jalgpalli kubi asutamine tallinnas

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

jalgpalli kubi asutamine tallinnas

Tere, Oleme Otsustanud Asutada Uue Jalgpalli Klubi, Aga Kahjuks Ei Tea Millest Alustada. Kus Ma Saan Leida Infot Selle Kohta? Akki On Mingi Web Link Olemas Voi Keegi On Kokku Puutunud Sellega Ja Saab Nou Anda. Ette Tadades

niisama huvi parast kusin, et mis maalt te mehed olete muidu kah?

aga muidu siit saab teada
    Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Käi korraks oma eesti keele õpetaja juurest läbi ja siis vaata lorenzo antud linki.

Kommentaar

klubi nimeks saab: EfffTsee Gramatikka
        2002 FC EBS Team
        2003 FC Nimeta
        2004 FC Nimeta
        2005 FC Nimeta
        2006 Tallinn United FC
        2007 Tallinn United FC

Kommentaar

camoon mis te tühja norite, vähemalt üritab.

Kommentaar

hi,
            thank you for your answer.I m from Turkey.My friends with whom we play football are also turkish. We are playing now in station one time a week like a hobby, but we have desided to make football team and want to play in amator leag. Do you have any information how we can organize it?

Kommentaar

Well, unfortunately you're a bit off with the timing. As the 2007 league just started, the earliest you can participate is the 2008 season which starts in the spring next year. So you'd have to wait a bunch.

But if you're still interested in playing next year, then all you have to do is to go to http://jalgpall.struktuur.ee/350 and download "Meistri- ja karikavõistluste juhend 2007 madalamatele liigadele.doc". In that document find chapter V (aptly named REGISTREERIMINE), and there you go, complete instructions on how to register a football team in the lower leagues. It's written in estonian, so some decrypting required.

The application form, required in subsection 5.2.1 in the aforemention document, can be found here: http://jalgpall.struktuur.ee/283 - "Avaldus 2007.a jalgpallimeistrivõistlustel osalemiseks.rtf".

It's worth mentioning that participating in the lower leagues does require some financial backing. I can't cite any specific numbers, but you should definitely be prepared to invest at least 20k for one season (registering fee + stadium fees for home games + jerseys). And that, I guess, is probably the bare minimum.

If all that seemed a bit too confusing or you have trouble reading the mentioned documents then I suggest you email directly to the Estonian Football Association (efa@jalgpall.ee). I'm sure they're willing to sort things out for you guys.

Kommentaar

Hea meelega ühineks mõne nõrgema meeskonnaga, kui keegi vajab mängijat. Ei ole varem üheski klubis mänginud. Olen 22a ja võiks mängida kuskil poolkaitses(parem äär, ründav kesk-) või siis ka ründes.
                Kui keegi juhuslikult huvitatud on siis 55901571 või dammu@fantasy.pri.ee
                (ahjaa... tallinnas elan, pääskülas täpsemalt, et siis mõni tallinna klubi vms)

Kommentaar

Working...
                X