• Show
Kustuta kõik

Kumb sulab kiiremini xDDDD

Vaks või tina ddd

XDDDDDDDDDDDD vaks
    Algselt postitas JT8055
    Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Minu arust oli see mingi kaheksa aastat tagasi popp küsimus ning õige vastus oli või. Mäletan ma õigesti?
      Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
      Algselt postitas taku*
      Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Mäletad jah
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kui või sulaks kõige kiiremini, peaks olema küsimus, mis sulab kõige kiiremini, mitte kumb sulab kõige kiiremini.

Kommentaar

irwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
            Joga Bonito!!!

Kommentaar

Uus küsimus: kes kellega käib?

Vihje

Kommentaar

tina bljat
                AILTON

Kommentaar

Ma trean et see on mingi vana küsimus aga ma tahtsin lihtalat vaadta kas seda põhimõttet ikka mäletatakse

Kommentaar

Teine kord esita küsimus kainena
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                    X