Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Aidake vaesel mehel keppi saada :D

The Story of this Website:

So, here's the story - I'm 25, and to this date, have never been laid. Yes, it's sad, but it's true. The whole story, however, is far more interesting than just the lack of sex.
    When I was 21, I was engaged to be married to a woman I thought I would be with for the rest of my life, and the two of us had chosen to wait until marriage to have sex so we could share something special with each other. But when I was 22, just six months before our wedding, I discovered that she had been cheating on me and sleeping with another man. Needless to say, I was crushed. For the last 3 years I haven't really been able to bring myself to start dating again as the pain of that betrayal still runs deep inside of me. But as a man, the overwhelming urge to have sex is just starting to get to be too much for me to handle, and so I made a bet with one of my very hot (but also very platonic) female friends - if I can get 5 million visitors to this website in 30 days, she has agreed to help me with my "problem". If I can't get to five million in 30 days, I have to be her personal servant for a week, doing anything she asks me to do.

Tänapäeval ootab keegi kuni abiellumiseni et "seda asja teha"
    The only sensible way to live in this world is without rules! - The Joker.
    If you're good at something, never do it for free - See above.
    I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger - See above.

Kommentaar

Ma andsin oma panuse.
      Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
      Algselt postitas taku*
      Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

seal on kirjas et refresh ei aita ja värki. Kas iga IP siis loetakse korra?

Kommentaar

ja lihtsalt statistikaks. praegusel hetkel (5. okt 18.18) on 581830 külastust

Kommentaar

Aidake siis vaest Sarapit, ta tahab ka keppi saada!

Kommentaar

Algselt postitas SixtySix
              Andsid vaesele mehele keppi ?
              Külastasin saiti..
              Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
              Algselt postitas taku*
              Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

ei ole mõtteski aidata. looduslik valik toimib, nõrgad praagitakse välja.
                kaks firmatorti, kast pepsit!

Kommentaar

Ma panustasin ka omalt poolt, et vaene mees pappi saaks

Kommentaar

Algselt postitas billy t Vaata postitust
                    ei ole mõtteski aidata. looduslik valik toimib, nõrgad praagitakse välja.
                    Nii julmalt siis kohe? Tekib peaaegu tahtmine vaest meest aidata... ...peaaegu!
                    The only sensible way to live in this world is without rules! - The Joker.
                    If you're good at something, never do it for free - See above.
                    I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger - See above.

Kommentaar

mina klikkisin... aga ainult sellepärast, et ma tahtsin näha seda naist, kellega vaeseke seksi teha tahab
                      olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

7 oktoobri seisuga
                        Total visitors so far: 738706

Kommentaar

Igaüks, kes seda veebilehte korra vaatab peaks aru saama, et mees pole mitte kepi, vaid papi peal väljas.

Kommentaar

Algselt postitas lenc Vaata postitust
                            Igaüks, kes seda veebilehte korra vaatab peaks aru saama, et mees pole mitte kepi, vaid papi peal väljas.
                            mingit reklaami juba tekkinud sinna?
                            ja loomulikult on papi peal väljas, kuid see ei tähenda kohe, et ma ei võiks uurida mis naist ta põrutada soovib siis seal
                            olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Total visitors so far: 946990

Pole milligi koos...Aga noh äkki külastavus kasvab eksponentsiaalselt või midagi. Tuleks india või hiina populaarsel leheküljel linki levitada ja äkki õnnestub.

Kommentaar

Working...
                              X