Ajax-i noored

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ajax-i noored

Varsti mängivad noored vene poisid II liigas ja aasta pärast juba I liigas.Ajax-i treeneril on kõrged sihid. Ajax-il on kokku umbes 500 noort jalgpallurit.Uus staadion peaks leevendama mured koerte j..... Tuleb au anda treenerile,et on toonud nii palju poisse treenima,nende tase on väga kõrge-paljud võiks kuuluda omaealiste noortekoondusesse.
    kyhr

nu aga treener peax ikkagi vaatama kuidas poisid platsipeal toorutsevad

Kommentaar

AJAX noored

Aga tahest-tahtmata käib väike nügimine ja trügimine kaasaja jalgpalli juurde-meeste mäng.
      kyhr

Kommentaar

nu ma tean seda...ja ise ca ikka nygin jne, aga kui sind lihtsalt tahtlikult pextaxe auti siis see pole jalgpall

Kommentaar

uus staadion! olete te seal käinud. kasutatud ja nii vilets, et murra jalad. jah, parem kui kuskil mülkas, aga minu arvates arutu raha raiskamine linna poolt.

Kommentaar

...njaaa ma olen seal m2nginud

Kommentaar

ma ise enam peris noor pole, aga üks tüüp(mängib ise nortekoondises 86.a.), et Ajaxi st. on üks hullemaid.need ajaxi poisid/mehehakatised pidid ühed jõhkramad ka olema.

Kommentaar

samas see Ajax II ,kes IV mängis pidi Kuristiku poiste sõnul kyll sellised "sukeldujad" olema, et midagi hirmsat.Nii kui kehakontakt on ,nii kukuvad.samas pidi madal sööt neil kyll hästi käes olema.Ise pole näinud ega mänginud.

Kommentaar

ajaxi noored

tõsi, ajaxi poisid on tulevikutegijad. praegu veel jäävad (meile, kuristikule jäid) enamikele füüsiliselt alla (sellest ka sukeldumised - kuidagi peab ju kahevõitlused võitma) aga paar aastat juurde ja oi-oi-kui-kõvad-mehed.

plats on s*** teie arust või?
                  olgugi et kunstkate, parim kus ma kunagi mänginud olen. mõnusalt sile. mistra. peaaegu.

Kommentaar

Ajaxi noored

Sorry all, but i know english, better than estonian.. so i will write in english here...
                    My name is Alex Vain and i am playing in Ajax Tallinn 1985 years old team
                    As i could understand some of you think that our young players have nice chances to became good players in the future... i am happy to hear that... and hope that it will be a truth in a future..
                    About stadium: Of course i dont want to say, that our stadium is the GREAT one... but as you can see it is much better (at the moment), what we have had a several years before... think what do you want to think.... but in my opinion our stadium is normal place to have games there
                    F.C.Ajax player

Kommentaar

Mina ei r22gi eriti inglise keelt, seega kirjutan siia eesti keeles.

Siseturniiril tunnistati c-klassis parimaks m2ngijaks Ajaxi poiss Mirek Ryskewicz. Teab keegi, kas tegemist on poolakaga? Lihtsalt uudishimust kysin...
                      “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
                      The Special One

Kommentaar

About Mirek

If you want i can ask him about that... i will tell to you soon !
                        He is very nice player and a hot prospect for the future (i think)
                        F.C.Ajax player

Kommentaar

Sure, it would be nice. I know he is a good player indeed. I liked especially his dribbling skills. If memory serves me right he was the best player of the tournament.

By the way, Alex/Castor, did you play at that tornament?
                          “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
                          The Special One

Kommentaar

Jaan

I was playing in Aastal6ppu tournament 26.12.2001
                            (3 ja 4 liiga) !!! I was named best player of our Ajax team... and we got 3rd place there

after, 2nd of January i was playing in CLASS "B" tournament... there we managed to get to final ... (our team is 1985 y.o. but we were playing at 1984 y.o. tournament and get 2nd place there)

About Mirek: Yes today i asked him about his family and he told that he was born in Poland... so i think that father and mother are both poland citizens.. but they are living in Estonia at the moment.. that's all i can say at the moment...

tomorrow we will have difficult game with TJK-1 Tali Cup... 16.00 in Kalev !!!
                            F.C.Ajax player

Kommentaar

I wasn't there for 3/4th league tournament, but I saw whole class B tournament. What happened in the final? It was pretty one-sided as far as I can remember. I was expecting a good and exciting final...
                              The Special One

Kommentaar

Working...
                              X