PDA

View Full Version : Paar küsimust



Markko
26.04.03, 13:47
1. küsimus:
Oletame, et tuleb löök väravale ja vv tõrjub palli enda ette ning hüppab kohemaid pallile järgi. Pall teeb aga mingi imeviguri ja vv saab palli nii kätte, et see on vastu maad ja vv üks käsi selle peal. Kas nüüd võib tulla ründaja ja lüüa selle käe alt ära või mitte?

2. küsimus puudutab seda, et kui mängus on käsi, kas siis lahtilöök on vile peale või mitte

eston maravilha
26.04.03, 14:12
Originally posted by Markko


1. küsimus:
Oletame, et tuleb löök väravale ja vv tõrjub palli enda ette ning hüppab kohemaid pallile järgi. Pall teeb aga mingi imeviguri ja vv saab palli nii kätte, et see on vastu maad ja vv üks käsi selle peal. Kas nüüd võib tulla ründaja ja lüüa selle käe alt ära või mitte?

2. küsimus puudutab seda, et kui mängus on käsi, kas siis lahtilöök on vile peale või mitte

1. olukporra seletus on natuke mööda, sest vaevalt et väravavht jääb 10 sekiks vegeteerima selle palliga nii et ainult 1 käsi on palli peal

2. vile peale lahti mängu annab kohtunik alles siis kui ründav meeskond seda küsib, kohtuniku otsustada on kas vabalöök või karistuslöök

Markko
26.04.03, 14:16
Eino teine ründaja võis ju vv kõrval ka passida. Üldiselt ühel turniiril oli selline olukord ja värav sündis samuti. Ning kohtunik luges seda. Tahaks lihtsalt teada kas see on lubatud või mitte reeglite järgi

Undi
26.04.03, 19:46
The goalkeeper is considered to be in control of the ball by touching it with any part of his hand or arms.
Reeglite järgi piisab siis täiesti ühe käe peal hoidmisest ja sellist kolli poleks küll pidanud lugema.

greenday
26.04.03, 21:49
Originally posted by Undi


The goalkeeper is considered to be in control of the ball by touching it with any part of his hand or arms.
Reeglite järgi piisab siis täiesti ühe käe peal hoidmisest ja sellist kolli poleks küll pidanud lugema.Täiesti õige.

greenday
26.04.03, 21:51
Originally posted by eston#21

2. vile peale lahti mängu annab kohtunik alles siis kui ründav meeskond seda küsib, kohtuniku otsustada on kas vabalöök või karistuslöök Esimen osa õige, teine osa vale - käe eest ei saa mingil juhul anda vabalööki.

sirle
09.05.03, 13:35
nii palju kui mina olen oma ja meeskonna mängudel tähele pannud, et käega mängu eest annab kohtunik karistuslöögi ja kui mängitakse käega oma karistusalas, siis penalti.:P

greenday
09.05.03, 16:39
Originally posted by sirle


nii palju kui mina olen oma ja meeskonna mängudel tähele pannud, et käega mängu eest annab kohtunik karistuslöögi ja kui mängitakse käega oma karistusalas, siis penalti.:P Väga õige tähelepanek!