Ostan Tallink kinkekaarti

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ostan Tallink kinkekaarti

Kas kellegil on? Suht kiire asjaga ja vaja oleks et kehtiks veebruari lõpuni.

Mul silver kaardi pakkumine on kuskil. Kui kiire asjaga on?
    Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
    Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Algselt postitas mjaasa Vaata postitust
      Mul silver kaardi pakkumine on kuskil. Kui kiire asjaga on?
      See pakuks minulegi huvi ASAP.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Eeldades, et Sarvik on Rakverest, siis on sinule lihtsam kohale toimetada. Oled ju ikka veel Tartus?

Kommentaar

Algselt postitas mjaasa Vaata postitust
          Eeldades, et Sarvik on Rakverest, siis on sinule lihtsam kohale toimetada. Oled ju ikka veel Tartus?
          Vastab tõele.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Paistab, et minu oma läheb Tofoale.

Kommentaar

Ma sain juba kupongi, võid Tofoale müüa Kuigi ma ise ka Tartus. Huvipärast tahaks teada, mis hinnaga müüd

Kommentaar

Algselt postitas Sarvik Vaata postitust
                Ma sain juba kupongi, võid Tofoale müüa Kuigi ma ise ka Tartus. Huvipärast tahaks teada, mis hinnaga müüd
                Kellelgi veel miskeid pabereid-kuponge-pileteid soodsalt müüa?anda? Ehk siis mõtlesin seljakotiga minna näiteks Rootsi või Soome. Natukene on vaba aega hetkel.

Kommentaar

kui kellegil on tõesti üle veel, et kinkekaart/kupong neljale inimesele rootsi, siis võib vabalt teada anda. olen valmis mõistliku hinna eest ära ostma.
                  forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Working...
                  X