninaga rootslane ei püsi kuskil väga kaua.
    Juventusesse tagasi.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Millega Beckham hakkama sai?
      The One and Only

Kommentaar

Algselt postitas decrakas Vaata postitust
        Millega Beckham hakkama sai?
        see punane läheb kohtuniku südametunnistusele
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

haha. rat has the moves.

võib vist hakati kirjutama uudiseid Müllerist PSG'sse.

context
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
            haha. rat has the moves.
            Sellise käitumise eest võib veel LFP nii PSG-lt punkte maha kraapida.

Kommentaar

Cirque d'Hiver otsib oma kloune taga.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                Cirque d'Hiver otsib oma kloune taga.

Beckham ei lasknud oma juukseid näppida?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

PSG's sporting director Leonardo told sports daily L'Equipe: "Carlo asked to leave for Real Madrid but we want him to stay.
                  "No decision has been made. Our priority is still that he stays. We have never contacted other coaches."

"They (Real) came and I discussed it with them. He's got a contract with us for one more year...for me, he's here next year,"
                  Al-Khelaifi said on Monday.

Kommentaar

Leonardole siis 9-kuuline keeld (ei tea millest?) ja PSG-le tingimisi 3 miinuspunkti selle kohtuniku tõukamise eest.

Kommentaar

Official Video Out Now: https://www.youtube.com/watch?v=iZ_degb-2D8Subscribe! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=balkandancehallSanjin & You...

Hakkab kummitama.

Kommentaar

Kurjad jutud räägivad, et Laurent Blancist on saanud/kohe-kohe saamas uus PSG peatreener. Arvestades, mis vahenditega ta Bordeaux Prantsusmaa meistriks tüüris, siis hakka või kartma PSG domineerimist järgmistel hooaegadel.

Kommentaar

Ja veel. Räägitakse, et Fabien Barthez on samuti liitumas pealinlaste treeneritepingiga. Marseille fänne kurvaks tegev uudis.

Kommentaar

BREAKING: Diário de Notícias journalist Gonçalo Lopes claims Paris Saint-Germain have made a €64M bid for Uruguayan forward Édinson Cavani.

Gonçalo Lopes also claims Cavani said yes to Mourinho but Napoli wanted more money.

Eks siis paistab, kas tõesti Cavani, keda pikalt seostati Chelsea, Manchester City ja ka Real Madridiga peale seda, kui Ancelotti pukki pandi, on siirdumas hoopis P$G-sse.
                            "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Sky Italia sõnul on Cavani ka personal termsid kokku leppinud, 5-aastane leping, €8m aastas.

Kommentaar

Leonardo lahkub pärast 13-kuulie bani saamist (peale üleminekuteakna sulgumust). Ilmselt võib nüüd Lõuna Ameerika staaride sissejooks sellega lõpu saada. Jutud käivad ka, et mitmed staarid eesotsas Thiago Silvaga soovivad lahkuda.

Kommentaar

Working...
                                X