Gladiatus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Gladiatus

Neti mäng Gladiatus. Kas keegi juba mängib?

Proovige seda: http://s1.ee.gladiatus.com/game/c.php?uid=26355

Loodan, et see siin reeglitega vastuolus pole.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Proovin, eks näis.

Imelik, E-maili aktiveerida ei saa, ütleb ,et link vale kuigi pole.
    Mis kuradi asi see Raudõlak on?

Kommentaar

Liitusin kah.
      Algselt postitas Cule
      Eestis sünnib iga päev üks Ronaldinho,aga treener teeb temast TVMK tasemel mängija

Kommentaar

Algselt postitas Shaq Vaata postitust
        Imelik, E-maili aktiveerida ei saa, ütleb ,et link vale kuigi pole.
        Mul oli alguses sama asi, selles lingis on sul lihtsalt üks asi liigne, saada mulle PM oma aktiveerimis lingiga, ma annan sulle õige lingi. Süüdista hoti postkasti

btw, ma olen juba level 11 Kaugel te olete?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          btw, ma olen juba level 11 Kaugel te olete?
          level 1, aga ma enam eriti ei viitsi mängida
          Algselt postitas Cule
          Eestis sünnib iga päev üks Ronaldinho,aga treener teeb temast TVMK tasemel mängija

Kommentaar

Algselt postitas magnisco Vaata postitust
            level 1, aga ma enam eriti ei viitsi mängida
            Algus on jah raske

Kommentaar

3 kuud tagasi mängisin sellist mängu ja olin lvl 20. enam ei viici. liiga igav.
              OLE VAIT JA KUULA!!!

Kommentaar

Working...
              X