PDA

View Full Version : Valencia

Leheküljed : 1 2 3 4 [5]

JanK
02.12.15, 17:45
see on selle dekaadi kõige randomim vangerdus

JuriM
02.12.15, 17:46
Kas Käri Nevill on varem ka peatreener olnud? ManU-s oli vist abitreener.

Phil oli, nüüd on ta Valencias abitreener. Ja jääb ka selleks veel.

atleticomadrid
02.12.15, 20:48
Päris esimeseks klubiks Valencia saada/võtta on paras ports. Klubi on tänavu madalseisus, juhtkond ning fännid lootsid hooajalt kindlasti esikolmikusse trügimist. Ootused aga pole kindlasti kuhugi kadunud, vastupidi, pigem on surve meeskonnale hoopis tõusnud. Pealegi ei kuulu Valencia klubide hulka kus atra väga pikalt sättida lastaks, tulemusi tahetakse kohe ja praegu, et vähemalt CL koht ka järgmiseks aastaks kindlustada.
Kerge ei saa Neville brothersitel olema ja kuna ette pole näidata ka kogemusi jään lükke osas pigem pessimistiks. Sellise steer the ship eesmärgi peaksid vast ära täitma, midagi sellist mida Moyes tegi eelmine hooaeg Sociedadiga.

Mis mind hoopis rohkem üllatab on see, et Nuno Santo nii kärmelt ameti maha pani. Tänavune hooaeg on olnud küll vilets aga veel eelmine aasta oldi kohati täiesti hiilgavad ja portugaallane tundus mulle järgmise väga kõva tegijana hispaania jalgpallitreenerite areenil. Tema käe all mängis Valencia endale nii iseloomuliku "ära anna kunagi alla" jalgpalli ning neid murda oli pagana raske.
Ei saaks öelda, et Valencia olnuks minu jaoks oodatuim vastane, keda järjekordne jornada vastaseks andis. Simeone kiitis oma Valencia kolleegi mängujärgselt alati ja kiitis nende lähenemist. Kaks Madridi suurmeeskonda said eelmine hooaeg Valencialt La Ligas kahe peale kätte vaid 2 viiki!
Tänavu on see mängukirg aga kuhugi kadunud ja kuulda oli ka meeskonna sisestest konfliktidest, eriti puudutavat see Negredot, kes viimased kuud Nuno käe all mängu ei saanud.

PS! Valencia ja vendade Neville-ide connection tuleneb Salford cityst, tolle väikeklubi enamusosanik on Peter Lim(10% Neville ja teiste ManU endiste tippstaaride käes), teadupärast ka Valencia helde omanikuhärra.

BCfey
02.12.15, 20:50
Lugemist neile, kes tahavad teada mida Gary Neville-i Valencias ees ootab. (http://www.fourfourtwo.com/features/what-earth-can-gary-neville-expect-valencia?utm_source=Twitter&utm_medium=Social#:kLhZrq15JIEeFQ)

BCfey
03.12.15, 20:02
https://pbs.twimg.com/media/CVUCA_-UsAAlHaA.jpg

Neville-i esimene pressikas:

Gary Neville: “I’m incredibly excited to be here and I understand the huge responsibilities I’ve been given."

Neville: "I understand from playing at Mestalla in the past, the passion and intimidation of the fans. I want to recreate that for VCF fans"

Neville: "The coaches with me will be Philip my brother and Angulo coach of u-19s and a Valencia legend, who will be important for me."

Neville: "Angulo not just part of coaching staff to satisfy local people, but to be very important part of coaching team over next months.”

Neville: "I understand my responsibility to appraise the players as quickly as possible, and to start winning games as quickly as possible."

Neville: "We’ve got some important games coming up, so important thing to win games, to pick the right time, regardless of style."

Neville: "The only way to approach any football job is to think of it as permanent job. Decisions will be long-term, not just 6 months."

Neville: "I'm not interested in bringing over an army of coaches. I want stability for VCF - and Layhoon and Peter that is their wish too."

Neville: "My family will move over here permanently, girls will finish school in Manchester in 2 weeks, then move to Valencia with my wife"

Neville: "I always wanted, when at a club, for foreign players to show commitment and immerse themselves in the culture of the city."

Neville: “I’ve been offered jobs in football over last five years - timing never felt right, wanted to learn about different things first."

Neville: "Sitting on television these last years talking about coaches, time has now come for me to stand up."

Neville: "Wonderful football club - I’m precious about what I associate myself with, but turning this job down would have lost credibility"

Neville: "Spanish is my biggest challenge, I dont speak language, wasnt in plan. I will take lessons every day. Need teacher 6AM every morn"

Neville: "I want to do what Philip has done. Philip’s Spanish fantastic, communicating with players, I must show same level of commitment"

Neville: "At moment I need to find Spanish teacher who will get up at 6AM to give me lessons."

Neville on being his bro's boss: “I don't see any problems, if Phil wasn't here, I'd want him here. He’s diligent, hard working, talented"

Neville: "Phil speaks very highly of the squad, their application, their dedication, talent and enthusiasm to train and work hard."

Neville: "Over last few weeks, confidence been an issue, but that happens at all clubs.”

Gary Neville: "Philip and Angulo will form part of the coaching team, certainly wont be a dictatorial approach.”

Gary asked what Neville the Sky pundit would think of a Spanish coach with no experience getting one of top Premier League jobs...

Neville answer: “I would question it - as a neutral observer. I would be skeptical and want to be proven otherwise."

Neville: "I have to say that, from my pov, I understand that over here I must prove to VCF fans and players that I can do this job."

Neville: "Anybody with doubts, reservations or concerns only be removed through winning football matches."

Neville: "I wont wipe out last four or five years - sure there will be people going over YouTube to find clips of what I’ve said before."

Neville: "Every coach wants to play attacking football & entertain people. Also must find way to win, thats challenge, like every coach."

Neville: "On Sunday first contact was made from Layhoon & Peter. By Monday evening I had accepted, needed to discuss with family overnight"

Neville: "Decided it would be unprofessional, players would not respect it, not fair to them to get new voice day before Barca match.”

Neville on two jobs: "When I spoke to Roy, he was incredibly supportive, positive & enthusiastic. He understood the opportunity for myself."

Neville: "England have [just] two friendly games in March, when Valencia dont play, and most players will be off."

Neville: "Everyone understands Valencia will be my priority 99% of time over the next five months. Can make calls to Roy & other coaches."

Neville: "I dont think about the long term, goals or objectives. I am focusing on Sunday’s training session, Monday’s, team for Wed."

Neville: "We all have ambition and dreams, but to get there must focus on individual bits one moment at a time.”

Neville asked if him being seen as close to Lim a problem: "My relationship with Peter Lim not a challenge - there is no challenge there."

Neville: "We’ve all seen inexperienced coaches succeed, and all seen experienced coaches fail. No magic formula for appointing a coach."

Neville: "I will certainly need help [with lingo]. David who works in video analysis speaks English and Spanish, he translated this morn."

Neville: "I will expect players to assist - at Old Trafford players were excellent in enabling new people to settle in."

Neville: " I must pick up some key phrases as quickly as possible, I am aware of what I need to do."

Neville: "I only know one way - to aim to win every match. Not always possible, but hopefully that takes us to position everyone proud of.”

Neville: "I know the VCF fans are demanding - they should be. It is for rest of us, coaching and playing side, to meet their demands.”

Neville: "“I didnt consult with Sir Alex as to whether to take the job, but did speak with him in last few days and he offered support."

Neville: "But important to say I have confidence in myself, my understanding of the game, and my belief is strong.”

Neville asked how much he will be involved with Salford from now on “I dont play for them [and laughs]."

Neville: "I have lots of interest in UK, but they’re parked for time being. I’m fully focused on this challenge in front of me.”

Neville: "Football a rollercoaster, clubs go through periods less good than others. The owner is fully committed to long term success."

Neville "Young players here [and owners] didnt want the club to be overhauled by another coach coming in with five or six staff."

Neville: "I’ve seen how intimidating stadium can be, that is ultimate to get the fans to come back and be as ferocious as they were before."

Neville: "In terms of developing own management style, my four or five years out of football more important than managers I've worked under"

Neville: "Afer working in business, have a different level of tolerance and acceptance. I’ll do it different than if had gone straight."

Neville: "The last 5 years the time I've needed to develop and mature as a person, to have the confidence to take a role of this stature.”

Neville: "It’s important I work as I want to work, I believe in myself, only took this on knowing I had a fair chance of achieving things."

Neville: "I’m also aware of judgement nature of modern football, understand that, have just come out of that world myself."

Neville: "Whatever happens in next 5 months, if I get fantastic results wont mean I’m fantastic coach. Bad results wont mean I'm bad coach."

Neville: "I’ve seen sporting directors work, sporting directors not work. I’m very clear about my role & responsibility until end of season”

Neville: “I’ve not spoken about [transfers in Jan]. That’s not a consideration - I’ll work with the players we have.”

Neville: "I want to work with current players in dressingroom, have full faith and belief in them. They deserve chance to play for VCF."

Neville: "A lot of young players in squad, who need time to mature, and need faith and belief for them to grow and develop."

Neville: "Also, it’s easy to make decisions on young players too soon and say we need to sign players. I’m very patient."

Neville: "I've always watched lot of games in La Liga. In last few weeks, it has been confidence & belief that seems to have faltered.

Neville: "They are all quality individuals, wouldnt be here otherwise, everyone has equal opportunity, that’s important to say.”

Neville asked about rumour Mourinho will be here next summer. Gary laughs: “President is sat here. I dont appoint the next coach.”

Neville: "“Winning trophies is demand at this club. I know that I fall behind I wont be here [next season]. Know the business I’m in.”

Allikas (https://twitter.com/dermotmcorrigan)

Mask
06.12.15, 12:41
Kuida Abdennour seni olnud on?

Jasper
06.12.15, 16:47
Kuida Abdennour seni olnud on?
jäi ellu (https://www.instagram.com/p/-7U7h_ihUH/). kahe otsaga asi. ühelt poolt trigger fingers turning into twitter fingers, aga arvestades, et nii või naa ei ole tal võimalik aumehe reeglite kohaselt vastu tampida, siis aksepteeritav. ühesõnaline (no) comment + ffs face täidab eesmärki.

tean küll, et see polnud otseselt küsimus

sepakas
06.12.15, 19:22
jäi ellu (https://www.instagram.com/p/-7U7h_ihUH/). kahe otsaga asi. ühelt poolt trigger fingers turning into twitter fingers, aga arvestades, et nii või naa ei ole tal võimalik aumehe reeglite kohaselt vastu tampida, siis aksepteeritav. ühesõnaline (no) comment + ffs face täidab eesmärki.

tean küll, et see polnud otseselt küsimus

Sellise filigraanse põlvituse peale, mida mees seal Suareze seljataga tegi, polegi midagi lisada.. Seni kuni mees ise plõksib ja möllab, on ok, aga kui samal viisil vastu mängitakse, kohe häda majas :D

Staadium
17.01.16, 14:56
Ma kardan, et Gary kauaks Hispaaniasse ei jää. Fännidel hakkab juba vaikselt siiber saama. Pole mingit paranemist mängus näha Nuno lahkumisest saati ja mingite hädiste viikidega olla tabeli keskmik pole kaugeltki see mida juhtkond ootab meestelt. Valencia on euroopa tipp klubi olnud ja peaks sinna ka kuuluma tulevikus. Hetkel on raisatud miljoneid tuulde!
Kui täna peakski kaotama Rayole, siis Garyle pikka pidu ma ei ennusta. Hetkel seis 0-1 Rayole!

JuriM
17.01.16, 16:41
Ma kardan, et Gary kauaks Hispaaniasse ei jää. Fännidel hakkab juba vaikselt siiber saama. Pole mingit paranemist mängus näha Nuno lahkumisest saati ja mingite hädiste viikidega olla tabeli keskmik pole kaugeltki see mida juhtkond ootab meestelt. Valencia on euroopa tipp klubi olnud ja peaks sinna ka kuuluma tulevikus. Hetkel on raisatud miljoneid tuulde!
Kui täna peakski kaotama Rayole, siis Garyle pikka pidu ma ei ennusta. Hetkel seis 0-1 Rayole!

2-2 jäi siis. Korralik mäng oli teisel poolajal, esimene oli kommentaatorite järgi suht pask olnud.

football2u
19.01.16, 20:53
Valencia ühte mãärustepärast väravat ka ei loetud. Aga raskelt on alanud, aga ma annaks aega.

JuriM
24.01.16, 22:06
Järjekordne viimase minuti viigi päästmine, vähemalt selle on Gary sir Alexi käest omandanud. :)

Staadium
24.01.16, 22:06
Ei tasuks selle viigi üle küll mingit rõõmu tunda täna. Et viik kätte saada oli tarvis 95 minutit palli taga ajada ennem, kui see võrku sahises. Sack Gary!

sepakas
31.01.16, 23:03
Ei tea, kas fännid nutavad juba Nunot ka taga? Asjad on ikka suht pekkis ja paistab, et Gary ei pruugi suvenigi vastu pidada, sest relegation tuleb juba päris lähedale...

atleticomadrid
01.02.16, 11:34
Üks ManU fänn foorumis nõudis herr Nevillet ju kohe Old Traffordi toolile, ei tea mis ta täna arvab?

Rocheteau
02.02.16, 00:03

sepakas
02.02.16, 10:46

Kuskil oli nn ametlik kinnitus, et mees saab homme karikas Barca vastu mängida.. Huvitav, sest olgugi, et ta oli mängukeelu all, siis tehniliselt ta ju reali eest väljakule jooksis.. Minu mäletamist mööda antud mängu tulemust ka ei tühistatud vaid visati valge klubi lihtsalt karikast välja..

football2u
04.02.16, 00:54
#NevilleOut

GoldenEagle
04.02.16, 09:47
#NevilleOut

https://www.instagram.com/p/BBV3pDhsBLE/

atleticomadrid
06.02.16, 00:43
http://strettynews.com/wp-content/uploads/2016/02/neville-false-656x520.jpg

Jasper
06.02.16, 01:07
https://pbs.twimg.com/media/CaXDLpwWAAELkkw.jpg
(https://twitter.com/bootifulgame/status/695176342908858368)
ma ise pole tegelikult kursis

sepakas
06.02.16, 02:30
Twitteri ja Facebooki põlvkond... Kõike mida loetakse, võetakse puhta tõena..

RealFan
06.02.16, 15:06
Miks te arvate, et ksf! atleticomadrid postitas antud pildi, kuna ta võtab antud juttu surmtõsiselt?

atleticomadrid
06.02.16, 15:23
Ainult "I must check everything twice because im no life Jasper" suudaks leili minna napsitamise kõrvale tehtud meelelahutuspostituse peale.
http://thumbs.dreamstime.com/x/computer-nerd-16284029.jpg

Jasper
06.02.16, 17:26
Miks te arvate, et ksf! atleticomadrid postitas antud pildi, kuna ta võtab antud juttu surmtõsiselt?
minu posti teravik oli suunatud muidugi üleüldise 9gag autismi suunas (nagu seda tehtud ka mitmes muus teemas), aga noh ↑ ↑ ↑

Staadium
07.02.16, 19:52
See kõikon juba hullem kui masendav. Jälle kaotus kirjas 1-0 Betisele.

JuriM
07.02.16, 19:56
See kõikon juba hullem kui masendav. Jälle kaotus kirjas 1-0 Betisele.

Kas sa mängu nägid? Minu viimane Valencia kogemus oli 2-2 Rayoga ja siis oli mäng ise igati vinks vonks - kas on nüüd mingi kvaliteedi langus toiminud vöi..?

lorenzo
07.02.16, 20:07
minu arust suht võrreldav nende inglise hiidudega, kes viimasel ajal virelenud. Parejol vist jälle madalseis vormis. Enzo Perezit vist ei julgetud kasutada peamaskiga täna. Neville, miks sa Piattit ei kasuta? Diego Alves? Alcacer?

ElNino9
07.02.16, 21:08
minu arust suht võrreldav nende inglise hiidudega, kes viimasel ajal virelenud. Parejol vist jälle madalseis vormis. Enzo Perezit vist ei julgetud kasutada peamaskiga täna. Neville, miks sa Piattit ei kasuta? Diego Alves? Alcacer?

Alvesil pikk vigastuspaus. Nüüd ilmselt on alutanud mingit vaiksema trenniga?
Arvata oli, et treenerina selline kollanokk sellise klubi otsas head ei too.

sepakas
07.02.16, 21:14
Alvesil pikk vigastuspaus. Nüüd ilmselt on alutanud mingit vaiksema trenniga?
Arvata oli, et treenerina selline kollanokk sellise klubi otsas head ei too.

Valencia probleem polnud kunagi treeneris ja seepärast Gary'l ka raske midagi ära teha.. Eks president/omanik sööb ise oma keedetud suppi varsti..

Mask
07.02.16, 21:19
Loogika juba ütleb, et briti treener ja Hispaania klubi ei sobi kokku. Moyesi periood Sociedadis ei kujunenud ju ka eriti pikaks ja edukaks.

Nende kahe eelpool mainituga seoses jäi selline statistikas silma:

Punkt
07.02.16, 22:18
Noh, Gary Neville on ikka väga sirgelt ja selgelt lati alt läbi jooksnud. Kui inglane Valenciasse saabus, siis oli neljas koht veel 5 punkti kaugusel, nüüd üheksa mängu hiljem (võitu pole senini saadud) on see 20 punkti kaugusel ning pigem terendab reaalne relegatsiooni oht.

Samuti on ta mõningaid imelikke otsuseid teinud. Näiteks head hooaega teinud Jaume Domènechi kupatas ta mingil arusaamatul põhjusel lihtsalt pingile ning pani väravapostide vahele Mathew Ryani. Või siis Parejolt kaptenipaela ära võtmine. Ja mis värk selle Zahibo armastusega on? Tänane parim käik Nevillelt oligi ilmselt see, et ta Zahibo enne platsilt ära suutis võtta, kui too teise kollase teeninuks.

Vaadates valitud koosseise ja taktikalisi lahendusi, siis tundub kergelt kaootiline kogu see värk Neville käe all. Stabiilsust on tarvis, mitte pidevat tõmblemist. Pikka pidu talle vaevalt jätkub, kuluaarides räägitakse juba Juande Ramosest.

Real Betis oli vastupidiselt Valenciale aga täna päris tore. Rünnakul hoiti Valenciat pidevalt surve all ning platsil tehti loogilisi asju. Eriti tooks tänase põhjal esile Chelseast laenul olevat Charly Musondat, kes oli väga särtsu täis ja aktiivne, täiesti mängu parima vääriline esitus noorelt belglaselt.

Staadium
07.02.16, 22:21
Vaatasin mängu ja Valencia oleks võinud taas haledalt tappa saada . Alles mängu lõpus korraldasid miskit asjaliku ja vaid sellepärast, et Betis oli väsinud

dontastik
07.02.16, 22:29

Wingback
08.02.16, 18:05
Stuudioanalüütikuna ei saa mehe juttu ka enam nii tõsiselt võtta, kuigi tihtipealt tundus ta end tabavalt väljendama hehe.

Staadium
11.02.16, 00:01
Noh see, et täna BarcaB vastu mingi hale võit välja võidelda sind küll ei päästa Gary :D

https://pbs.twimg.com/media/Ca4Yde1XIAEEzzM.jpg

Staadium
11.02.16, 00:45
Vasakul pildil fännide tribüün....... :D Muudel piltidel vaid lihtsalt publik, kes tulid mängu vaatama.

https://pbs.twimg.com/media/Ca4kQrRWcAA2a89.jpg

vincent
18.02.16, 23:50
Nüüd järsku Viini Rapidi vastu on kukkunud mehed laduma, 35 minutiga 5:0 ees.

ElNino9
18.02.16, 23:54
Nüüd järsku Viini Rapidi vastu on kukkunud mehed laduma, 35 minutiga 5:0 ees.

Gary´le öeldi 10 või tõmba nahad

JuriM
19.02.16, 00:06
Santi Mina 2 väravat + 3 söötu, kas 45 minutiga mingi Euroopa Liiga rekord pole?

sepakas
19.02.16, 01:57
Valencia ja Gary võiks EL-i kinni panna :D
Mitte, et sellest väravast suuri järeldusi saaks teha..

bubbles
21.02.16, 21:54
Hakati lõpuks mängima? Tabeli viimase vastu muidugi see kõige keerulisem ei tohiks olla.

JuriM
21.02.16, 22:07
Väike momentum ehk käima saadud, Viinis saab natuke roteerida koosseisuga ka.

JuriM
06.03.16, 23:55
Ega vigastuste kolli nüüd küll vaja poleks.. Enzo Perez ja venelane Denis läksid katki juba hetkel Atletico vastu.

Staadium
13.03.16, 15:55
Tubli Gary! Punaselt laternalt tappa saada ilma ühtegi ohtliku olukorda nendele korraldades :D

RealFan
13.03.16, 16:54
Tubli Gary! Punaselt laternalt tappa saada ilma ühtegi ohtliku olukorda nendele korraldades :D

Mängu alguses oli Feghoulil minu arust üks päris korralik võimalus isegi ju :p Aga noh, ma jälgisin ka muude tegemiste kõrvalt.

Blue Moon
13.03.16, 23:14
https://www.youtube.com/watch?v=mon8bt71NxY

lorenzo
17.03.16, 22:47
86. minuti action baskide värava all oli küll koomiline. Feghouli lööb kastis lihtsalt pallist mööda..

telekavaataja
18.03.16, 08:13
Valencia on siis esimene Hispaania klubi, kes eurokarikatest välja langenud. Samal ajal oli Lazio viimane Itaalia klubi.

gizmoduck
30.03.16, 19:54
paistab et saab härra tagasi tuua mänge kommenteerima...

Diz
30.03.16, 19:56
Gary Neville pidu sai kiirelt läbi, adios. Pako Ayestaran laseb edasi.

lorenzo
30.03.16, 21:14
huvitav kas võttis venna kaasa?

Rocheteau
30.03.16, 22:01
üllatav, et niigi kaua vastu pidas...eriti silmas pidades viimase aja tulemusi

sepakas
30.03.16, 22:45
üllatav, et niigi kaua vastu pidas...eriti silmas pidades viimase aja tulemusi

Kui mehed ei taha, siis treener ei saa neid sundida.. Vahet pole, kelle sa pukki paned. EL-is oli mängupilt midagi muud kui liigas, seega peab lootma, et Gary treenerikarjäär selle vale valiku tõttu nüüd liialt suurt hoopi ei saa.

Punkt
30.03.16, 23:22
Kui mehed ei taha, siis treener ei saa neid sundida.. Vahet pole, kelle sa pukki paned. EL-is oli mängupilt midagi muud kui liigas, seega peab lootma, et Gary treenerikarjäär selle vale valiku tõttu nüüd liialt suurt hoopi ei saa.

Que?

Neville võttis üle meeskonna, kel oli reaalne šanss veel Meistrite Liiga koha eest võidelda. Praegu hoitakse aga hinge kinni, et jumala eest relegatsioonitsooni ei satuks. Jah, klubi on ülevalt üsna kaootiliselt juhitud (näitab sedagi Neville palkamine in the first place), aga sellele, kuidas torpeedona tabeli põhja suunas sõidetud on, pole mingit vabandust ning fakt on see, et kõige tormilisem langusfaas sattus just Neville käe all olevat.

Sessuhtes polnud ka Nuno käe all mängupilt ja tulemused midagi üleliia rõõmustavat, aga siiski kordades parem sellest, mida Neville maagiline puudutus tegi.

huvitav kas võttis venna kaasa?

Phil peaks Pako abiliseks jääma.

Wingback
31.03.16, 01:03
paistab et saab härra tagasi tuua mänge kommenteerima...

Kui oled nii kärmelt treenerina vallandatud, on edaspidi kõik kommentaarid oma kredibiilsust kõvasti kaotamas.

vincent
31.03.16, 01:31
Kui oled nii kärmelt treenerina vallandatud, on edaspidi kõik kommentaarid oma kredibiilsust kõvasti kaotamas.

Kuidas kellelegi. Elu esimene peatreenerikoht, aega anti neli kuud. Kommentaarid on teooria ja selleks ka jääb, praktikas ebaõnnestumine ei tähenda, et ta ei teaks, mida ta räägib.

FoxHunter789
31.03.16, 14:00
Mourinho uueks treeneriks?

Rocheteau
31.03.16, 14:31
Mourinho uueks treeneriks?

pigem Pellegrini

LeeRomeno
29.06.16, 11:01
Väidetavalt on siis Nani järgmiseks hooajaks liitumas.

risto
05.07.16, 18:40
Väidetavalt on siis Nani järgmiseks hooajaks liitumas.

Done-deal
Päris huvitav iseenesest. Hispaania liiga võiks talle sobida.
Kui kupu all kõik stabiilne püsib, siis hea täiendus Valenciale

RealFan
24.07.16, 09:33

Wingback
16.08.16, 12:01
Neville vastab küsimustele oma Valencia ajast:
http://www.skysports.com/football/news/29326/10538433/gary-neville-answers-questions-on-valencia-and-england-on-mnf-return (http://www.skysports.com/football/news/29326/10538433/gary-neville-answers-questions-on-valencia-and-england-on-mnf-return)

Rocheteau
11.09.16, 20:26
Millal viimati kolme kaotusega alustati liigat?

atleticomadrid
11.09.16, 21:40
See mäng näitas, et neoonvärvidega liialdamine ajab asja hapuks. Nagu tibinate ilusalong.

http://www.valenciacf.com/bd/imagenes/imagen69876d.jpg

nodisco
12.09.16, 08:07
Plussina löödi 5 palli võrku ja oli täiesti vaadatav kohtumine.

atleticomadrid
18.09.16, 21:57
Valencia have responded to their worst season in 28 years by cashing in on almost all of their brightest young prospects and doing precious little to replace them. Four games and four defeats into the new campaign and fears that they may struggle to even replicate last season’s 12th place finish when they only beat the drop by 6 points are genuine.

https://tikitakagol.com/2016/08/30/mustafi-alcacer-depart-valencia-in-crisis/

Rocheteau
19.09.16, 12:38
tabelis viimased ka, kuna Celta Vigo sai oma esimesed punktid viigi näol kätte

Diz
20.09.16, 23:02
Pako Ayestarán on läinud.

telekavaataja
26.09.16, 10:32
Diego Alves on tõrjunud 17 penaltit 35-st LaLigas.

football2u
29.09.16, 01:29
Tundub, et uppuvat laeva tuleb páâstma selline kòva nimi nagu Cesare Prandelli.

JuriM
02.10.16, 12:45

Peaks offical olema.

http://www.valenciacf.com/ver/61931/comunicado-oficial--cesare-prandelli.html

telekavaataja
02.10.16, 14:48
Diego Alves on tõrjunud 17 penaltit 35-st LaLigas.

18 36-st nüüd.

telekavaataja
02.10.16, 15:28
18 36-st nüüd.
19 37-st.

keenjus250
30.12.16, 19:49

3 kuud pidas vastu. Põhjuseks väidetavalt tülid mängijatega, kuigi ega tabelikoht ka just suurepärane pole.

RealFan
01.01.17, 22:18

lorenzo
02.01.17, 01:34
huvitav oleks neid 5 nime teada, siis ehk saab pildi ette kes on realist

RealFan
02.01.17, 02:12
huvitav oleks neid 5 nime teada, siis ehk saab pildi ette kes on realist

Eks Prandelli tahtis päris mitmest mehest ka vabaneda, et raha saada juurde uute meeste ostuks. Aga üks neist nimedest oli kindlasti Zaza.

Staadium
04.02.17, 23:38
Tea kas keegi jälgib mängu Eibariga. Ma ei tea kas panen väga puusse, aga ei jõua mul kohale see pennu... Kui kaks mees omavahel jagelevad ja üks neist kukub maha, kas siis antakse ikka 11m? Kumbki neist ei mänginud ju palli ja polnud vist plaaniski. Eibari vend oli muidugi targem ja viskus pikali hoides näost kinni nagu oleks nokki löödud! Lõpptulemus oli punane Valencia kaitsjale ja penalt, mis ka ära realiseeriti. Ei jõua mul see penalt kohale :doh:

Staadium
19.02.17, 19:05
Hea et on ennast kokkuvõetud ja mäng toimib. Päris ilusti passidega minnakse Bilbao kaitsest nagu noaga võist läbi. 2-0 hetkel ja lust vaadata seda mängu.

Staadium
22.02.17, 22:40
Ei eksind eelmise mängu kohta, et Valencia suudab alati üllatada ja tänaseks teine raske skalp järjest võetud. Real oli II pa. üliagressiivne, aga pidasid lõpuni vastu kodus valencialased! Vähemalt La Liga läks pisut põnevamaks ;)

telekavaataja
25.02.17, 17:09
Huvitav tähelepanek:

Alaves - Valencia mäng jäi nii väravate kui ka kornerite skoori pealt 2-1.

Staadium
20.03.17, 21:42
Valencias põletati eile kohalike poolt "armastatuimaid" staare. Eelmine aasta oli populaarseim loomulikult Gärry! Selge see et on tegu nukkudega ja pole raske arvata, kes on Valencia elanike "lemmikud" :D

https://static.independent.co.uk/s3fs-public/styles/story_medium/public/thumbnails/image/2017/03/20/17/messi-ronaldo-effigy.jpg

https://pbs.twimg.com/media/C7W4LTnX0AEVvbx.jpg

Ainult see kujukese rüvetamine mind solvas väga! Kuidas saab vihata jänkide ajaloo parimat presidenti???

https://static.independent.co.uk/s3fs-public/styles/story_medium/public/thumbnails/image/2017/03/20/17/donald-trump.jpg

Lähemalt näeb siit, http://www.independent.co.uk/sport/football/european/cristiano-ronaldo-and-lionel-messi-effigies-torched-valencia-a7640211.html

Scarhead
11.05.17, 19:03
Valencia CF and Marcelino García Toral have reached a full agreement for him to be first team head coach for a minimum period of two seasons. His official presentation will be made following the final LaLiga game and until then, the parties will not make any public statements.

lorenzo
28.08.17, 00:43
Valencia mängib Marcelino all päris head mängu, võrrelduna mida siin viimastel aastatel näidatud on. Noored on päris aktiivsed ja kas tõesti Kondogbia ja Murillo on nii kehvad et Inter nad laenule saatis?

2mSööt3mMööda
28.08.17, 02:16
Panin viimaseks 15 minutiks mängu peale RM vastu ja sain ikka päris metsiku andmise tunnistajaks olla.
Tundus, et Asensio karistuslöögi ajal käitus Valencia kollkiiper väga mööda nö jalgpalliõpiku teooria kohaselt. Kahju :(

Rocheteau
28.08.17, 14:37
Kondogbiale oligi õhkonna vahetust vaja. Saab pingevabalt tegutseda Valencia eest mängides. Interis pandi talle liiga suured ootused peale ja poiss lihtsalt vaimselt ei olnud valmis selleks.

Valencia fännide reaktsioon staadionil peale Kondogbia värava on päris hea

JuriM
19.09.17, 23:24
Zaza 8 minutiga kaabutrikk :D

decrakas
22.10.17, 02:41
tundub et peksupoisist on taas top 3 tiim saamas

JuriM
27.11.17, 00:38
Selliste Mestalla õhtute pärast tasub seda tiimi toetada..

Staadium
03.12.17, 20:10
Valenciale esimene kaotus see ha.

Indrekolen
12.01.18, 17:17
Valencia on täitsa ära vajunud...

Staadium
21.01.18, 00:41
Jube mis moodi nii alla osatakse käjja. 2 punast kaarti ka veel pealekauba! Esimesel punasel sai Paulista täiesti aru, et kui läheb mölisema siis... Ja oli ju võimalus tõusta neil la Ligas teisele kohale koos Atletiga.

Punkt
21.01.18, 13:28
Jube mis moodi nii alla osatakse käjja. 2 punast kaarti ka veel pealekauba! Esimesel punasel sai Paulista täiesti aru, et kui läheb mölisema siis... Ja oli ju võimalus tõusta neil la Ligas teisele kohale koos Atletiga.

Jose Luis Munuera Montero ja korralik kaardisadu. See ei ole enam kokkusattumus või halb päev.

Muide, Celtal sai mehe vilest ükskord nii villand, et palus juhtivorganitel meest oma mängudele enam vilistama mitte lubada. Kahjuks ei kuulatud.

PS! Gabriel sai muide mõlemad kollased liigse vaidlemise eest. Järjest.

Mask
21.01.18, 14:04
Paulista? Esimese sai minu aru saamise järgi käega mängu eest oma kastis, millega kinkis ka vastastele penalti. Teise kohe otsa puhtalt selle eest, et ei suutnud oma suuri lõugu kinni hoida, kuigi kohtunikuhärra teda mitmel korral hoiatas. Täiesti oma lollus.

Las Palmas tegelikult mängis päris hästi. Paco Jemez on vist vaikselt suutnud oma agressiivse kõrge pressiga stiili meeskonda sisse suruda.

Punkt
21.01.18, 14:21
Esimese sai minu aru saamise järgi käega mängu eest oma kastis, millega kinkis ka vastastele penalti. Teise kohe otsa puhtalt selle eest, et ei suutnud oma suuri lõugu kinni hoida, kuigi kohtunikuhärra teda mitmel korral hoiatas. Täiesti oma lollus.

Nope, mõlemad kollased tulid Gabrielile just nimelt protesteerimise eest. Kohtuniku mängujärgne akt kinnitab.

https://pbs.twimg.com/media/DUBOwPvXcAAB71c.jpg

Gabrieli ma väga ei õigustakski - kokkuvõttes loll käik temalt.

Aga see ei muuda fakti, et üleüldine vilepartii Munuera Monterolt oli taaskord kohutav ning terve mäng oli täis küsitavaid otsuseid (kasvõi näiteks Vezo punane), mis päädis lõpuks kaosega.

Kui kellelgi just mingit hidden agendat pole, siis ei tohiks Munuera Montero tasemega mees kõrgliigas vilistada. Minu maitse järgi on juba liiga palju imelikke vilepartiisid temalt.

Mask
21.01.18, 16:31
Fair enough. Ju siis jäi vale mulje.

ElNino9
27.01.18, 18:54
Mida sa rumal Montoya teed, 2 penaltit juba kinkinud.

Indrekolen
27.01.18, 21:02
Mida sa rumal Montoya teed, 2 penaltit juba kinkinud.

Ajukramp

diver
27.01.18, 22:57
Esimese värava puhul suurima sita korraldas see vend, kes jooksis keskringi juurest peaaegu oma kastini Ronaldo sabas ilma midagi tegemata. Oleks pidanud kohe võtma Ronaldo maha, kuid too jooksma pääses ning mingit penaltiolukorda poleks tekkinudki. Kes iganes see vend ka oli, masendavalt naiivne tegutsemine tema poolt igal juhul.

Indrekolen
06.02.18, 16:08
Valencia vabalangeb kahjuks

Indrekolen
08.02.18, 20:24
Täna kodus Barcelona...edu Valenciale kogu südamest.

telekavaataja
08.02.18, 20:30
Valencia vabalangeb kahjuks
Ära unusta, et Valencial on tõsiselt koormav graafik ka 2018. aastal olnud. Küll karikast välja langevad ja kõik paika loksub.

2mSööt3mMööda
14.03.18, 01:37
Zaza on päris lahe sell :rolleyes:
Üritada meelega küünarnukiga molli saada, that's some next level shit :D

https://www.youtube.com/watch?v=GUL804zcL-Q

atleticomadrid
14.03.18, 13:23
Zaza hooaja alguse vorm on samuti kuhugi kadunud.
Esimesed 10 mängu - 9 väravat.
Järgmised 18 mängu - 2 väravat.
Valencia õnneks on Rodrigo ja Santi Mina seevastu juurde pannud ning põud ei ole ründesektorit liialt tapnud. Suht võrdse mängude arvu peale on kõik kolm üsna ühte auku statsiga hetkel, vastavalt 11, 12 ja 11.
Ja kui ma juba siia ära eksisin siis ütleks seda ka, et Dani Parejo on üks alahinnatumaid mängijaid terves liigas. Tegemas super hooaega ja üks meeskonna selgrooge.

_AI_
14.03.18, 14:25
Zaza hooaja alguse vorm on samuti kuhugi kadunud.
Esimesed 10 mängu - 9 väravat.
Järgmised 18 mängu - 2 väravat.
Valencia õnneks on Rodrigo ja Santi Mina seevastu juurde pannud ning põud ei ole ründesektorit liialt tapnud. Suht võrdse mängude arvu peale on kõik kolm üsna ühte auku statsiga hetkel, vastavalt 11, 12 ja 11.
Ja kui ma juba siia ära eksisin siis ütleks seda ka, et Dani Parejo on üks alahinnatumaid mängijaid terves liigas. Tegemas super hooaega ja üks meeskonna selgrooge.
Zaza oli vigane vahepeal ja pärast seda on olnud suht keskpärane.

telekavaataja
05.06.18, 16:27
Ei teagi, kuidas seda täpsemalt kommenteerida, aga Valencia arvas, et José Pascual Alba leping kehtib aasta 2019-ni. Tegelikkuses on mehe leping lõppemas, Real ja Barca võitlevad ta eest nüüd.

LaRaBla
05.06.18, 17:14
Ei teagi, kuidas seda täpsemalt kommenteerida, aga Valencia arvas, et José Pascual Alba leping kehtib aasta 2019-ni. Tegelikkuses on mehe leping lõppemas, Real ja Barca võitlevad ta eest nüüd.

Kas see vastab tõele? Sel juhul aasta feil.

telekavaataja
14.08.18, 17:22
Cheryshev liitub tiimiga aastaseks laenuks.

JuriM
21.08.18, 00:08
Pigem kaotatud 3 kui võidetud 1 punkt. Teine poolaeg oli päris hea juba.

telekavaataja
04.11.18, 00:29
Valencia viimane võit liigas pärineb 29. septembrist. Kõikides sarjades (kaasa arvatud karikas mingite kotikute vastu) on saadud see hooaeg 2 võitu. Mitte ühtegi koduvõitu pole veel saadud.

Marcelinol pole kaua jäänud, kui niiviisi jätkub.

telekavaataja
23.12.18, 15:54
Võideti see võit lõpuks 🤤. Nii võib veel Eurokarikate alas maanduda.

lorenzo
23.12.18, 18:58
Valencia viimane võit liigas pärineb 29. septembrist. Kõikides sarjades (kaasa arvatud karikas mingite kotikute vastu) on saadud see hooaeg 2 võitu. Mitte ühtegi koduvõitu pole veel saadud.

Marcelinol pole kaua jäänud, kui niiviisi jätkub.

müstiline klubi. liiga paremuselt 3. kaitse, samas ka liiga nõrgemaid ründeliine koos Rayo ja Huescaga. Lisaks liigas paremuselt 3. tulemus kaotuste suhtes ja ülekaalukad liidrid koos Athleticuga viikide arvult

telekavaataja
30.01.19, 13:43
Valencia jõuab vaikselt võidusoonele ja eile suudeti karikasarja veerandfinaalis kahe väravaga võita väga vastik vastane Getafe. Lõpus oli draamat ja kaklusi.

Soccernet tegi ka väikese kokkuvõtte (https://soccernet.ee/artikkel/veri-ja-soim-varjutasid-valencia-vageva-tagasituleku).

telekavaataja
03.02.19, 12:41
Mis värk Valencia fännidel Cherysheviga on? Miks teda vihatakse? Kas seepärast, et nähakse temas Marcelino lemmiklast?

Mänguliselt suht okei see hooaeg ju.

HALA MADRID Y NADA MAS
26.02.19, 20:13
Kuttid ma pole küll see hooaeg Valenciat nii palju jälginud, aga mis nende suur lootusel Goncalo Guedesel lahti on eelmine hooaeg nii muljetavaldav ja see hooaeg iga mäng mis näen pole kutti sees?

Indrekolen
08.03.19, 00:58
Krasnodari vastu küll võit aga venemaal läheb raskeks...

telekavaataja
26.05.19, 01:19
Hooaeg, mille esimene pool vihjas läbikukkumisele, oli kokkuvõttes päris hea. Napsati ka karikavõit lõpuks.

atleticomadrid
26.05.19, 13:09
11aastat pidid Valencia fännid ja klubi ootama, nüüd on taaskord põhjust karikakappi värsket õhku lasta. Viimatine karikas aastal 2008 oli samuti Copa del Rey.

Staadium
26.05.19, 15:05
Need kutid väärisid seda täiega. See oli vägev!

telekavaataja
27.05.19, 22:56
Mis mind Valencia kevade edu juures köidab on see, et detsembri keskpaigaks oldi 15. kohal ja väljalangemistsooni ääremail. Kuid juhtkont näitas Marcelinole usaldust, sest mängukvaliteet oli kõrge. Ja nii pöördus ebaõnn hoopis õnneks.

telekavaataja
26.06.19, 14:47
https://sun6-1.userapi.com/c851432/v851432765/156d94/Of-iL4ZyKX4.jpg

Punkt
11.09.19, 18:18
Valencia tegi Marcelinost töötu mehe. Tahaks öelda, et üllatav.. aga arvestades kui ebastabiilne klubi juhtimise poolest on, siis ei saa kuidagi öelda, et see üleliia üllatav asjade käik oleks olnud.

Uueks lootsiks määratakse ilmselt Albert Celades, kelle CV säravaimaks saavutuseks on Hispaania U21 koondise juhendamine.

telekavaataja
11.09.19, 18:26
Nii palju siis sellest.

Mis mind Valencia kevade edu juures köidab on see, et detsembri keskpaigaks oldi 15. kohal ja väljalangemistsooni ääremail. Kuid juhtkont näitas Marcelinole usaldust, sest mängukvaliteet oli kõrge. Ja nii pöördus ebaõnn hoopis õnneks.

Aga põhjus peitub ilmselt Marcelino tülis presidendiga.

Punkt
17.09.19, 12:56
https://pbs.twimg.com/media/EEmuLlpXYAUUg4h.jpg

Albert Celades mängueelsel pressikal Stamford Bridgel. Kus on mängijad? Well, mängijad otsustasid, et avaldavad toetust Marcelinole ning ei tule uue peatreeneriga pressikonverentsile. Tere tulemast, uus peatreener!

Kuuldavasti on nii mõnigi mängija võtnud plaanidesse jaanuarikuus Valenciast lahkumise.

_AI_
17.09.19, 22:34
https://pbs.twimg.com/media/EEmuLlpXYAUUg4h.jpg

Albert Celades mängueelsel pressikal Stamford Bridgel. Kus on mängijad? Well, mängijad otsustasid, et avaldavad toetust Marcelinole ning ei tule uue peatreeneriga pressikonverentsile. Tere tulemast, uus peatreener!

Kuuldavasti on nii mõnigi mängija võtnud plaanidesse jaanuarikuus Valenciast lahkumise.

Lim Limiks, see pole mängijate poolt ka päris ok. Kiisud.

Tofoa
18.09.19, 12:06
Ja ikkagi võeti kogu selle kasjakki kiuste võit?

telekavaataja
18.09.19, 14:16
Mängukvaliteet oli samas alla igasugust arvestust. Siin alagrupis on kõik veel kahtlemata lahtine. Valencia võib veel lihtsalt neljandakski jääda.

telekavaataja
28.09.19, 17:34
Ooo, Denis skooris.

JuriM
05.10.19, 23:36
Tulemused on paranenud, aga https://www.valenciacf.com/es/article/es-comunicado-oficial-2019-10-05

ericbana
27.11.19, 22:51
Nendele vanadele tuleb küll suurem realiseerimise trenn korraldada. Ulme puujalad värava all.

staykool
27.11.19, 22:53
Abramovich maksab ilmselt preemiat puujalgadele. Tõesti ulme.

diver
28.11.19, 12:27
Penalt oli paremuselt enam-vähem neljas väravavõimalus ning viik päästeti lõpuks ikka tänu üle jala läinud tsenderdusele. Müstika.:tearsofjoy::fpalm:

ericbana
28.11.19, 12:31
ning viik päästeti lõpuks ikka tänu üle jala läinud tsenderdusele. Müstika.:tearsofjoy::fpalm:

Valencia viigivärav oli muidugi soe äratundmine. Ma lõin kunagi koolidevahelisel turniiril lisaminutitel samasuguse võiduvärava.

Veel1v2rav
29.01.20, 23:01
Mis teema selle Leonesega on? Hispaania tugevuselt kolmanda? liiga sats pani kõigepealt atletico paika ja nüüd Valenciaga lisaajal. Valencia pole küll põhikooseisuga, aga siiski.

Rocheteau
11.03.20, 10:37
Diakhabyl sattus ikka eriti must päev eile olema. Põhjustas kaks penaltit esimesel poolajal ning vahetati seejärel välja.

telekavaataja
11.03.20, 10:56
See on hea, et ennetati suure rahvakogunemise.

Oh wait...

https://sun6-14.userapi.com/c858528/v858528724/1177f9/YfqlJSh_Ov8.jpg

https://sun6-16.userapi.com/c858528/v858528724/11780c/NJqfsOYnUVA.jpg

https://sun9-12.userapi.com/c858528/v858528724/117815/jrKkeINWwNY.jpg

Cule
21.06.20, 23:44
Suarez vs Mallorca vastu natukene konkurentsi Guedese poolt.
https://streamja.com/XamM4

JuriM
27.07.20, 21:57

Punkt
12.08.20, 11:06
Kuna Villarreali teemas tõstatus küsimus, et mispärast Valencias välimüük toimub, siis tasub vist see kuidagi ära dokumenteerida.

1. Neetud karikavõit

Tõenäoliselt on katel podisenud varjatult varemgi, aga reaalne tulevärk läks käima eelmise hooaja lõpus ja selle hooaja alguses. Ühe pöördepunktina võib paradoksaalsel kombel pidada 2019. aastal võidetud Copa del Rey karikat, sest nagu endine peatreener Marcelino on tagantjärgi meenutanud - sealt alates hakkas tema suhe omanikust Peter Limiga mõranema. Üldiselt võiks ju arvata, et karikavõit on iga klubi jaoks tore ning auväärne sündmus, aga tegelikult olla Lim terve hooaja vältel saatnud Marcelinole otsesemaid ja kaudsemaid sõnumeid, et peamine eesmärk on Meistrite Liigasse kvalifitseeruda ning Copa del Rey on täiesti teisejärguline ja segav faktor.

Seda ilmestab asjaolu, et peale Copa del Rey võitmist ei suvatsenud Lim meeskonda isegi õnnitleda. Kui Marcelino hiljem Singapuri klubijuhtide vaibale astus, siis õnnitles Lim teda Meistrite Liigasse kvalifitseerumise pärast, kuid mitte karikavõidu puhul.

Meeskond, treenerid, fännid tahtsid karikat, klubijuhid hoolisid aga ainult Meistrite Liigasse pääsemisest.

2. Suvine fiasko

Kui õli oli juba piisavalt tulle valatud, siis uus kogus õli lisandus seoses suvise üleminekuaknaga.

Ühe versioonina on läbi käinud, et Marcelino tahtis meeskonda suuremal määral ise uusi mängijaid valida, kuid juba oma valitsemisaja algusest on Peter Lim väga tihedalt läbi käinud Jorge Mendesega ning viimase mõju on üleminekupoliitikas ka tugevasti tunda.

Siinkohal võibki taas eristada väga selgelt kahte leeri: ühel pool klubi direktor Mateu Alemany ja peatreener Marcelino, teisel pool omanik Peter Lim ning tema usaldusisikud.

Kokkuvõttes läks nii, et Alemany ja Marcelino soovidest ja plaanidest sõideti robustselt teerulliga üle ning Marcelino ei jäänud ilma mitte ainult soovitud mängijatest (Rafinha olevat üks suur tüliõun olnud), vaid oleks napilt enne hooaja algust pidanud hüvasti jätma ühe oma võtmemängijaga Rodrigo näol, kel olid Madridi sõiduks ja Atléticoga ühinemiseks kohvrid sisuliselt pakitud. Päästis ainult see, et Atleti ei suutnud piisaval määral palgafondi tehingu toimumiseks vabastada.

Sealt edasi muutus vastasseis aina tulisemaks ning Marcelino hakkas juhte juba läbi meedia survestama, öeldes, et sellise õhukese koosseisuga tuleb Valencial väga keeruline hooaeg. Limi väga ei huvitanud ning kuluaarides räägiti hoopis sellest, et Limi vankumatu soov oli meeskonda noorendada ning leida rohkem mänguaega noorele ja tõusvale Lõuna-Korea talendile Kang-in Lee’le.

Sisuliselt oli see kõik aga piisav selleks, et lõplik pauk ära käiks ning Marcelino saapajälje tagumikule saaks. Järgnes mängijate mäss klubijuhtide otsuse vastu ning novembrikuus otsustas ka Marcelino suur toetaja ja poolehoidjate seas populaarseks kujunenud Mateu Alemany klubist lahkuda.

3. „Meie klubi, teeme mis tahame“

Paljud võivad mäletada, et Marcelino asemele toodud Albert Celadese algus ei olnud üldse mitte kerge, sest teda nähti ja nähtakse siiani ikkagi Peter Limi ja Anil Murthy käpiknukuna.

Olukord suudeti aja abil siiski natuke stabiliseerida ja suuremad pinged maha võtta, aga sellegipoolest olid klubi poolehoidjad lõplikult Limi vastu pööratud ning olukorra paranemisele ei aidanud kaasa ka loodetust kehvemad tulemused palliplatsil.

Ehk siis pinge keris vaikselt läbi terve hooaja ning kolmandaks detonaatoriks võib pidada Peter Limi tütre sotsiaalmeedia postitust, kus neiu üsna ilustamata lajatas, et „klubi on meie oma ning me võime teha sellega midaiganes me soovime.

https://pbs.twimg.com/media/Eb5FhEFX0AEUzO8?format=jpg&name=small

Sealt edasi on olnud üks konstantne kodusõda: ühelt poolt tõstavad pead järjest enam Limi-vastaseid, teiselt poolt teeb Lim selliseid käike, mille puhul ei ole aru saada, kas ta teeb seda kõike puhtalt kättemaksuks või on tal ka mingi reaalne põhjus selleks.

Näiteks ongi väga aktuaalseks muutunud nö puhastusmissioon. Sisuliselt tuli kohe peale hooaja lõppu uudis, et kõik mängijad on müügiks, ainsad erandid pidid olema Carlos Soler ja Jose Luis Gaya.

Osad näevad selles Limi-poolset katset meeskond „reeturitest“ puhtaks teha (mängijad toetasid sügisel Marcelinot ning mitte Limi), osad kardavad aga hoopiski seda, et see on Limi kättemaks Valencia vastu ning eesmärk on klubi totaalselt hävitada ja Segundasse kukutada.

Limi enda poolt on meediasse filtreeritud, et tegemist on lihtsalt meeskonna uuendamisega ning finantsstabiilsuse otsimisega. Väidetavalt ei pidavat klubi finantsilises mõttes kõige paremas kohas olema ning praegu olemasolev meeskond on liiga kallis ja liiga hea palga peal, et järjest ning järjest Meistrite Liigast välja jääda ning nö under-achieve’ida.

Väidetavalt oli klubil hooaja käigus probleeme ka palga maksmisega ning kasutati võlakirju, millega mängijad väga rahul ei olnud.

Poolehoidjates püsib aga mure klubi tuleviku pärast, sest Limi sammud on olnud erakordselt radikaalsed ning mitmed lubadused täitmata (näiteks uue staadioni lõpuni ehitamine). Parejo ja Coquelini müümine Valenciasse kombineeritult 8 miljoni euro eest ei ole päris tavapärane ja normaalne tehing, mis ainult süvendab poolehoidjate kahtlusi Limi ja tema kaaskonna motiivide suhtes. Võib juhtuda, et kaks ei jää kolmandata, sest kuuldavasti noolib Villarreal ka Gabrieli allkirja ning taaskord – üsna soodsatel tingimustel.

Poolehoidjad on aga järjest enam end mobiliseerinud ning kuigi suurte massidena ei ole olnud võimalik praeguse koroonaolukorra tõttu tänavatele koguneda, siis vähemalt on alustatud manifestidega, kuhu on alla kirjutanud ka mitmed tuntud tegelased nagu näiteks Santi Canizares, Fabian Ayala, Mario Kempes jt.

https://pbs.twimg.com/media/EfJTK_pU0AQyuZ-?format=jpg&name=small
https://pbs.twimg.com/media/EfJTK_jVAAQJAxq?format=jpg&name=small

LeeRomeno
12.08.20, 17:01
Suurepärane kokkuvõte, kellel huvi teemast rohkem, siis siin on väga korralik ja põhjalik lugu samast teemast:
https://breakingthelines.com/opinion/valencias-familiar-turmoil-might-be-one-too-many-this-time/

Temp0
12.08.20, 23:58
Lugedes varasemaid teemasi siis ilmselt rahaliselt raske olukord aga mismoodi just meistriteliigas ning euroopa liigas pidevalt mängiv meeskond, ei tea, igaljuhul ollakse nõus vajadusel kõik maha müüma -
Hispaania ajalehe Marca teatel anti meeskonna värskele peatreenerile Javi Garciale teada, et sobiva pakkumise korral ollakse valmis müüma kõiki mängijaid.

Next Zaragoza?

dinero
13.08.20, 01:48
Lugedes varasemaid teemasi siis ilmselt rahaliselt raske olukord aga mismoodi just meistriteliigas ning euroopa liigas pidevalt mängiv meeskond, ei tea, igaljuhul ollakse nõus vajadusel kõik maha müüma -
Hispaania ajalehe Marca teatel anti meeskonna värskele peatreenerile Javi Garciale teada, et sobiva pakkumise korral ollakse valmis müüma kõiki mängijaid.

Lisaks Punkti kirjutatule veel see superagent ka kaasa aidanud kindlasti

LaRaBla
17.08.20, 20:46

Klubi ei suuda enam mängijatele palku maksta. Pakuti palka võlakirjades, mängijad keeldusid.

Punkt
26.08.20, 01:48
Hea aeg märkamatult mõni mängija ära müüa - Rodrigo on Leeds Unitedisse siirdumas:

Spekuleeritakse, et 35m + 5m võimalikke boonuseid, mis pidavat kergesti täidetavad olema.

Tassike
26.08.20, 08:19
Rodrigo for Leeds offical, 30m + 10m add ons.

Punkt
07.10.20, 15:14
Valencias põleb jälle - Javi Gracia olla klubi üleminekupoliitika osas üsna kuri ning kaaluvat peatreeneri positsioonist loobumist, kuna tunneb, et klubi on teda alt vedanud. Täna oli Anil Murthyga niiöelda kriisikoosolek, mille tulemusena on Gracia saatus endiselt õhus.

Olgu siis ära toodud ka Valencia suvine tegevus:

- Müüdi sisuliselt pool algkoosseisu ära, kasseerides selle eest kokku ca 60 miljonit eurot (+22 miljonit võimalike boonustena). Kõige silmapaistvamad müügid olid Rodrigo, Dani Parejo, Coquelin ja Ferran Torres, lisaks kupatati Ezequiel Garay vabaagendiks ning laenati Cristiano Piccini Atalantasse.
- Osteti täpselt null mängijat.

antz08
07.10.20, 21:29
Valencias põleb jälle - Javi Gracia olla klubi üleminekupoliitika osas üsna kuri ning kaaluvat peatreeneri positsioonist loobumist, kuna tunneb, et klubi on teda alt vedanud. Täna oli Anil Murthyga niiöelda kriisikoosolek, mille tulemusena on Gracia saatus endiselt õhus.

Olgu siis ära toodud ka Valencia suvine tegevus:

- Müüdi sisuliselt pool algkoosseisu ära, kasseerides selle eest kokku ca 60 miljonit eurot (+22 miljonit võimalike boonustena). Kõige silmapaistvamad müügid olid Rodrigo, Dani Parejo, Coquelin ja Ferran Torres, lisaks kupatati Ezequiel Garay vabaagendiks ning laenati Cristiano Piccini Atalantasse.
- Osteti täpselt null mängijat.

No eks Limi meelest hakkab platsil lippama igal positsioonil Kang-in Lee.

antz08
23.10.20, 23:53
Poleks küll kunagi uskunud seda aga krt peab vist avatari vahetama Elche omaks niikaua kuni Lim ja Anaal Muniir pukis on. Vaatan mängu ja imestan mille krdi pärast on veel uppuvas laevas Kameiro, Guedes, Soler, Paulista. Oleks juba nagu viimane hetk jalga lasta. Head mängijad ja kosilasi nagu peaks olema.

antz08
24.10.20, 00:37
Nä krt, Kang-In Hui ongi platsil. Lim pöördes jälle.