PDA

View Full Version : Kasahstan - Estonia

Leheküljed : [1] 2

Zhiger
21.11.01, 00:27
Hi!

I am from Kazakhstan, and I found out about your forum, Somehow I managed to register even though I don't speak Estonian.

We did not have full match reports about the games with Estonia and Flora. Can you guys please tell us, Kazakhstani fans, in here about the matches (in Russian or English :))!

Btw, feel free to visit our Kazakhstani football forum:

http://soccer.hut.ru

It is in Russian language.

Cheers!

kojamees
21.11.01, 10:43
Modid kes puhuvad ingliskeelt,väga viisakas oleks vastata ja üpris kiirelt sellega näitame enda taset.Esimene proovikivi teistelt fännidelt.Me peame suutma tõestada et oleme kiiremad ja operatiivsemad.Teex seda ise aga mu ingliskeel on puudulik kui mitte öelda et puudub.Kunagi koolipõlves õppisin "õppisin" Saksa keelt.:õlu:

Martin
21.11.01, 10:53
Well, to answer you as Kojamees in Estonian insisted:

I only saw that first game (national teams) that ended 0:0, then I must say that Estonia was better, but they could not score from quite easy situations so the game ended 0:0.

Andres Oper and Indrek Zelisnki had very good 1-on-1 chances, plus Raio Piiroja (our central defender) hit the crossbar and Zelinski headed just over in one situation.

Your team has a couple of good long shots, but Derby County goalkeeper Mart Poom made comfortable saves.

In some situations Kaza used the one touch passes really well and controlled the game, but it should have still been Estonian win, as we controlled the game, but football is a bizarre game :)

I really liked your goalkeeper who was very confident and did not make any major mistakes and was in the right place at the right time, so he is my man of the match.

Did you know that it was your teams first game with an European team?

tanielo
21.11.01, 11:14
One thing I did not like concerning the above mentioned game was the referee.
As he was the Estonian it is a shame to admit that not all his decisions were impartial. Similar violations, but different decisions, not a single Estonian player was cautioned for a quite rude tackle. :(
Players of Kazakhstan have very good passing skills, I really did enjoy it :)

Fazz
21.11.01, 11:51
Orginally posted by kojamees

Modid kes puhuvad ingliskeelt,väga viisakas oleks vastata ja üpris kiirelt sellega näitame enda taset.Esimene proovikivi teistelt fännidelt.Me peame suutma tõestada et oleme kiiremad ja operatiivsemad.

Pole see midagi esimene proovikivi, siin on varem suheldud nii Iisraeli, Horvaatia kui Taani fännidega.

Zhiger:
About Est-Kaz friendly is written also in domestic Russian newspaper Molodyosh Estonii: http://www.moles.ee/01/Nov/16/23-1.php

Zhiger
21.11.01, 12:08
Thank you for replies, guys.

I think 0:0 is a decent result for us, as we played in Tallinn and Estonia has some good players - Poom, Oper, Zelinski.

It was our first Euro match since 1993 (that was against Azerbaijan - 3:3).

As for the referees, I noticed that they were Estonians, and clearly our Familtsev was not their favourite player :) (sent off twice on the 90th and 89th minutes).

What about Flora Tallinn vs Kazakhstan? It was a high scoring game, did anyone watch it, can anyone share their views?

andronovec
21.11.01, 12:10
And what do u think about kaz player who was suspensed in the end of the match Familtsev? what raeson?

aiFo
21.11.01, 13:21
Orginally posted by Zhiger
What about Flora Tallinn vs Kazakhstan? It was a high scoring game, did anyone watch it, can anyone share their views?

hi!

it's a little bit tricky question...:)

at estonia-kaza game we (estonian footballfans) had a some kind of trouble with policemen and security guys...:( some fans were arrested for no reason and this made us really angry! estonian footballfans decided to miss out next game (fc flora vs kaza) as a protest...

there are almostly no comments in newspapers about the game...:( only goalscorers and stuff...:)

as a result shows, you guys were better! :)

best wishes!

aiFo.

sicmic
21.11.01, 16:00
As most of us, I didn't see the second game as well. But it is said, that the reasons for our loss were simple mistakes by the goalkeeper and defence. You were probably better anyway...:oih:

Zhiger
22.11.01, 15:05
How does Estonian national team compare with Latvia and Lithuania? Have you ever played each other?

aiFo
22.11.01, 15:40
Orginally posted by Zhiger

How does Estonian national team compare with Latvia and Lithuania? Have you ever played each other?

we have a tournament, called baltic cup, after every 2 years (i think it's 2), 3-days-tournament.

this summer was baltic cup in riga, latvia. tournament was great, all the fans&stuff, entertainment....:) only bad thing was the result... we were 3rd best...:( not good games for us...

in last european champ qualification we were in same group with lithuania. we won them in lithuania, but lost at home...

ok, maybe somebody writes some more about games against latvia and lithuania

regards,

aiFo.

Zhiger
25.05.02, 01:52
Hello again!! ;)

As far as I know, Kazakhstan and Estonia have agreed to play another friendly on the 7th of July, but this time in Almaty!

This is gonna be interesting game, and a much tougher test for Estonia this time round.

Visit Kazakhstani Football Forum:

http://soccer.hut.ru

And let's talk about the game!

apunkto
25.05.02, 02:31
hi!

this has to be somekind of a national secret cause I don't know nothing about this game you're talking about..At least there haven't been no news about this game in the media..

as far as I know Estonia will play Azerbaidzan in Kuressaare(Estonia) on the 3th of July... But like i said i haven't heard nothing about the kaza game..

btw, if there were this game you would lose anyway i guess:D I don't know how well are you informed but Estonia have beaten Saudi-Arabia(2:0), Russia(2:1) and San Marino(1:0) recently..However we lost to Poland(0:1) but i guess it would be difficult for you to beat us;) has kaza team played friendlies recently?

Zhiger
25.05.02, 03:01
Originally posted by apunkto

I don't know how well are you informed but Estonia have beaten Saudi-Arabia(2:0), Russia(2:1) and San Marino(1:0) recently..However we lost to Poland(0:1) but i guess it would be difficult for you to beat us;) has kaza team played friendlies recently?

Fair enough, your victories over Russia and Saudis were impressive (less so the one over San-Marino :D), but the last time we played you in Tallinn it was 0:0. I believe Kazakhstan will be much stronger playing at home.

Recently we played Latvia in Riga. It was a match we dominated but lost 2:1 in the last minute.

jjriado
26.05.02, 17:15
Zhiger is right about the match. I just checked it, and really 07.07.2002 Kazakstan vs. Estonia in Alma-Ata. This time Kazakstan is facing doom:deemon:

Zhiger
26.05.02, 17:22
There is no way for Estonia to leave Almaty with a win! :D

All you should pray for is a single point.

I predict 3:1 to Kazakhstan!

Alga, Kazakhstan!

Poborsky
27.05.02, 13:09
Hello!

I think, some Estonian football fans would like to come to Kazakhstan. Would you write about your country a little bit, 'cause we don't have information about it.

Weather, prices, population, capital, beer-wine & other alcohol etc.

Poborsky

Zhiger
27.05.02, 23:45
Well,

It surely should be an interesting trip :).

The weather will be quite hot in July (+25-30). Match will be in our ex-capital - Almaty, which has 1.3 mln population. The city is well developed (by post-Soviet standards, at least :D), no shortage of beer, entertaiment, that's for sure.

You can ask about prices, etc. our fans, in Kazakhstan Football forum. The link is:

http://soccer.hut.ru/Forum8/HTML/000050.shtml

Juks
29.05.02, 21:05
Kasahastani minejatele niipalju infi, et see maa nõuab VIISAT, seega peaks vist juba tegutsema hakkama. Muidu lõpeb reis Narva piiripunktis või Moskva lennuväljal. Kahtlemata on aga tegu suht huvitava kohaga, mille SKP-d suudaksime vist küll oma külaskäiguga tõsta.:D

Zhiger
29.05.02, 23:15
Please write in English or Russian. Thanks. :)

Originally posted by Juks

Kasahastani minejatele niipalju infi, et see maa nõuab VIISAT, seega peaks vist juba tegutsema hakkama. Muidu lõpeb reis Narva piiripunktis või Moskva lennuväljal. Kahtlemata on aga tegu suht huvitava kohaga, mille SKP-d suudaksime vist küll oma külaskäiguga tõsta.:D

aazik
03.06.02, 17:15
Originally posted by Zhiger

Here you go: Wazzup bro? :P

Kasahastani minejatele niipalju infi, et see maa nõuab VIISAT, seega peaks vist juba tegutsema hakkama. Muidu lõpeb reis Narva piiripunktis või Moskva lennuväljal.

Njaa.. paistab et reis lõpeb juba siinsamas arvuti taga istudes, kuna pilk viisatingimustele (http://www.estravel.ee/services/visas/conditions/viisatingimused.php3?country=kz) paneb pehmelt öeldes ahhetama: Ilma kutseta ei vormistata üldse viisasid.

airmike
03.06.02, 20:52
Originally posted by aazik

Originally posted by Zhiger

Here you go: Wazzup bro? :P

Kasahastani minejatele niipalju infi, et see maa nõuab VIISAT, seega peaks vist juba tegutsema hakkama. Muidu lõpeb reis Narva piiripunktis või Moskva lennuväljal.

Njaa.. paistab et reis lõpeb juba siinsamas arvuti taga istudes, kuna pilk viisatingimustele (http://www.estravel.ee/services/visas/conditions/viisatingimused.php3?country=kz) paneb pehmelt öeldes ahhetama: Ilma kutseta ei vormistata üldse viisasid.EHK SAAB SELLEGA TEID SEE KASAHASTANI TÜÜP ZHIGER VÄHE AIDATA

Zhiger
08.06.02, 17:02
We'll Crush you!!! :D

alma
27.06.02, 04:31
:D :D Hello guys, i am from Kazakhstan too :D (Zhiger, menin Kazakstan football forumyndagy esimim - Almatinec )
Don't expect an easy game in Almaty :хnnelik: my prognosis for the match result is 2-1 for KAZ :lahe:

Zhiger
27.06.02, 20:26
Just make sure, guys, to beat Azerbaijan! At least that would be some consolation for you National Team after a loss to Kazakhstan! :D

Oh, I have noticed that Poom, Zelinski and Oper will not be playing. Do you have adequate replacements?

Alma, amansyn ba? Menin prognozym: Ush - Dongolek! :D

Hierro
27.06.02, 20:39
Oskaks inglis keelt räägiks ka kaasa
Eesti Võidab!

jyriöö
27.06.02, 21:24
Algselt tegi selle postituse Zhiger

Just make sure, guys, to beat Azerbaijan! At least that would be some consolation for you National Team after a loss to Kazakhstan! :D

Oh, I have noticed that Poom, Zelinski and Oper will not be playing. Do you have adequate replacements?

They are not as good but have plenty of international experience (e.g. Hohlov-Simson), skill and determination to pound you to pieces :P . Beware, in Estonia we totally outplayed your team and only absolutely dismal luck prevented us from scoring. I'm only slightly worried about the heat, though. This will give you a slight advantage. My prediction: 3:1 to Estonia.

Alma, amansyn ba? Menin prognozym: Ush - Dongolek! :D

Kögesh mögesh. Kasahhid ajavad miskit oma teemat siin foorumis :doh:

alma
28.06.02, 01:56
They are not as good but have plenty of international experience (e.g. Hohlov-Simson), skill and determination to pound you to pieces :P . Beware, in Estonia we totally outplayed your team and only absolutely dismal luck prevented us from scoring. I'm only slightly worried about the heat, though. This will give you a slight advantage. My prediction: 3:1 to Estonia.
Is it true that your national team finished the last year without a single victory? :D I guess this is not just one dismal luck, but series of them :P ;)

Kögesh mögesh. Kasahhid ajavad miskit oma teemat siin foorumis :doh:
Ya durys aitasyn, bul endi kazak tilindegi forum bolady :lahe: :P

jyriöö
29.06.02, 00:52
Algselt tegi selle postituse alma

Is it true that your national team finished the last year without a single victory? :D I guess this is not just one dismal luck, but series of them :P ;)

Let bygones be bygones. This year we have beaten Saudi-Arabia and Russia, and quite convincingly as a matter of fact.

vandersell
01.07.02, 12:13
Algselt tegi selle postituse jyrioo

Algselt tegi selle postituse alma

Let bygones be bygones. This year we have beaten Saudi-Arabia and Russia, and quite convincingly as a matter of fact.

Yeah, and what about Kaza?;)

andi
03.07.02, 21:37
it's a very good pleyer's ooper and poom
ESTONIA IS VERY VERY GOOD

aiFo aiFo aiiiiiiiiiiiiiiiiiie
aiFo is very good players

ay am anDi toBreLUts:õnnelik:

andi
03.07.02, 21:47
Kazakhastanis very very amateur players:õnnelik:

--
---- mY hEAd iS kilLiN mE
--

ROOTSI KUNN
07.07.02, 00:11
Krt. sellise satsiga saame Kasahhide käest lutti nii,et tolmab. Mida õige mõni mees mõtleb ,kui isegi lennujaama ei jõuta ,lisaks veel see Vunki viisajama. Hirmuga ootan homset kohtumist. :(

Silver
07.07.02, 00:17
kui seda ei v6ideta siis on täitsa perses :P mage mis mage | GOOOO Eesti :D

eston maravilha
07.07.02, 05:26

Beware, in Estonia we totally outplayed your team and only absolutely dismal luck prevented us from scoring.

nüüd siis tean mida tähendab mängu valitsemine. tuleb lihtsalt jätta mulje nagu jooksed natuke palliga. kasakid tõmbasid eestis meile koti pähe täiega

ROOTSI KUNN
07.07.02, 15:59
Kui tänast kazade koondist vaadata siis on see tunduvalt tugevam ,kui see mis mullu eestis käis. Minu mälu järgi on nüüd vähemalt Vene kõrgliiga klubides mängivad mehed kõik kohal. Ja kui me kodus aseritest jagu ei saanud siis kazade vastu on võõrsil veel raskem.
Ennustan 1-0 Kazahhidele

jyriöö
07.07.02, 19:13
Algselt tegi selle postituse eston#21

Beware, in Estonia we totally outplayed your team and only absolutely dismal luck prevented us from scoring.

nüüd siis tean mida tähendab mängu valitsemine. tuleb lihtsalt jätta mulje nagu jooksed natuke palliga. kasakid tõmbasid eestis meile koti pähe täiega
wtf, nr 21, ärge öbisege! tiba ilustamist käib asja juurde, nii oligi plaanis. kes mängu nägid, teavad väga hästi isegi, kuidas tegelikkuses välja tuli.

ugla
07.07.02, 19:55
15.00 Alma-Ata Keskstaadion

KASAHSTAN - EESTI 1:1 (1:1) LÕPPSEIS

Kohtunik: Sergei Kapanin (KAZ)

Pealtvaatajaid: 15 000

Väravad: 38. Litvinenko - 42. M. Rooba

Hoiatused: 37. Baltijev - 43. Reim, 90. Saharov

Kasahstan: Novikov, Bjakov, Avdejev, Kozulin, Kumisbekov, Baltijev, Karpovitsh (59. Buleshev), Tarasov (84. Alijev), Lunev, Litvinenko (62. Zubarev), Zhumaskalijev (74. Bogomolov).

Eesti: Pareiko, Allas, Stepanov, Rähn, Saviauk, Reim, M. Rooba (73. Anniste), Leetma, Viikmäe (90. Haavistu), Kristal (79. Saharov), Lindpere.

- Nojah viik siis. Hea seegi. Pealtvaatajaid oli küll kõvasti ...

- To Zhiger : Can you write here a short summary of game ?

Oll
07.07.02, 20:18
Nojah....arvestades Aserite mängu on VÄRAVATEGA viik võõrsil ikka saavutus, kuigi jah..... . Kuna nii palju pealtvaatajaid oli siis võiks eeldada, et kui huvi nii suur on peaks ka teleülekande mingi kohalik kanal tegema ja väravad peaksid samuti kuskil netis olemas olema.Kas kegi teab kust neid vaadata/tõmmata on võimalik?

skorpion
07.07.02, 20:49
Jällegi ei tea ju mänguüldpildist midagi. Kes kui palju ründas ,kas oli ohtlikke võimalusi ,poste jne. Kui vaadata vahetusi siis tundub ,et Eesti tegi lõpus hädavahetuse
nii öelda aja venitamiseks. Ma ei ole ei mängu tulemuse ega koondise komplekteerimisega rahul. Enamus koondisest mängib FCF-s kes hetkel küll paremas vormis ei ole. Näit: Kristal ,Haavistu. Kas ei oleks ehk mõttekas hakata jälle allkirju koguma,et mõni parem mängija koondisse saada. Selliste mannetute viikidega me oma reitingut ei paranda. Kui me ka sügisel samasugust mängu näitame siis pole mõtet kusagile sõita, häbi oleks jälle nelja või viie väravaga Horvaatias tappa saada.
Mida aeg edasi seda rohkem mulle FCF-i süsteemi mängijate eelistamine närvidele käima hakkab. Olen ja jään küll igavesti selle klubi fänniks ,kuid koondise kompl. põhimõtted enam pähe ei mahu. Flora tammub paigal vaat ,et igas liinis. Ehitust ei toimu ,mäng on ebastabiilne jne. Sellise moraaliga mängijad ei tohiks koondises domineerida.
Tuleb välja ,et kasahhid on rohkem jalgpallirahvas ,kui meie sest 15 -tuhat pole eestiski
kunagi jalgpallipublikut olnud. Kui meil kogunes eelmisel aastal vaid mõnisada hullu siis sealmaal mingeid eelistusi ei tehtud , eesti mänguks oli täismaja. Palju meie oleks suvel Tallinnas kokku saanud? Häbi mõelda!
Hea ,et meie koondise mängud niipalju rahvast kokku toovad,kuid väga halb on see et me oma imidzi rikume ning sisuliselt ( ÜHE KLUBIGA) kohale sõidame ja hädise viigi kätte saame ja seda 15- tuhande vutisõbra silme all ,kes lootsid ka Eestilt kindlasti
ilusat mängu näha.
Kuidas sündis eesti värav, oleks huvitav teada? Kas oli see mingi täielik koba või tegi M.Rooba tõesti midagi ilusat ning hakkab üle pika aja korralikku mängu näitama.
Loodetavasti loeme midagi lehtedest.
Ootan pikkisilmi Eroopa karikasarjade mänge ,seal selgub peatselt ,kes oleks pidanud koondises olema.

Artur
07.07.02, 21:36
Hmm. Kust sa võtad, et 15 000 oli täismaja, staadion võis väga vabalt mahutada ka näiteks 60 000 pealtvaatajat, ise küll ei usu, et Eesti-mänguks kasahhid täismaja suutisid kohale meelitada. Ja põhjus, miks kasahhe eestlastest rohkem jalgpallimängule kohale veab, on lihtne: neil pole mitte ainult rohkem jalgpallifänne, vaid neid on ise ka rohkem ;)

Oskaks inglis keelt räägiks ka kaasa
Eesti Võidab!

Äkki õpiks ennem eesti keele selgeks?

Siim
07.07.02, 21:49
Samas keda teist olekski tulnud sina Kasahstani saata, kui mitte neid mehi? Hohlov-Simson ütles ise ära, ülejäänuist ehk ainult Smirnov võiks sinna tõsiselt kandideerida. Loomulikult usaldab Arno rohkem neid, keda ise teab-tunneb. Pealegi on sõprusmängud alati katsetamise-proovimise kohad, kus ei pea ilmtingimata all-stars väljakul olema. 1-1 võõrsil kasahhidega on minu silmis kah parem tulemus, kui 0-0 Saaremaal. Poom, Oper, Zelinski, U. Rooba, Piiroja ei mänginud. Lisaks otsustas üks mees ise sisse magada. Ja tor on näha, kui mõnest vanast mahakantud vennast ehk jälle asja hakkab saama (M. Rooba). Loomulikult ei tea, kuidas see värav tuli. Seega oodakem ära homsed lehed.

Jaak
07.07.02, 22:01
No pole see 1:1 kõige hullem midagi, meil oli pool põhikoosseisu puudu ja Kasahhidel parem rivistus, kui sügisel Tallinnas. Loodetavasti oli mäng ise ka huvitavam kui Saarel peetud 0:0 aseritega. Teatud üllatusi suutis aga Arno muidugi koosseisus jälle tekitada (pean silmas Kristali mängitamist äärel Sassi asemel :-), täitsa jabur...

P.S. Tundub, et praegu ei viitsi keegi eriti tõsiselt neid koondiste mänge võtte. Lätlased ei saand kah enamat 0:0-st aseritega...õigem oleks vast isegi öelda, et pääsesid 0:0-ga, vähemalt kommentaaride põhjal olid aserid väravale lähemal kui lätakad.

junks
07.07.02, 22:09
Kellel see ülestõusmise probleem esines?

Jorgan
07.07.02, 23:25
naised saunas rääkisid, et kasahhid olevat paremad olnud:
http://www.soccernet.com/europe/news/2002/0707/20020707kazakhstandebut.html

ALMATY (Reuters) - Kazakhstan have outplayed Estonia but were held to a 1-1 draw in their first international as a member of European soccer union UEFA.
Both goals came within two minutes at the end of the first half, Oleg Litvinenko putting Kazakhstan ahead after 38 minutes before Meelis Rooba equalised two minutes later.
Kazakhstan, inspired by substitute Alibek Buleshev, dominated after the break but could not score again on a hot summer evening in Almaty.

:(

Fortiz
08.07.02, 00:29
Hello everyone,
I'm Kazakhstani football fan as well.
I attended the match Kazakhstan - Estonia here in Almaty
and I would share with respectable Estonian fans some impressions from the game.
(BTW, it's more correct to tell Almaty instead of Alma-Ata;
it's almost like Tallinn and Tallin).

The begining of the game was on our side, and we had some nice chances
to score during first 15 minutes. But then the Estonian players took a game in their hands for a long time. Actually there weren't so much attacks from both of teams.
The really interesting time of the game was the end of 1st half.
Kazakhstani team scored first (goal by O. Litvinenko, 38), then, in a minute,
Estonian team scored back (M.Rooba, 42).

The 2nd half was not that interesting. Kazakhstani team had some real
chances to score, but Estonian goalkeeper Pareiko made a few good saves.
The referee was a Kazakhstani, and it's a shame to say that not all his decisions were impartial.

So, it' 1:1... I think a draw is a good result for both of teams.

GO GO KAZAKHSTAN!!!
P.S. Qazaqstan jigitterge - Jaraysindar!...

Zhiger
08.07.02, 00:43
Hello, guys!

Sorry, but I am in England now and could not see the match (which was translated on the Kazakh television). From what I see it is very good result for you, since you did not have your best squad and you played away. But I also don't think Kazakhstan played to their full potential.

Did you know that it was the same result in Almaty last year with Iraq in the crucial WC qualification match? Kazakhstan then scored in the first half, but Iraq equalised straight away.

I also think that our problem is to try to copy Spartak Moscow style of short passing, when sometimes a more direct style of football would be preferable.

Anyway, I think these sort of competitive matches are very good for both teams, as they allow to identify our strenghts and weaknesses and help our preparation for future matches.

If you want to find out more about the match, I suggest to visit our forum:

http://soccer.hut.ru or visit the following web-sites tomorrow:

www.fsk.kz
www.khabar.kz - look at the bottom of the page for sport news
http://sport.hotline.kz

Cheers!

Zhiger
08.07.02, 00:56
From soccernet.com:

Kazakhstan draw in debut as UEFA members
By Sebastian Alison

ALMATY (Reuters) - Kazakhstan have outplayed Estonia but were held to a 1-1 draw in their first international as a member of European soccer union UEFA.
Both goals came within two minutes at the end of the first half, Oleg Litvinenko putting Kazakhstan ahead after 38 minutes before Meelis Rooba equalised two minutes later.

Kazakhstan, inspired by substitute Alibek Buleshev, dominated after the break but could not score again on a hot summer evening in Almaty.

'It was an average match but Kazakhstan had the better chances,' Alim Anapyanov, editor of the Kazakh twice-weekly newspaper Pro-Sport, said. 'You can say we've registered as Europeans. A draw in our first game in Europe isn't bad.'

Kazakhstan, formerly part of the Asian Football Confederation, is the most distant of UEFA's territories, with Almaty just a four hour drive from the Chinese border.

The vast Central Asian state, five times the size of France but with just 15 million people, joined UEFA on April 25 after successfully applying for membership.

'Several people noted that Kazakhstan played better against European opposition than Asian,' Yuri Lifintsev, football correspondent of the official Kazakhstanskaya Pravda newspaper, and a football writer for 32 years, told Reuters.

He said teams such as Feyenoord of the Netherlands, Zaragoza of Spain and even Fluminense of Brazil had played teams in Kazakhstan and got the best out of local sides.

In Soviet times the country's top team, Kairat, played in the top Soviet division, and the European style of Soviet soccer dominated Kazakhstan. 'All our lives we've played as Europeans,' Lifintsev said.

Jyrka
08.07.02, 02:06
Please don't be so silly Zhiger and Fortiz. 1-1 is an awful result for Estonia concidering we're the future world champs are you're some 3rd world gyppo nation... :( :( :(
But well done Kazakhstan

greenday
08.07.02, 02:34
http://real.khabar.kz:8080/ramgen/khabar/Itog/c14.rm uudistage klippi eesti jalgpallist.

Wingback
08.07.02, 02:56
Tore klipp , ainult et saaks aru kah mis meie jalgpallist siis räägitakse.:r66m3:
Mängu tulemuse kohta küll midagi eriti positiivset ei ütleks, ah noh...tegelt mitu põhimeest puudu kaa, nii et mis siin ikka tahta.:doh:

Zhiger
08.07.02, 04:06
Algselt tegi selle postituse Jyrka

Please don't be so silly Zhiger and Fortiz. 1-1 is an awful result for Estonia concidering we're the future world champs are you're some 3rd world gyppo nation... :( :( :(
But well done Kazakhstan

Who are you calling a 3rd world gyppo nation? Uh?
Who are you to tell us this sh*t?
Shut it, and enjoy that you didn't lose this time.

vandersell
08.07.02, 11:51
Algselt tegi selle postituse Zhiger

Algselt tegi selle postituse Jyrka
But well done Kazakhstan

Who are you calling a 3rd world gyppo nation? Uh?
Who are you to tell us this sh*t?
Shut it, and enjoy that you didn't lose this time.
Zhiger, be cool. Jyrka is known for hes somewhat stupid language, but you have to understand that he is still a small boy and does´nt always know what he´s talking. Puberty=little tolerance :D

Peace!

rauno
08.07.02, 13:31
Vandersell sa peaksid poliitikasse minema kui sa seal muidugi polegi juba:D :D

martin007
08.07.02, 13:34
Lõuna-Kasahstanis Araali rajoonis viidi haiglasse üheksa-aastane poiss, kes arstide esialgsel hinnangul on haigestunud muhkkatku.
Eriolukordade agentuurist öeldi pühapäeval Interfaxile, et laps viidi haiglasse reede õhtul.

Hetkel üritatakse välja selgitada kõiki, kes haigega kokku puutusid. Samuti töötavad sündmuskohal nii oblasti kui rajooni sanepidjaamade epidemioloogid.

vandersell
08.07.02, 13:37
ei ole ega kavatsegi.;) Olen lihtsalt tolerantne inimene.
Mõtle kui mõni sakslane (suvaline näide) oleks nii Eesti kohta öelnud, oleks isegi "veits" pahane, või mis?

rauno
08.07.02, 15:08
Ma arvan et oleksin rohkem kui veidi pahane:D

vandersell
08.07.02, 18:21
Algselt tegi selle postituse vandersell

ei ole ega kavatsegi.;) Olen lihtsalt tolerantne inimene.
Mõtle kui mõni sakslane (suvaline näide) oleks nii Eesti kohta öelnud, oleks isegi "veits" pahane, või mis?

olen ikka jobu küll- tahtsin edit´it teha aga hoopis quote´sin. Palun jälle maha võtta.

Jyrka
08.07.02, 20:41
Algselt tegi selle postituse rauno

Ma arvan et oleksin rohkem kui veidi pahane:D
Ega jahh tõtt on valus kuulda :D

Zhiger
08.07.02, 21:40
Anyway, thanks for the game!

Currently we are seeking our new sparring-partner. Possibly it is going to be either Moldova or Greece.

I personally think we need to play at least 1 game a month to progress at this level by playing teams of different styles.

Fortiz
09.07.02, 01:17
My Estonian friend, currently studying in Britain, told me that
Kazakhstan has received quite a lot of media attention recently in
Estonia.
I think we all would agree that we know very little about our countries
and it's nice that football matches would help us to enlarge contacts
anyway.
If football can bring the countries closer to each other, that would
be great. The socializing between different cultures and backgrounds is
an essential part of sport competitions.

thanks for the game again and good luck to all,
Fortiz
ICQ 48244764

Jeeg
14.07.02, 23:29
Kas on mõni inimene, kes teab, MILLISED need väravad olid?

Does anyone know, HOW these goals were scored?

kesa
18.01.09, 15:07
ÕL.

Eesti jalgpallikoondis kohtub kolmapäeval, 11. veebruaril maavõistlusmängus Kasahstaniga. Kohtumine toimub Türgis, täpne mängupaik ja algusaeg selguvad nädala jooksul, teatab Eesti Jalgpalli Liit.

Eesti ja Kasahstan on varem omavahel teinud kaks viiki: 14. novembril 2001 mängiti Tallinnas 0:0 ning 7. juulil 2002 Almatõs 1:1 (Eesti värava lõi Meelis Rooba). Kasahstani eelmine juhendaja oli Eesti koondise ekstreener Arno Pijpers, kuid eelmisel aastal loobuti ta teenetest.

11. veebruar on FIFA ametlik rahvusvaheliste kohtumiste pidamise päev. FIFA jalgpallikoondiste edetabelis asub Kasahstan 133. ja Eesti 118. kohal.

Osvaldo
21.01.09, 20:08
silkeborgi kodulehe andmeil on üks ründajatest Kaimar, eks krigistage hambaid...heheee

zip
28.01.09, 20:14
Nädal ammu läbi juba, ikka pole teada kus mäng toimub. Ei tea, mida lähemale mäng jõub seda vähemaks jääb usku teleülekandeks.

-Antz-
29.01.09, 16:17
Nädal ammu läbi juba, ikka pole teada kus mäng toimub. Ei tea, mida lähemale mäng jõub seda vähemaks jääb usku teleülekandeks.

Pole viga, loe siit siis:
http://www.soccernet.ee/news.php?topic=EESTI+KOONDIS
Teleülekandest võid muidugi ilmselt und näha.

zip
29.01.09, 17:11
Pole viga, loe siit siis:
http://www.soccernet.ee/news.php?topic=EESTI+KOONDIS
Teleülekandest võid muidugi ilmselt und näha.
Kahju, aga noh, tundub et see mäng peetakse kuskil küla staadionil ka.

Tumba
29.01.09, 18:41
Kooseis siis:
Väravavahid

Pavel LONDAK (14.05.1980) – FK Bodø/Glimt (NOR) 15/-
Sergei PAREIKO (31.01.1977) – Tomski Tom (RUS) 6/-

Kaitsjad

Alo BÄRENGRUB (12.02.1984) – FK Bodø/Glimt (NOR) 20/-
Enar JÄÄGER (18.11.1984) – Aalesund FK (NOR) 59/-
Gert KAMS (25.05.1985) – Tallinna FC Flora 7/-
Ragnar KLAVAN (03.10.1985) – AZ (NED) 52/1
Dmitri KRUGLOV (24.05.1984) – Neftši Bakuu (AZE) 38/1
Raio PIIROJA (11.07.1979) – Fredrikstad FK (NOR) 82/6
Taavi RÄHN (16.05.1981) – FK Ekranas Panevežys (LIT) 41/-

Poolkaitsjad

Aleksandr DMITRIJEV (18.02.1982) – Hønefoss BK (NOR) 41/-
Tarmo KINK (06.10.1985) – Győri ETO FC (HUN) 29/3
Joel LINDPERE (05.10.1981) – Tromsø IL (NOR) 65/5
Konstantin VASSILJEV (16.08.1984) – NK Nafta Lendava (SVN) 14/-
Martin VUNK (21.08.1984) – Tallinna FC Flora 14/-

Ründajad

Andres OPER (07.11.1977) – Roda JC (NED) 112/35
Ats PURJE (03.08.1985) – FC International Turku (FIN) 10/1
Sergei ZENJOV (20.04.1989) – FC Karpatõ Lvov (UKR) 3/1
Vladimir VOSKOBOINIKOV (02.02.1983) – Torpedo Moskva (RUS) 12/1

Kolmapäeval, 11. veebruaril Kasahstani ja Eesti jalgpallikoondiste vahel peetav maavõistlusmäng leiab aset Türgis Antalyast 30 kilomeetri kaugusel asuvas Belekis. Top Kapi staadionil toimuv kohtumine algab kell 19:00.

ERR SPORT

fcfloraforever
29.01.09, 18:50
Kooseis siis:
Väravavahid

Pavel LONDAK (14.05.1980) – FK Bodø/Glimt (NOR) 15/-
Sergei PAREIKO (31.01.1977) – Tomski Tom (RUS) 6/-

Kaitsjad

Alo BÄRENGRUB (12.02.1984) – FK Bodø/Glimt (NOR) 20/-
Enar JÄÄGER (18.11.1984) – Aalesund FK (NOR) 59/-
Gert KAMS (25.05.1985) – Tallinna FC Flora 7/-
Ragnar KLAVAN (03.10.1985) – AZ (NED) 52/1
Dmitri KRUGLOV (24.05.1984) – Neftši Bakuu (AZE) 38/1
Raio PIIROJA (11.07.1979) – Fredrikstad FK (NOR) 82/6
Taavi RÄHN (16.05.1981) – FK Ekranas Panevežys (LIT) 41/-

Poolkaitsjad

Aleksandr DMITRIJEV (18.02.1982) – Hønefoss BK (NOR) 41/-
Tarmo KINK (06.10.1985) – Győri ETO FC (HUN) 29/3
Joel LINDPERE (05.10.1981) – Tromsø IL (NOR) 65/5
Konstantin VASSILJEV (16.08.1984) – NK Nafta Lendava (SVN) 14/-
Martin VUNK (21.08.1984) – Tallinna FC Flora 14/-

Ründajad

Andres OPER (07.11.1977) – Roda JC (NED) 112/35
Ats PURJE (03.08.1985) – FC International Turku (FIN) 10/1
Sergei ZENJOV (20.04.1989) – FC Karpatõ Lvov (UKR) 3/1
Vladimir VOSKOBOINIKOV (02.02.1983) – Torpedo Moskva (RUS) 12/1

Kolmapäeval, 11. veebruaril Kasahstani ja Eesti jalgpallikoondiste vahel peetav maavõistlusmäng leiab aset Türgis Antalyast 30 kilomeetri kaugusel asuvas Belekis. Top Kapi staadionil toimuv kohtumine algab kell 19:00.

ERR SPORT

hea koosseis ja hea vastus neile kes ütlevad, et koondis=Flora

magnisco
29.01.09, 18:50
Väga hea koosseis, Zenjov ka sees.
Kahju, et ülekannet ei tule.

zip
29.01.09, 19:03
Kuulge, täitsa hea koosseis ju!

Tumba
29.01.09, 19:06
Hea et Pareiko saab ka oma võimaluse;)

zaz
29.01.09, 19:35
ainult kaks mängijat Eestist... tõsi mõlemad Florast :D
Aga pilt hakkab päris heaks selles mõttes minema ju!

zip
29.01.09, 20:09
Miks Purit ei kutsutud?

Kaspy
29.01.09, 20:11
Aga Puri??

Jõudsid ette

ROOTSI KUNN
29.01.09, 20:14
Paar aastat veel ja siis võib juba ka B-koondise välismaal mängivatest meestest kokku panna. See näitab ,et meie jalgpall areneb tasa ja targu õiges suunas . Ühel hetkel hakkab see kõik ka koduse jalgpalli taset positiivselt mõjutama .Jalkafännina olen ma arenguga väga rahul . Väga bro on see ,et viimasel ajal on väga noored saanud ennast juba maailmas näitamas käia. Korralike välismaa treenerite osakaal on ilmselge . Ei näe selles suhtes konkurentsi ühegi teise palliala poolt.

29.01.09, 20:15
usun et puril on parem vormi koguda klubi juures kui jälle reisida

Kaspy
29.01.09, 20:52
No oleks siis et proovitakse uusi mehi aga kõik on potensiaalsed valikmängude mängijad ja kui Puri hakkab ka edaspidi valikutest välja jääma siis on küll midagi mäda,aeg annab arutust!

Maekas
29.01.09, 21:01
No oleks siis et proovitakse uusi mehi aga kõik on potensiaalsed valikmängude mängijad ja kui Puri hakkab ka edaspidi valikutest välja jääma siis on küll midagi mäda,aeg annab arutust!

Ära sa sellepärast nüüd küll muretse, et eelmise hooaja komeet koondisse ei mahu.

kriitikameel
30.01.09, 12:45
nooh,
Londak - Jääger, Klavana, Piiroja, Kruglov - Lindpere, Vassiljev, Dmitrijev, Kink - Oper, Vosko

See oleks ilus!

Nahkpea
30.01.09, 15:11
nooh,
Londak - Jääger, Klavana, Piiroja, Kruglov - Lindpere, Vassiljev, Dmitrijev, Kink - Oper, Vosko

See oleks ilus!

Mulle eriti see variant ei istu, kus Klavan keskkaitses on. Hakkama ta seal saab, aga tema, kaitsja kohta üsna hea tehnikaga, ande raiskamine. Minuarust on Klavan oma mängijatüübilt ehe vasakkaitsja.

aanvaller
30.01.09, 15:54
Ai raisk mulle meeldis see Klavan Az(NED) :)
Aga ma ütleks et see on üks tugevamaid koondisi, mille me oleme kunagi üle pika aja kokku värbanud. Puri, nojah, las teine olla veel.
Ründeliin Oper ja Zenjov meeldib mulle eriti.

salajane33
30.01.09, 17:21
Arvan, et Vassiljevile sobiks rohkem äär, kõik ju mäletavad tema super esitust.

fcfloraforever
30.01.09, 18:10
Londak-Jääger, Bärengrub, Piiroja, Klavan-Lindpere, Vassiljev, Vunk, Purje-Oper, Zenjov oleks päris pandav koosseis.

budu
30.01.09, 21:41
vahet ei ole kes platsil,peaasi et meeskond võidaks ja mehed võitleks.

atsetoon
31.01.09, 18:23
kuradi kahju, et mäng tallinnas ei toimu

zip
31.01.09, 19:44
kuradi kahju, et mäng tallinnas ei toimuKujutan ette et miinuskraadidega poleks eriti mõnus mängida, arvatakse ju tulevat mingi -10 lähinädalail. Türgis ikkagi ju soe.
---
Jamh, ülekannet ei tule.

salajane33
31.01.09, 21:19
Peab lootma, et netist kätte saaks ülekande, kui just see mingi külastaadion pole.

zip
31.01.09, 21:58
Peab lootma, et netist kätte saaks ülekande, kui just see mingi külastaadion pole.
Aga see on.

kesa
02.02.09, 09:25
http://www.lyakhov.kz/football/kazteam/09/09_friendly_est-kaz.shtml

Kasahhi koondise keskmine vanus 22.

Meintz
03.02.09, 10:03
Arvan et seis jääb 3-1 eestile

Algkooseis võiks olla
pavel londak
enar jääger raio piiroja alo bärengrub ragnar klavan
tarmo kink martin vunk konstantin vassiljev joel linpere
andres oper vladimir voskoboinikov

värava lööjad on eestl:andres oper tarmo kink ja voskoboinikov
kollased kaardid saavad raio piiroja martin vunk enar jääger ja ragnar klavan

zip
03.02.09, 16:58
4 kollast kaarti tervele meeskonnale? Mida veel, ja Piiroja kollane kaart?

martn26
03.02.09, 19:35
kui keegi leiab ülekande kuskilt netist, andku teada, arvan, et kõik sooviks näha :D kas etv2 ei näita huvitav?

zip
04.02.09, 00:20
Ei näita, ükski kanal ei näita. See ju kuskil Türgis mingis X kohas, X staadionil mille kohta pole mingit infot.

salajane33
07.02.09, 15:17
kui keegi leiab ülekande kuskilt netist, andku teada, arvan, et kõik sooviks näha :D kas etv2 ei näita huvitav?

Eks ikka anname teada kui me leiame, aga sa otsi ise ka natuke.

youngGun
09.02.09, 20:04
Mingit Londakit kolmapäeval pole, Kotenko.
Aga ma ei saa aru miks Türgis see mäng on ?

Shermann
09.02.09, 20:17
Kuna Kasahhid on Türgis treeninglaagris

salajane33
09.02.09, 21:35
OMG, ma ei tea see Beleki(TopKapi) staadioni kohta pole küll netis mingit inffi, ei usu, et seal ka kaameraid oleks, kui just kasahhid ise ülekannet ei tee. Peab homme Sopcasti lehed läbi käima, aga tänase seisuga pole, ega tule netiülekannet, vb homme muutub midagi.

zip
09.02.09, 21:41
Ei näita, ükski kanal ei näita. See ju kuskil Türgis mingis X kohas, X staadionil mille kohta pole mingit infot.

OMG, ma ei tea see Beleki(TopKapi) staadioni kohta pole küll netis mingit inffi, ei usu, et seal ka kaameraid oleks, kui just kasahhid ise ülekannet ei tee. Peab homme Sopcasti lehed läbi käima, aga tänase seisuga pole, ega tule netiülekannet, vb homme muutub midagi.

Kordamine rulz. Ei tule sul mingit ülekannet.

NDRK
09.02.09, 21:45
Minu plaan oleks sellone

Kotenko (46 Pareiko)

Kams (46 Kruglov (ülejäänut II pa siis koha võrra paremal) Jääger Piiroja Klavan

Purje (80 Dmitrijev) Vunk Vassiljev Lindpere

Zenjov (70 Kink) Oper (70 Vosko)

Arvestasin sellega et 5 vahetust saab teha ja võimalikult palju tuleks mehi katsetada. Usun, te eesti lööb 60 min 1-2 väravat ära ja siis vajuvad ära nagu kahjuks tihtipeale.

salajane33
09.02.09, 21:49
Ega jah, aga krt mingigi pilt staadionist võiks netis olla ju. Aga ei tea miks siis selline tundmatu koht, vb puhkus enne valikmänge ja uut hooaega?!

martn26
09.02.09, 23:11
nii palju kui mina aru sain, peaks see olema see staadion...

http://www.dooyoo.co.uk/sports-locations/inonu-stadium-besiktas-fc/190840/

panin google otsingus TopKAp stadium ja lõi selle lehe ette!

smörgåsbord
10.02.09, 00:26
nii palju kui mina aru sain, peaks see olema see staadion...

http://www.dooyoo.co.uk/sports-locations/inonu-stadium-besiktas-fc/190840/kaheldav.

kel Google Earth, lennaku koordinaatidele 36.877, 30.937 -- tolle jõe suudmes asub Topkapı palee, nii et äkki see.

(NII PÕNEEEV!)

salajane33
10.02.09, 18:42
UUS STAADION: Mardan Palace Stadium 2
http://www.sportnet.ee/artikkel/80786

Edit: Antalya's asuv: Mardan Stadyumu, Mahutab:7 428 inimest Ehitati:2008. aastal

fcfloraforever
10.02.09, 18:56
http://i279.photobucket.com/albums/kk157/theopold/354393313_6cKoo-L.jpg

siuke stata peaks olema.

salajane33
10.02.09, 19:00
http://i279.photobucket.com/albums/kk157/theopold/354393313_6cKoo-L.jpg

siuke stata peaks olema.

See pilt siis natuke kõrgemalt: http://www.tff.org.tr/Resources/TFF/Images/u17-antalya-uefa/ast1.jpg

zip
10.02.09, 19:01
Sealt ehk annab mingi ülekande välja võluda?

salajane33
10.02.09, 19:05
Sealt ehk annab mingi ülekande välja võluda?
Ei tea, kas keegi on tellinud ülekannet, ehk kasahhid on tellind, siis vb saabki.

lorenzo
10.02.09, 19:54
keegi ei saa uurida siis kas telepilti on üldse tellitud? see ju ei tohiks EJL-le kui mängu osapoolele saladuses olla

magicm
10.02.09, 20:16
Koosseis on kahtlemata hetke parim ja selle esitust tahaks näha küll.

salajane33
10.02.09, 20:40
Midagi ma leidsin:
http://www.bilkorsel.com/watch-estonia-vs-kazakhstan-live-online-streaming.html

E: Mnjah... Kui õige see on ei tea, aga raha tahab, nii et jääb ära.
E: Saatsin EJL kirja ja sealt öeldi, et ülekannet sellelt staadionilt ei toimu, :P

aanvaller
10.02.09, 23:11
Meenutab Arenat natuke :)
-tõsiselt on kahju et ülekannet ei saa, kasvõi maksaksin, aga ei neid türgi lehti ma usalda.

No kuna meil meil on väga tugev koosseis Kasahhi "noorte" vastu, siis kaotus oleks väga valus laks. Homne mäng näitab tasemevahe selgelt ära, ja kuidas kokkumäng sujub meil.

No ma pakun et lõppeb üks 3-0 meile. Mõlemad kiiperid saavad mängu.

Ertai
11.02.09, 01:39
http://vikerraadio.err.ee/spordiklipp?main_id=2179536&s=start

Intekas Raioga enne mängu.

Änimal
11.02.09, 06:59
Midagi ma leidsin:
http://www.bilkorsel.com/watch-estonia-vs-kazakhstan-live-online-streaming.html

E: Mnjah... Kui õige see on ei tea, aga raha tahab, nii et jääb ära.
E: Saatsin EJL kirja ja sealt öeldi, et ülekannet sellelt staadionilt ei toimu, :P

Noo sealt peaks nägema küll juu?
Mis kell Eesti aja järgi mäng hakkab üldse?

janiion
11.02.09, 12:13
Kohalik (seega sama, mis eestis) algusaeg 19:00
Btw, kas keegi oskab aidata... kes peakohtunik küll võiks olla???

PS. Seda türgi linki ei soovitaks eriti kasutada.

Sir. Nuutu
11.02.09, 14:34
Nojaa, algkooseis teada. Oper suure tõenäosusega ei osale.. ei tunne ennast hästi vms. Rähn on suudetud aga panna algkooseisu.

Jürvi-Hool
11.02.09, 14:55
Nojaa, algkooseis teada. Oper suure tõenäosusega ei osale.. ei tunne ennast hästi vms. Rähn on suudetud aga panna algkooseisu.

On see kõik? Mingit soovi seda koossesu jagada ei ole?

11.02.09, 15:01
väravas Sergei Pareiko, kaitseliin Ragnar Klavan, Raio Piiroja, Taavi Rähn, Enar Jääger, poolkaitses Aleksandr Dmitrijev, Konstantin Vassiljev, Tarmo Kink, Joel Lindpere ning ründes Sergei Zenjov ja Vladimir Voskoboinikov.

Änimal
11.02.09, 15:02
aga siis ei näegi kuskilt pilti?

NIRK
11.02.09, 16:36
aga siis ei näegi kuskilt pilti?

võib tuleb siia midagi , http://www.watchlivefootball.org/

salajane33
11.02.09, 17:03

Su lehel on Eesti mäng, aga kas töötab seda ei tea? Eks näis siis. Aga EJL öeldi mulle, et kaameraid seal staadionil seda mängu ei filmi. Ma rohkem usun neid kui mõnda suvalist netilehekülge.

Hybrid Soldier
11.02.09, 17:17
http://eurosport.yahoo.com/football/international-friendlies/2008-2009/estonia-kazakhstan-272275.html

Siit saab vast live seisu jälgida :)

timo1638
11.02.09, 17:24

See on jumala feik leht ju midagi seal ei tööta

Kaspy
11.02.09, 17:26
http://eurosport.yahoo.com/football/international-friendlies/2008-2009/estonia-kazakhstan-272275.html

No live seisu jaoks on nett vast saite täis;)

kprsoo
11.02.09, 17:49
Tõeline kingitus fännidele juba juubeliaasta alguses. Seda enam, et tegu on ametliku sõprusmänguga.
Vaataks hea meelega, aga lihtsalt pole kuskilt vaadata...

-Antz-
11.02.09, 18:03

... says:
Rähn peaks ennast mittehästi tundma
... says:
Aga no kus sa sellega!?

Hybrid Soldier
11.02.09, 18:05
Oot mäng juba käib? Või hakkab tunni aja pärast

martn26
11.02.09, 18:12
19.00 hakkab!

salajane33
11.02.09, 19:02
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=315842

magicm
11.02.09, 19:06
Keegi teab palju raadiost oodata võib? Teisel poolajal näiteks?

Änimal
11.02.09, 19:11
http://vikerraadio.err.ee/saated?saade=120&d=2009-02-11

Paistab et mingi pool tundi kantakse üle mängust, kui ma õieti aru sain:D

Kaspy
11.02.09, 19:29
19. minut: Kohtumine ei toimu tühjade tribüünide ees. Pealtvaatajaid on Belekis suisa paarsada. Enamik neist on Türgis laagris viibivate Ida-Euroopa klubide mängijad ja ametnikud.

Igaljuhul võimalus silma jääda peaks olemas olema;)

salajane33
11.02.09, 19:34
KRT 1-0 Eesti taga

Hybrid Soldier
11.02.09, 19:36
Nojah... Rähn tegi omavärava? :D Ei tegelt jah. Küll me veel suudame tagasi teha neile.

NIRK
11.02.09, 19:38

See leht näib täpsem olevat. Kasahstan - Estonia (http://www.livegoals.com/Latest_Livescore_Result/International/Friendlies/11-02-2009/Kazakhstan:Estonia:Live:Score#Sounds)

fcfloraforever
11.02.09, 19:39
See leht näib täpsem olevat. Kasahstan - Estonia (http://www.livegoals.com/Latest_Livescore_Result/International/Friendlies/11-02-2009/Kazakhstan:Estonia:Live:Score#Sounds)

http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=315842 aga see leht ületab neid mõlemaid.

magicm
11.02.09, 20:21
Raadios tuli Lehiste vahendusel küll lühidalt.

zip
11.02.09, 20:31
aega jääb aina vähemaks...

ROOTSI KUNN
11.02.09, 20:33
Tundub ,et läheb hapuks ja meie kuulsad välismaalased saavad oma esimese laksu sajandal juubeliaastal (:

erxu
11.02.09, 20:36
Mannetu küll, kui nüüd kaotus tuleb.

Kaspy
11.02.09, 20:41
Enne mängu koosseisu nähes julgesin loota heale tulemusele ja rahagi koondise edusse panustada,nüüd võib aga tõesti väita et meil on Euroopa üks nõrgimaid koondisi üldse!
Väga masendav tegelikult

kesa
11.02.09, 20:43
Lehiste pidas raadiolülituses mängu normaalseks???
Kas 0-1 Kasahhi noortekoondise vastu on normaalne, eriti kui arvestada meie koondise koosseisu.
Lehiste jutu põhjal pole Eesti koondis veel kokkumängu saavutanud kuna hooaeg alles algab. Kasahhidel algab ju hooaeg samuti märtsi alguses.
Krt ja imepisike Küpros peksab Slovakkiat 2:0! Juba 3:0!!!
No nii 2:0. Kuigi sõprusmäng aga Häbiiiii!!!
Kahtlused Rüütli suutlikkuses koondist tüürida aina süvenevad.

Mask
11.02.09, 20:45
Eesti koondis mängib ainult siis enam-vähem rahuldavatlt, kui vastas on tugevam koondis.

vendetta
0-2 ... sdfsdfsdf

meesmuiste
v***u
2-0

aaa

ROOTSI KUNN
11.02.09, 20:46
Täitsa putsis kuradi luuserid . 2-0

allars
11.02.09, 20:47
Masendav, lihtsalt masendav.

vendetta
Eesti koondis teeb ''feyenoordi''

Hybrid Soldier
Eesti teeb seda milles me osavad oleme. Kaotame.
Kaotame kaotame ja koguaeg kaotame. Kurat ma lootsin, et tase on natukenegi tõusnud, aga ei midagi...

ELauter
ah minge putsi

Lul
Kuradi kahju ikka...

zip
2:0 normaalne, parima koondisega kaotatakse mingi aasia noortekoondisele 2:0, masendav lihtsalt, armeeniaga 4:0, brasiiliaga..?

11.02.09, 20:48
jah, Rüütli ahju! Eesti koondis ahju! jätame Brasiilia mängu ka ära!

Osvaldo
11.02.09, 20:48
mul hakkab ka tunduma et ei suuda nagu mehi neid asju tegema panna mida nad oskavad

magicm
11.02.09, 20:49
Vägagi pettunud (ütlen seda enne lõpuvilet). Võib olla oligi parem, et ülekanne puudus.

erxu
Ah täitsa perses, Rüütli võib perse kerida tegelt ka. Kui hakkama ei saa, siis ärgu võtku niipalju asju endale kaela. Täiesti masendav,

Jasper
Well done.
http://umbcadmissionsblog.files.wordpress.com/2008/08/borat_thumbs_up_narrowweb__300x5040.jpg

ROOTSI KUNN
11.02.09, 20:50
Lehiste pidas raadiolülituses mängu normaalseks???
Kas 0-1 Kasahhi noortekoondise vastu on normaalne, eriti kui arvestada meie koondise koosseisu.
Lehiste jutu põhjal pole Eesti koondis veel kokkumängu saavutanud kuna hooaeg alles algab. Kasahhidel algab ju hooaeg samuti märtsi alguses.
Krt ja imepisike Küpros peksab Slovakkiat 2:0! Juba 3:0!!!
No nii 2:0. Kuigi sõprusmäng aga Häbiiiii!!!
Kahtlused Rüütli suutlikkuses koondist tüürida aina süvenevad.

Mitte ainult koondist vaid ka Florat ,sest flora tulemused enne hooaega on sitemast sitemad.

ELauter
11.02.09, 20:50
Ei saa ju olla nii nõrk... Brasiilia käib meist nagu torm üle, varemed on alekok pok arenast järgi!!!

RoboTchiken
11.02.09, 20:52
Ok laseme Rüütli nurga taga maha ja palkame uueks peatreeneriks Scolari :D see oleks tase kui Scolari saaks :D

Kaspy
11.02.09, 20:52
Well done.
http://umbcadmissionsblog.files.wordpress.com/2008/08/borat_thumbs_up_narrowweb__300x5040.jpg

Õnneks midagigi positiivset sitast õhtust.
Aitäh:D

JanK
11.02.09, 20:53
Hästi, poisid. Nagu öeldakse - uuel ajal uue hooga.

zip
11.02.09, 20:53
Ehk lööks kolmanda ka, ilus ümmargune ju.

erxu
11.02.09, 20:54
Ootan Rüütli kommentaare varsti. Omfg, ei kujuta ette mida see tüüp seletab - "Üldiselt võib pidada mängu kordaläinuks, mängisime enda tasemele ning Flora poisid said kindlasti palju mänguaega."

ROOTSI KUNN
11.02.09, 20:54
jah, Rüütli ahju! Eesti koondis ahju! jätame Brasiilia mängu ka ära!
Ega siin pole ironiseerida midagi. Kasahhide noori peaksid meie mehed iga ilmaga võitma . Kõik mehed mängivad välismaal ja on proffid ,mis tähendab et vastutavad oma töö eest ja neilt tuleb vastavalt ka nõuda . Kui hakkama ei saada siis tuleb mängima panna need kes tahavad võita ja treener ,kes suudab mehed mängima panna.

zip
11.02.09, 20:55
Aam, 2 eesti klubist pärit mängijat oligi, florast, keda seal levadiast nt hetkel võtta, nojah Puri.

fcfloraforever
11.02.09, 20:55
85. minut: Kapten Piiroja innustab mehi püssi mitte põõsasse viskama hõigates: "Poisid, seitse minutit on veel aega!". Auvärava võiks ju ikka lüüa, sest me kõik teame, et miski ei meeldi Tarmo Rüütlit vähem, kui nulliga tappa saada.

:D:D:D

aga üldiselt, tüüpiline sitemast sitem algus hooajale ja loodame, et asi paraneb.

a Kunnile nii palju, et nagu eelmise hooaja eel oleks Flora kontrollkohtumiste tulemused suurepärased olnud..0:3, 0:5 saunad levadialt...

zip
11.02.09, 20:58
JEE 2:0 KAOTUS AASIA VENDADE VASTU BORATI MAALT :õlu: :sünna:

11.02.09, 21:00
Ootan Rüütli kommentaare varsti. Omfg, ei kujuta ette mida see tüüp seletab - "Üldiselt võib pidada mängu kordaläinuks, mängisime enda tasemele ning Flora poisid said kindlasti palju mänguaega."

Sa oled marsi elanik. Isegi mitte vist, vaid päris kindlasti.

RoboTchiken
11.02.09, 21:01
yeahhh !!! ma kaotasin praegu 25 !! kuradi värdjad :|

erxu
11.02.09, 21:05
Sa oled marsi elanik. Isegi mitte vist, vaid päris kindlasti.Olen jah, lihtsalt närviajab tra.

atsetoon
11.02.09, 21:07
vaevalt, et brasiillastel lubatakse sõprusmängus võõral väljakul vastased puruks tampida. Kas keegi teab, kui palju Levadia mängijad preemiat said peale edukat eurohooaega said?

HaTe
noh mis ikka.Eesti poisid ei saa hakkama.Ise vaatasin ka tänast koosseisu ja kujutasin,ette mis sauna kasahhid saavad,aga näedsa nagu rusikas silmaauku läks risti vastupidi.Kardan,et Rüütli ei suuda ka Florat mängima panna:S

timo1638
Irw jah ei super Scolari peatreeneriks :D

lorenzo
11.02.09, 21:09
see kasahhide tiim ei saa nõrk olla ju tegelt. vaadake näiteks klubisid. seesama Baltijev pallib mingis Tobolis, mis võitis paar hooaega tagasi Intertoto karikasarja, võites näiteks Slovan Libereci ja kreeklasi. aasta varem oldi ka Intertoto finaalis, kus kaotati austerlastele, võites eelnevalt belglasi ja poolakaid.

martn26
11.02.09, 21:10
läks metsa jah see mäng, aga usun sa,uti, et eestil on suured probleemid endast nõrgemate või sama tasemega meeskondadega mängides, samas, kui türgiga mängitakse kodus 0:0 näitab see ka midagi (okei türgil oli sitt päev, aga ikkagi oleks pidanud Türklased võitma)...

Anname aega, said jälle pähe, järelikult saavad jälle mõelda, mis valesti on, ning ehk saavad end parandada ennem SÕPRUSMÄNGU BRASIILIAGA, et ei tuleks 7:0 kaotusseisu enam :D

martn26
11.02.09, 21:11
tundub jah ,et ega kasahhide meeskond ei saanud jah väga koba olla, muidu poleks 2 palli ikka võrku sahistatud :)

martn26
11.02.09, 21:14
Sappi lendab igast kaarest igale poole:)
Huvitav palju me enne seda mängu teadsime Kasahstani koondisest(peale selle ,et seal mängivad noored)

Eh teadsime seda, et eesti pidi ära tegema... :)

ROOTSI KUNN
11.02.09, 21:15
Ja sellise mänguga minnakse Jerevanis Armeenia vastu. Midagi head sealt loota ei ole igatahes. Tahaks tõesti kuulata ,mida peatreener mängu ja üldse koondise valmisoleku kohta ütleb. Kas näeb ka mingeid vigu oma tegevuses.

Jasper
11.02.09, 21:16
nagu rusikas silmaauku läks risti vastupidi.

siis on hea, kui sobis.

SunWolf
11.02.09, 21:19
Järjekordne kaotus hooaja avamängus. Ei saa aru, mis vistrik ajab koondist veebruaris mängima, kui enne mängu ei viitsita mingitki mänguvormi saavutada. Vastased on reeglina mänge tõsiselt võtnud.

boobek
11.02.09, 21:23
Jälle kaotasime napi kolme väravaga?

fcfloraforever
11.02.09, 21:30
Rüütli:"Mängu poolest lausa domineerisime, nurgalöökide poolest"
"Esimene värav tuli standardist ja peale seda piisas vastatel mängu tapmisest"
"Hea tugev treeningmäng, tingimused väga head ja selles suhtes võib-olla positiivset rohkem kui negatiivset"

zip
11.02.09, 21:32
Ega kui standardid nii madalad on, siis polegi miskit loota

RoboTchiken
11.02.09, 21:32
tüüpiline Rüütli, kurat kas tal on siis raske öelda et mängisime sitasti, hiigel põrumine. Ta ikka ajab seda joru et kõik on positiivne ja hea, kus siin head on ??

erxu
11.02.09, 21:36
tüüpiline Rüütli, kurat kas tal on siis raske öelda et mängisime sitasti, hiigel põrumine. Ta ikka ajab seda joru et kõik on positiivne ja hea, kus siin head on ??Word! Kunagi ei suuda ta öelda, et mängisime sitalt.

Kaspy
Rüütli positiivsed sõnad peaksid selle aja peale juba ka tulemustes kajastuma või mis?
Ok arusaadav et hooaeg pole alanud ja seis ehk parim aga hakata nüüd statistikas üleoleku taha pugema?

NIRK
No Rüütli poolt tuli just etv uudisest juba teada positiivses võtmes lugulaul.
Lausus "Mäng näitab rohkem kui tulemus" ning lisas "Mänguliselt domineerimise igas elemendis ,nurgalöögid jm,kuid ei suutnud ära realiseerida"
No häbi on kaotada mingile duubel võistkonnale seda enam kui vasaste treener rõhutab,et minnakse katsetama mitte resultaati saavutama.
Armeenia võiks nii võõrsil kui kodus võita,vot positiivust.

salajane33
11.02.09, 21:40
Kui Armeeniaga ei suudeta vähemalt 3punni saada peab mõtlema Pohlak uuele treenerile.

NIRK
11.02.09, 21:43
Etv portaal päris nobedaks läinud, Tarmo Rüütli, Belek (http://sport.err.ee/index.php?0&popup=video&id=7351)

Nahkpea
11.02.09, 21:43
No sellele kuivale kaotusele küll vabandusi olla ei tohiks. Punkt!

fcfloraforever
11.02.09, 21:48
noh tegelikult õhtulehe laivis ju ka kirjutati, et Eesti esimene poolaeg oli selgelt domineerivam aga teine poolaeg vajuti ära a esimene poolaeg ei realiseeritud olukordi nii, et vb nii hull see mängupilt iseensest ei olnudki aga kurat sellise meeskonna oleks ikka pidanud ära võitma

metssiga
11.02.09, 21:50
tyypiline loll ryytli loll jutt seal etv-l lehel.

magicm
11.02.09, 22:25
Rüütlil vähemalt huumorisoont jagub. Suunab avalikkuse pilgud statistikale, mis näitab Kashastani seljavõitu ja kiidab head Türgi ilma.

ELauter
11.02.09, 22:25
Mis siin vinguda küll eesti brassidele ära lüpsab :D

KeRRRt
11.02.09, 22:47
oi jah. eesti üks parimaid kooseise üle pikka aja. okei, rähn välja jäta põhist.
nagu milles on probleemid? kuidas nad ei suuda mängida.
kogemusi on ju väga palju. eesti kaitse liin on ju väga kogenud ja suhteliselt tugev. jääger piiroja klavan mänginud koondise eest ju koos 50 mängu kindlalt.
keskväljak oli ka väga hea. rünne ka täitsa seeditav. aga ei. ei tule seda võitu.
keegi viitsiks öelda rüütli eesti koondise statistika. mängud ja väravatevahe.
väga huvitav oleks :D
no kurat. pijpersi ajal oli eesti see, mida kõik eestist lootsid.

staaaaaar
11.02.09, 23:42
Suht jama on siin rääkida eesti koondisest. Niikaua kui pole suhtumist ja tahet ei hakkata mängima . Eesti koondises on vist muud asjad tähtsad. Tuleks siia üks kermi käega treener , kes kasvõi viskaks meile jobudele putsad näkku ja sõimaks näo täis ning ei jahu mingist heast statistikast vb siis tuleks mingeid tulemusi. Niikaua kui esikohal on mingid muud asjad siin eesti jalgpalli ei hakka tulemusi kah tulema !

eika
11.02.09, 23:44
Niikaua kui esikohal on mingid muud asjad siin eesti jalgpalli ei hakka tulemusi kah tulema !
Misasjad siis esikohal on?

staaaaaar
11.02.09, 23:50
Misasjad siis esikohal on?

no sellest on hetkel kahjuks raske arusaada , mis eesti jalkas esikohal on .

kui keegi teab mis on võib öelda.

eika
11.02.09, 23:52
Aga kust sa tead siis, et muud asjad esikohal on?

boobek
11.02.09, 23:55
Seni kuni ei suudeta keskväljal kahte järjestikust edukat söötu anda, seni mingite metsavendade käest pähesaama jäädaksegi. Sedap veel... et mõned aastad tagasi mängisid päris paljud kossu koondislased kusagil väljamaal. Hea palk, autod särgid-värgid. Miskipärast ei taha keegi enam neid kuhugi väljamaale... Ja koondis kukub sügisel arvatavasti kuhugi mudaliigasse. Sama trend tundub olevat nüüd vutis. Jorsid mängivad väljamaal. Hea palk, pemm perse all ja muud särki-värki...

staaaaaar
11.02.09, 23:58
Aga kust sa tead siis, et muud asjad esikohal on?

Ma ei teagi , aga no kui oleks esikohal koondise edu , siis tuleks midagi ette võtta. Paljud väike riigid on suutnud teha suuri asju jalka platsi , aga miks eestil neid imesid ei juhtu. Miks meie teistest väike jalkariikidest nii palju kehvemad oleme ?

Tõesti eestil on olnud üksikuid häid mänge , selles ei saa kahelda aga sellist pikaldaselt ühtlaselt häid esitus ei ole eestil ju. Ma arvan et kui mingeid asju muuta siis peaks see võimalik olema aga no ma ei tea.

ROOTSI KUNN
12.02.09, 00:12
Keegi ütles eespool ,et kui Jerevanist 3 punni toome siis on tõesti pohh see Kasahhi tulemus aga ma ütlen teile ette juba ,et me toome sealt 0 punkti.
Ei tea ,mis seal koondises toimub ,kas on mingid sisepinged või ? Liiga vähe on aega . Kas suudame nii palju paremaks minna ,et armenjukke võita ?

magicm
12.02.09, 00:14
Jorsid mängivad väljamaal.

Kui meie koondislased kõik koduliigas mängiksid, siis ma tõesti loodaksin, et ühtegi sõprusmängu kokku ei lepitaks, sest sellisel juhul saadakse ka San Marino käest haledalt lüüa.

eika
12.02.09, 00:29
Kui meie koondislased kõik koduliigas mängiksid, siis ma tõesti loodaksin, et ühtegi sõprusmängu kokku ei lepitaks, sest sellisel juhul saadakse ka San Marino käest haledalt lüüa.
Mis imeloom see välismaaliiga on, mis kõik koondise mängumehed kordades paremaks teeb? Miks Azerbaidzaanis mängiv Kruglov on parem kui Levadias mängiv Kruglov? Miks Ungaris palli taga ajav Kink on parem kui Eesti mängiv Kink?

HaTe
12.02.09, 00:32
Mis imeloom see välismaaliiga on, mis kõik koondise mängumehed kordades paremaks teeb? Miks Azerbaidzaanis mängiv Kruglov on parem kui Levadias mängiv Kruglov? Miks Ungaris palli taga ajav Kink on parem kui Eesti mängiv Kink?

Kuule mees,arvan küll et nüüd sa ei saanud ise ka päris täpselt aru mida sa kirjutad või ajad Eesti liiga,Barclay Liigaga segi. Kui meie koondislased kõik Eestis mängiksid siis sorry. Me poleks mitte kunagi suutnud kedagi võita.Oleme ausad Eesti liiga on nõrk ja kehv.Välismaal saavad siiski Poistest mehed ja nii see kahjuks on.

boobek
12.02.09, 00:40
Välismaal saavad siiski Poistest mehed ja nii see kahjuks on.

Saavad nad jee...

rallikas
12.02.09, 00:41
No kurat. Kui me keskväljal ei saa korralikku söötu tehtud, näitab see seda, et meil puudub õige mängujuht. Vunk on küll hea, aga tal puuduvad oskused mängu siduda, Dimitrjev on ka puhtalt töörügaja. Reim oli selline mees, kes suutis sööte küll maast ja õhust teha ning platsinägemine oli tal super. Ainuke mees kellel on oskusi keskväljal palliga midagi teha on minu arust Novikov. Fääride vastu näitas ta väga ilusat söötu ning ka tema löödud värav oli kena.

Kui Tallinnas ja ka Armeenias ei saa värava(t)id löödud ja üle kolme söödu järjest ei saa tihti tehtud, siis võiks Rüütli koondise kohast lahti öelda.

smörgåsbord
12.02.09, 01:04
Mis imeloom see välismaaliiga on, mis kõik koondise mängumehed kordades paremaks teeb? Miks Azerbaidzaanis mängiv Kruglov on parem kui Levadias mängiv Kruglov?UEFA ranking'us on aserid isegi Meistriliigast tagapool.

eelkõnelejatega nõus ning hakkan ka Sats1 kunagisi leierdamisi vaikselt mõistma -- pigem jäädagu Eestisse (vähemalt hetkeni, mil ollakse reaalselt võimelised mõnes oluliselt asisemas liigas läbi lööma) ning tõstetagu sellega meie klubijalgpalli taset, kui põrutatagu esimesel võimalusel piiri taha mõnda viiendajärgulisse liigasse, sest nagu koondise varal näha -- sittagi see parem variant on.

seni, kuni koondise tugevaim koosseis sisaldab kaht-kolme Euroopa TOP15 liigas pallivat mängijat, keskväljal opereerib Norra esiliiga pallur ning ründeliini juhib viimati Vene esiliigas mänginud, hetkel üldse klubita olev tegelane -- kas tasub eriti millegi üle imestada?

magicm
12.02.09, 01:27
Miks Azerbaidzaanis mängiv Kruglov on parem kui Levadias mängiv Kruglov? Miks Ungaris palli taga ajav Kink on parem kui Eesti mängiv Kink?

Kruglovi kohta ma ei kommenteeri, sest ainuüksi tema nime kuulmine ärritab mind, ehk viskan ta Kaimar Saagiga ühte patta. Kuid Ungaris palliv Kink on parem kui Levadias. Olles tutvunud sealse spordikompleksiga ning ühtlasi näinud publikunumbreid. Ja need ei ole võrreldavad Kadrioru staadioni ja kümne vene keelt räuskava fänniga.

vincent
12.02.09, 02:00
See on tore teada, et mängija tase tõuseb kohe hüppeliselt, kui elimineerida tribüünilt kümme vene keelt räuskavat fänni. Lisaks väheneb saja meetri läbimise aeg välismaa paremal murul vähemalt sekundi võrra ja töötahe hüppab hoobilt lausa lakke. Lihtne ju.

Aa, ja tänane oli ikka saast küll. Ei suudetud isegi üle kolme täpse söödu keskväljal teha. Rünnak ka nüri. Täiesti kindlalt. Mis sest, et ma mängu ei näinud. Rüütli seebiks!

molbert
12.02.09, 02:45
Kõik taandub jalgpalli ABC-le- eestlased ei oska palli omaks võtta ja täpseid sööte jagada. Muidu Voskost ja Zenjovist on jäänud küll selline mulje, et nemad on koondises need vähesedki, kes natukegi oskavad pikki palle endale omaks võtta, aga täna ei teinud nad sittagi(Pole samuti tegelikult mängu näinud). Aga samas peale tulevad noored tunduvad selles vallas asjalikumad olema. Mošnikov on päris hea pallitunetusega mehe mulje jätnud, samuti Puri. Ja U-19-st Ojamaa, Anier peaks ju ka suutma sööta ja palli omaks võtta. Alliku tundub selles vallas üldse Eesti Ronaldinho olema.

KeRRRt
12.02.09, 03:16
tundub, et tuleb lihtsalt ära oodata need noored ja vaikselt neid ka koondise sõprusmängudes kasutada. kui rüütli neid valikmängudes ei julge.
tulevikus on vähemalt 3 väga head poolkaitsjat ja 2 väga lootustandvat ründajat meil olemas. 3 aasta pärast ma arvan, et koondise põhi tegijad. aga siis on vist probleemiks keskkaitse, või on ka noori sinna positsioonile häid peale kasvamas??

Jihad
12.02.09, 06:52
See on tore teada, et mängija tase tõuseb kohe hüppeliselt, kui elimineerida tribüünilt kümme vene keelt räuskavat fänni. Lisaks väheneb saja meetri läbimise aeg välismaa paremal murul vähemalt sekundi võrra ja töötahe hüppab hoobilt lausa lakke. Lihtne ju.

Aa, ja tänane oli ikka saast küll. Ei suudetud isegi üle kolme täpse söödu keskväljal teha. Rünnak ka nüri. Täiesti kindlalt. Mis sest, et ma mängu ei näinud. Rüütli seebiks!

Mida tugevamas liigas mängid seda rohkem sa arened. Kui Eesti liigas võib Kink tagurpidi peapeal silmad kinni mingist mõttetust tuleviku mängijast mööda triblada siis kusagil tugevas liigas sa nii teha ei saa. Seal pead sa endast kõik andma, et vastaset mööda saada ja nii sa arendad ennast.

Kaspy
12.02.09, 07:11
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=315891

Nüüd on vähemalt üks selgee,ka särk mängib !

"Katastroof! Pole tükk aega nii häbi olnud. Rahvuskoondise mäng ja sulle antakse selga Šahtari särk! Tulemust see ei mõjutanud, keskendumist ehk küll," ei varjanud Eesti kapten Raio Piiroja pettumust.

No hää et Sahtari mehed veel süüdi ei jäänud,kuradi oinas tunne no õigest asjast häbi!

Malfoy
12.02.09, 09:25
Rüütli ninna kohe ei hüppaks. Kui materjali pole, siis ikka ei saagi saama. Juba enne mängu olin tiba skeptiline tulemuse suhtes ja nii oligi. Kutid käisid lihtsalt soojamaa reisil, pinget polnud jne. Ja ega see mäng lugenud ju suurt sittagi, tibusid loeme märtsi lõpul.
Muret tekitab ründe osakond. Kui Oper ei mängi, siis on kellad. Voskosse usku pole, Zenjov pole ka kõige värvilisem pliiats pinalis. Ühesõnaga - tuleb hakata Ojamaa peale lootma ja kutti karastama just sellistes mängudes. See et eestlased on aeglase arenguga on vana jutt, seda enam kui me meest ei karasta. Oper oli vist ka 18-19 kui müttas Kadrioru staadionil Türklastega (mis lõppes 0-0), ei tulnud tal seal ka midagi välja, aga täna on ta kõigi aegade resultatiivseim koondise eest. Seda enam, et varsti lükkab Opi ketsid sahtlisse.
Või siis loota Anieri, Alliku või jumal teab kelle peale?
OJAMAA koondisse!!!!!!!

sibierski
12.02.09, 09:31
"Saime hea tugeva treeningmängu" rüütli
no selleks ei pea ju türki sõitma ja seal treening-koslepit saama. mingu soome ja mängigu seal lahti või jaro või interiga ja oleks sama tulemuse saanud. raha vähem läinud ja särkide segaduses oleks isegi ehk ilusamad särgid saanud ;)

ROOTSI KUNN
12.02.09, 10:35
[QUOTE=Malfoy;987925]Rüütli ninna kohe ei hüppaks. Kui materjali pole, siis ikka ei saagi saama.

Ja kasahhidel oli või ?
Materjali puuduse taha küll pugeda ei saa. Pigem näitab hale kaotus hoopis valmisoleku ja tahtmise puudumist. Ja siin on kindlasti oma süü ka treeneril ,kes peaks meeskonnna igaks mänguks lahinguvalmis panema.

Malfoy
12.02.09, 11:11
Kasahhide materjali kohta ei oska kommenteerida.
Pigem jääbki asi valmisoleku ja tahtmise taha, aga kui sellel materjalil seda pole, siis mida treener tegema peab? Sa võid mehi üles keerata palju tahad, aga kui mehed on lontud ja arvavad, et noored kasahhid paneme igal-juhul kotti, sest me oleme ju peaaegu parimas rivistuses. Küsimus seisneb motivatsioonis ja seda ilmselgelt meestel polnud. Eks see jääb nende südametunnistusele, kes kui palju sinna hinge sisse pani.
Rüütli peab oma tööd jätkama. Või äkitsi kutsume mingi maksuametniku oma rombiga siia tagasi?

Bobik
12.02.09, 11:17
Või äkitsi kutsume mingi maksuametniku oma rombiga siia tagasi?

Romb tõi vajalikud punktid ära, ei maksa sel teemal viriseda. Eilne mäng paneb vägisi mõtlema tagasi aegadele, kus koondises olid jooksjad ja joojad. Ehk siis - kas tõesti ei võeta iga mängu tõsiselt?

gianluca
12.02.09, 11:58
Ja kasahhidel oli või ?
Materjali puuduse taha küll pugeda ei saa. Pigem näitab hale kaotus hoopis valmisoleku ja tahtmise puudumist. Ja siin on kindlasti oma süü ka treeneril ,kes peaks meeskonnna igaks mänguks lahinguvalmis panema.

Selliseid mänge on koondisel ennegi ette tulnud kus isuga mängivad ainult Lindpere ja veel mõni üksik.

Vaadates näiteks kasvõi kollaste kaartide statistikat - agressiivsusest nii heast kui halvast kipub väheks jääma.

molbert
12.02.09, 13:31
Voskosse usku pole, Zenjov pole ka kõige värvilisem pliiats pinalis. Ühesõnaga - tuleb hakata Ojamaa peale lootma ja kutti karastama just sellistes mängudes. See et eestlased on aeglase arenguga on vana jutt, seda enam kui me meest ei karasta. Oper oli vist ka 18-19 kui müttas Kadrioru staadionil Türklastega (mis lõppes 0-0), ei tulnud tal seal ka midagi välja, aga täna on ta kõigi aegade resultatiivseim koondise eest. Seda enam, et varsti lükkab Opi ketsid sahtlisse.
Või siis loota Anieri, Alliku või jumal teab kelle peale?
OJAMAA koondisse!!!!!!!

1. Vosko on kaduma läinud talent. Oleks ta olnud õigel ajal õiges kohas, räägiks me preagu väga heast ründajast(Eeldused on väga head).
2. Zenjov on olnud viimastes mängudes, kus ta on mänginud väga hea ja soccernet.ee kasutajad hindasid teda eelmine aasta kõige kõrgemalt. Ja ta on 19, sama vana, kui Oper siis sinu jutu järgi, kui ta käis lihtsalt platsil müttamas.
3. Saage rahu mõneks ajaks sellest Ojamaast. Kas need koondise mängud muudavad teda kiiremaks, tehnilisemaks, osavamaks? Areng toimub ikka klubis korralikult treenides ja järjepidevalt mängides, ei tea mis püha lehm see koondis on mis kõik mängijad imemeesteks muudab?
4. Miks sa naeruvääristad Allikut ja Anieri?

salajane33
12.02.09, 13:36
Keegi ütles eespool ,et kui Jerevanist 3 punni toome siis on tõesti pohh see Kasahhi tulemus aga ma ütlen teile ette juba ,et me toome sealt 0 punkti.
Ei tea ,mis seal koondises toimub ,kas on mingid sisepinged või ? Liiga vähe on aega . Kas suudame nii palju paremaks minna ,et armenjukke võita ?

Kui 0 punni mõlemalt mängult siis jah, Rüütliga võib hüvasti jätta. Meil ju mehed on tasemel rohkem kui Kasahhid, aga me ei oska kõik koos mängida, et oleks head tulemused.

Arvata on, et sisepinged pole ka distsipliini. Võtame või Operi - ei tea kas tal oli ikka "paha" olla. Neid asju on veel... Meie koondis võib käest ära minna, kui pole meest, kes seda juhiks.

Malfoy
12.02.09, 13:50
Kas ma naeruvääristasin Allikut ja Anieri? Omast arust mitte.
Just koondise mängud tekitavad selgroogu, seepärast tahan Ojamaad näha sinises A-koondises. Näited tuua, kus 18 aastased paugutavad ja möllavad on terve maailm täis. Eestis ei ole nii palju talenete, mida sahvris peidus hoida ja mõelda, et küll tuleb tema aeg... Kui Zenjov on 19 ja mängib koondises, siis miks Ojamaa ei võiks mängida?

Jürvi-Hool
12.02.09, 14:14
Sest ta ei ole professionaalne jalgpallur.

taku*
12.02.09, 14:16
ehk juba varsti on:O

zip
12.02.09, 14:37
Kurat, siin räägitakse Ojamaast kui mingist jumalast, jah tahaks näha kuidas üks mees muudab kõik ära ja võitu kukub kui taevast. Ega kui peatreenerile piisab vaid 2:0 kaotusest mingile kasahhi noortekoondisele, siis ei hakkagi midagi muutuma.

salajane33
12.02.09, 14:44
Tuleb välja, et Kasahhi noortel on tulevikku :D Las noored paar aastakest veel olla rahus, et korralikult areneda, küll siis saab need Ojamaad, Anierid ja Allikud kah kutsuda.

vtp
12.02.09, 14:48
Vastik lugeda seda hala siin. Varem vinguti muudkui, et sõprusmängudel ei katsetata üldse, kuigi just selleks nad head on. Rüütli katsetas, andis teisel poolajal mõnele mehele võimaluse, mäng lagunes ja nüüd virisetakse, miks tulemust ei ole. Aga alati ei olegi nii, et saab kõik, mida tahad. Vahel tuleb lihtsalt valida. Ja keda õigupoolest see kuskil soojal maal kasahhidega tehtud madina tulemus üldse kotib? Äkki ootaks valikmängud ära ja kui sealt ei tule tulemust ei tule, siis hakkaks virisema.. Viimane tõsine mäng oli mäletatavasti 0-0 Türgiga, tuletage nüüd kallid virisejad meelde oma tolleaegset kiidulaulu. Aga ei muidugi, kohe kui koondis libastub, siis tuleks kõik ahju visata. Me oleme ju nii sitad vingvingving... Ei suuda isegi Kasahstani võita vingvingving.. Aga korra võiks tänase päeva jooksul mõelda ka, mitte lihtsalt lahmida. Äkki võit ei olnudki eesmärgiks? Äkki tahtis Rüütli lihtsalt näha, mis seisus praegu mehed on? Virisete, nagu oleks tegemist olnud aasta tähtsaima mänguga. Oleks siis keegi meist kohal olnud, võiks tõesti mängupilti kritiseerida, aga milleks mingi mõttetu mängu tulemuse pärast sellist hädakisa teha?

Ramm
12.02.09, 14:54
Ma ei saa üldse aru kuidas inimestele läheb korda mingisugused sõprusmängud :S See ongi koht kus saab katsetada uusi mängijaid ning taktikat! Mujal seda pole ju võimalik,üks nutt ja hala käib,saaks aru et tegemist mingi MM või EM tsükkliga,siis oleks põhjust aga mingi näruse treening/sõprusmängu pärast hakata paanikat tegema-mõttetu.

Nahkpea
12.02.09, 14:57
Vastik lugeda seda hala siin.

Keegi ei käsigi sul lugeda, ignoreeri kui ei meeldi.

Varem vinguti muudkui, et sõprusmängudel ei katsetata üldse, kuigi just selleks nad head on. Rüütli katsetas, andis teisel poolajal mõnele mehele võimaluse, mäng lagunes ja nüüd virisetakse, miks tulemust ei ole.

Millistest katsetustest sa siin üldse õieti räägid. Kulla mees, Eesti läks mängima oma parimas koosseisus (v.a. Londak). Katsetasid kasahhid, kes tulid B-koondisega välja.

Ja keda õigupoolest see kuskil soojal maal kasahhidega tehtud madina tulemus üldse kotib?

Las ma pakun...eee...enamust Eesti jalgpallisõpru?

Äkki võit ei olnudki eesmärgiks? Äkki tahtis Rüütli lihtsalt näha, mis seisus praegu mehed on?

Jah, muidugi, võit ei olnud eesmärgiks. Palun ära tee nalja!

Virisete, nagu oleks tegemist olnud aasta tähtsaima mänguga. Oleks siis keegi meist kohal olnud, võiks tõesti mängupilti kritiseerida, aga milleks mingi mõttetu mängu tulemuse pärast sellist hädakisa teha?

Mängupilt oli meile ju teada Rüütli ja co juttude põhjal. Olime nagu ülekaalus, aga väravad lõid kasahhid. Paraku see, kes väljakul domineerib, see ei lähe kuhugi kirja. Kirja läheb tulemus. Mõttetu mäng? Ametlik maavõistlus EI OLE mõttetu mäng.

vendetta
12.02.09, 15:08
Deem nad nende Sahtjori särkidega mängisid, oleks läinud kohalikku spordipoodi ja oleks ostnud posu mingeid valgeid jalkasärke, kasvõi Reali omasi või mida iganes, oleks tulemus ka tulnud :D
Amatööride värk ikka, raske on mõlemad kitid meeskonnale kaasa võtta? Mis siis oleks saanud kui mingi kohalik vargapoiss oleks 10 särki hotellist ära näpanud, ilma Sahtjorita oleks klappinud särke või vahetused tegemata jätnud?

molbert
12.02.09, 15:13
Kas ma naeruvääristasin Allikut ja Anieri? Omast arust mitte.
Just koondise mängud tekitavad selgroogu, seepärast tahan Ojamaad näha sinises A-koondises. Näited tuua, kus 18 aastased paugutavad ja möllavad on terve maailm täis. Eestis ei ole nii palju talenete, mida sahvris peidus hoida ja mõelda, et küll tuleb tema aeg... Kui Zenjov on 19 ja mängib koondises, siis miks Ojamaa ei võiks mängida?

Või siis loota Anieri, Alliku või jumal teab kelle peale? -Selline lause ei ole just kõige postiivsemas võtmes.
Näited, kus 18 aastased möllavad ja paugutavad, neid on, aga mitte terve maailm täis- pigem mõned üksikud juhud.
Ja kui ta oleks see paugutav ja möllav 18 aastane, oleks ta juba ammu Derby põhimeeskonnas(Tavaliselt sellised võetakse esinussatsi juba 16. aastaselt).
Ja pane tähele, sügisel 2009 on Ojamaa nagunii koondises- kõigi eelduste kohaselt tal siis profiliping taskus ja esndusmeeskonnas.

vtp
12.02.09, 15:36
Millistest katsetustest sa siin üldse õieti räägid. Kulla mees, Eesti läks mängima oma parimas koosseisus (v.a. Londak). Katsetasid kasahhid, kes tulid B-koondisega välja.
Esiteks puudus tähtsaim mängija üldse - Oper. Ilmselt testiti eelkõige meeste seisundit peale talvepuhkust, aga seda arvamust ma juba eelmises postituses väljendasin. Armeenia on vaid pooleteise kuu kaugusel, eilne tõi kindlasti väärtuslikku infot. Ega nalja pärast ei vahetata 4 meest 11-st välja poolajal ja ülejäänud kaks vahetusmeest lasti ka platsile vähem kui tunniajalist mängu. Mindi ikka täiega võitu taga ajama, jah?

Las ma pakun...eee...enamust Eesti jalgpallisõpru? Huvitav küll, ainuke ülekanne oli ÕL'i tekstikas ja üleüldse meediakajastus oli meeletu, eks. Ütle mulle, kus me üldse proovima peaks ja laskma kuttidel vabalt mängida, kui mitte sõprusmängus? Ainukene mõju sellel mängul on reitingutabelile. Kas see mõjub sulle mingit sorti riistapikendusena, kus meie koondis seal asub?

Jah, muidugi, võit ei olnud eesmärgiks. Palun ära tee nalja! Ei üritanudki humoorikas olla, aga selle ma seletasin ilmselt oma eelmiste tsitaatide vastustega juba kenasti ära.

spekter
12.02.09, 15:43
tuleb 16-aastane Joonas Tamm ja paugutab kõigile!

zip
12.02.09, 15:46
Ma arvasin veel enne mängu et vaat et eesti teeb 3:0 ära neile aga õnneks ei läinud täiesti vastupidi...

salajane33
12.02.09, 15:54
to vtp: Ega keegi polegi öelnud, et see nüüd elu mäng, aga see mäng näitab märke, et koondises pole kõik korras, kui juba Kasahhi noortele kaotatakse. Väljakul oli A ja B koosseis ja mõlemal poolajal tuli üks värav.

Nahkpea
12.02.09, 15:54
Ilmselt testiti eelkõige meeste seisundit peale talvepuhkust, aga seda arvamust ma juba eelmises postituses väljendasin

See vabandus on juba Eestis legendaarne, et meil on talvepuhkus ja testime. Teistel on samuti talvepuhkus ja ka nemad testivad, aga millegipärast kaotajapooleks oleme reeglina ikkagi meie. Kuidas meile see talvepuhkus küll nii rängalt mõjub ja teistele mitte?

Armeenia on vaid pooleteise kuu kaugusel, eilne tõi kindlasti väärtuslikku infot. Ega nalja pärast ei vahetata 4 meest 11-st välja poolajal ja ülejäänud kaks vahetusmeest lasti ka platsile vähem kui tunniajalist mängu. Mindi ikka täiega võitu taga ajama, jah?

Kindlasti oli nii Rüütli kui mängijate eesmärgiks eile ikkagi võit võtta. Ei kahtle sugugi, et see mäng andis Rüütlile olulist infot mänguks Armeeniaga, kuid fakt on see, et me kaotasime praktiliselt oma parima koosseisuga mängides kuivalt Kasahhi B-koondisele.

Ütle mulle, kus me üldse proovima peaks ja laskma kuttidel vabalt mängida, kui mitte sõprusmängus?

Mida tähendab "vabalt mängida"? Kasahhid ei mänginud "vabalt"? Nemad läksid kindlalt mängu võitma? Nemad ei proovinud, ei katsetanud? See vabandus ajab pehmelt öeldes naerma, nagu me oleme ainsad, kes katsetavad ja proovivad. Kõik teevad seda, aga kaotame millegipärast meie.

ROOTSI KUNN
12.02.09, 16:04
Aga üldse mida oli Rüütlil katsetada ? Kõik parimad mehed olid kohal, aasta juba on neid treenitud ,mis kuradi katsetamine ma ei saa aru? Oleks siis ,et terve trobikond mingeid uusi nägusid aga kõik sama punt ,kes imes Bosnia käest 7-0 . Kus on lubatud uus käekiri koondise mängus ? . Üks Türgi viik ja kõik või ? :)

vtp
12.02.09, 16:10
Mul ei ole aimugi, mida Kasahhid plaanisid, igatahes piirdus nende testimine kahe vahetusega. Ilmselge on aga, et meie eesmärk number 1 ei olnud mängu võita, vaid saada üks tempokas mäng endale põhjaks enne valikmängude jätkumist.

Minu point on selles, et see üks mäng ei näita midagi, seda enam et mängu tulemusel polnud mingit tähtsust. Samuti ei näita see kuidagi, et koondises on midagi mäda, sest eelmised mängud olid edukad. Oleks siis, et me oleme kaotanud terve rodu mänge, aga ei. Ainult üks libastumine ja juba tahetakse koondist põlema pista. Nagu ma ütlesin, ootame valikmängud ära ja siis hakkame virisema..

Ka ei tähenda see, et me oleme haledad. Kas türklased mängisid meie vastu sitasti sügisel? Tõele au andes olid nad tublid ja väärinuks sellest mängust võitu, aga nii ei läinud meie õnneks. See tulemus ei muutnud neid ju kehvemaks tiimiks. Pall on ümmargune.

Rohkem mul enda teada argumente ei ole, nii et te võite mulle nüüd lõpu peale teha.

willane
12.02.09, 16:46
Kunn on täna kuidagi väga kriitiline :)
mina arvan, et elu läheb edasi ...

OK. kuulsin, et vahetusest oli ainult Kotenko teinud korraliku mängu, teised kõik alla oma taset. kui ikka koondises ei pinguta, siis tuleb anda võimalus järgmistele. koondis on auasi ja sinna soovijaid sirgub meil Eestimaal õnneks iga aastaga üha enam ja enam juurde.

ek
12.02.09, 16:57
Mina paneks panused motivatsioonipuuduse peale.
Mehed nägid ära, et linnas puuduvad Hollyka sarnased kohad, kus peale mängu paugutada (ei imesta kui kasahhid MEELEGA selle info ette söötsid :mad:).
Tahaks näha meest, kes suudab peale sellist šokki korraliku mängu teha.

ROOTSI KUNN
12.02.09, 17:42
Kunn on täna kuidagi väga kriitiline :)
mina arvan, et elu läheb edasi ...

OK. kuulsin, et vahetusest oli ainult Kotenko teinud korraliku mängu, teised kõik alla oma taset. kui ikka koondises ei pinguta, siis tuleb anda võimalus järgmistele. koondis on auasi ja sinna soovijaid sirgub meil Eestimaal õnneks iga aastaga üha enam ja enam juurde.

Paljud lihtsalt ei kirjuta siia ning sõbrad ja tuttavad helistavad kogu aeg ja siis pead neile seletama ,et miks me nii sitalt mängime. :) See ajab üksjagu ennastki närvi.

Jihad
12.02.09, 19:05
1. Vosko on kaduma läinud talent. Oleks ta olnud õigel ajal õiges kohas, räägiks me preagu väga heast ründajast(Eeldused on väga head).
2. Zenjov on olnud viimastes mängudes, kus ta on mänginud väga hea ja soccernet.ee kasutajad hindasid teda eelmine aasta kõige kõrgemalt. Ja ta on 19, sama vana, kui Oper siis sinu jutu järgi, kui ta käis lihtsalt platsil müttamas.
3. Saage rahu mõneks ajaks sellest Ojamaast. Kas need koondise mängud muudavad teda kiiremaks, tehnilisemaks, osavamaks? Areng toimub ikka klubis korralikult treenides ja järjepidevalt mängides, ei tea mis püha lehm see koondis on mis kõik mängijad imemeesteks muudab?
4. Miks sa naeruvääristad Allikut ja Anieri?

Kogemus maksab. Paljud mängijad on meil praegu mingi 23 aastased aga juba 30-40 mängu Eesti koondise eest. Ja tänu sellele on nad väga enesekindlad platsi peal. Peabki hakkama juba noorest peast neid kasutama siis tulevikus on nad paremad. Kui näiteks Enar Jääger teeks praegu alles ome debüüdi oleks ta palju kehvem mängija, puhtalt sellepärast, et kogemused puuduvad. Aga praegu kui ma teda mängimas näen on ta nagu juba mingi veteran mängija.

kesa
12.02.09, 19:13
kasahhi vutifoorumist,

Тармо РЮЮТЛИ, главный тренер сборной Эстонии:
«Сборная Казахстана опережала нас в абсолютном большинстве игровых моментов. Она выглядела свежее, чем моя команда. Как для Эстонии, так и для Казахстана победы в таких матчах очень важны психологически. Наша и ваша подгруппы в отборочном турнире чемпионата мира-2010 сильны командами высокого класса. Нам предстоит тяжелая борьба и, возможно, горечь поражений. Поэтому в ситуации и эстонцев, и казахстанцев необходимо использовать любой момент для того, чтобы сформировать бойцовский дух. У Казахстана это получилось лучше. В первую очередь за счет высокого морально-волевого настроя. Кроме того, мне понравился разнообразный футбол, который продемонстрировал соперник. Продуктивные комбинации в центре эффективно чередовались с подключениями на флангах».

Бернд ШТОРК, главный тренер сборной Казахстана:
«Хочу поблагодарить игроков за высокую самоотдачу. Нам удалось перестроиться после сложнейшего матча с «Сатурном» и сделать необходимые выводы и работу над ошибками. Соперник действовал в традиционной для прибалтийских команд манере, стараясь переиграть нас на «втором этаже». Наши футболисты успешно противостояли этой тактике, а также противопоставили атлетичным соперникам хороший показатель в плане выносливости. Команда победила заслуженно и продемонстрировала, что потенциал у нее есть. Наша задача – реализовать его полностью. Не исключено, что сделать это помогут новые исполнители, информацию о которых мы сейчас анализируем. Рад тому, что к матчу с Беларусью сборная будет готовиться с хорошим психологическим посылом».

"Кстати, эстонцы по-моему на втором месте по скорости в мире, поэтому мы их выграли. На первом черепахи."

zip
12.02.09, 19:38
Nüüd otsime kõik vabandusi, asi on väga lihtne, Eesti oli halvem, kaotas 2-0, nagu alati kaotatakse.

smörgåsbord
12.02.09, 19:42
Тармо РЮЮТЛИ, главный тренер сборной Эстонии:
«Сборная Казахстана опережала нас в абсолютном большинстве игровых моментов. Она выглядела свежее, чем моя команда. Как для Эстонии, так и для Казахстана победы в таких матчах очень важны психологически. Наша и ваша подгруппы в отборочном турнире чемпионата мира-2010 сильны командами высокого класса. Нам предстоит тяжелая борьба и, возможно, горечь поражений. Поэтому в ситуации и эстонцев, и казахстанцев необходимо использовать любой момент для того, чтобы сформировать бойцовский дух. У Казахстана это получилось лучше. В первую очередь за счет высокого морально-волевого настроя. Кроме того, мне понравился разнообразный футбол, который продемонстрировал соперник. Продуктивные комбинации в центре эффективно чередовались с подключениями на флангах»... mõnusalt teise tooniga jutt kui eesti meediale antud kommentaarid.

Nahkpea
12.02.09, 19:46
.. mõnusalt teise tooniga jutt kui eesti meediale antud kommentaarid.

Kummalisel kombel tõesti. Samas seltsimees vtp saab ka ise nüüd lugeda Rüütli sõnu, et "võit sellistes kohtumistes on väga tähtis just psühholoogiliselt". Nii et räägime edasi, et ega me ju võidu peale ei mänginudki.

12.02.09, 19:47
Andsime parima aga läks nii nagu alati :)

salajane33
12.02.09, 20:22
Andsime parima aga läks nii nagu alati :)

Selle kommentaariga 120% nõus :D