This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Parimad/lahedaimad enesetapu viisid!

Niisiis siia postitage huvitavaid ideid/mõtteid antud teema kohta. Enda üles poomine on nii mõtetu tänapäeval et ei tasu enam vaevagi, minna tasuks ikka pauguga ma arvan! Ma mõtlesin juua nii palju kohvi et saada koffeiini üledoos aga see vist ei tapa...
    The only sensible way to live in this world is without rules! - The Joker.
    If you're good at something, never do it for free - See above.
    I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger - See above.

Ma ärandaks mingi vinge auto kuskilt, kelleltki, kes seda ei vääriks ja siis läheks ralliks sellega räigelt ja ajaks nolke alla ja siis oleks lindprii ja ei tahakski enam surra.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Ma ärandaks mingi vinge auto kuskilt, kelleltki, kes seda ei vääriks ja siis läheks ralliks sellega räigelt ja ajaks nolke alla ja siis oleks lindprii ja ei tahakski enam surra.
      hea mõte kusjuures, aga ma ei oska autoga sõita

Kommentaar

rohkes koguses veejoomine pidi ka surmav olema... ise suhtus asja veidi skeptiliselt, aga keegi võiks siis katse ära teha
        olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Võta SMS-laenu, osta litse ja lase ennast surnuks nikkuda

Kommentaar

Algselt postitas zaz Vaata postitust
            rohkes koguses veejoomine pidi ka surmav olema... ise suhtus asja veidi skeptiliselt, aga keegi võiks siis katse ära teha
            Mõned aastad tagasi USAs suri üks tsikk veejoomis võistlusel ära. Jõi liiga palju vett, niiet katse tehtud

Ahjaaaa, Shermanni idee oli hiilgavalt kõva!
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Shermann Vaata postitust
              Võta SMS-laenu, osta litse ja lase ennast surnuks nikkuda
              Tänan mul siiski mingi väärikus on veel... Ja SMS-laenu võtavad ainult ajusurmas viibivad idioodid!

Kommentaar

Teine huvitav mõte mille peale ma tulin, et päris kõva oleks proovida röövida kedaga rikast ja siis üritada rahaga nahui tõmmata :P hea adrenaliini laks oleks. Ja kui õnneks läheb, siis milleks enam enesetapp?

Kommentaar

Söö hästi palju ja situ ennast surnuks a la Elvis.

Kommentaar

Parim enesetapu viis oleks Pohlakut röövida!

Kommentaar

Algselt postitas Jürvi-Hool Vaata postitust
                      Söö hästi palju ja situ ennast surnuks a la Elvis.
                      Sitt mõte!

Kommentaar

Algselt postitas aanvaller Vaata postitust
                        Parim enesetapu viis oleks Pohlakut röövida!
                        Mis ma selle lambanahkse vestiga ikka teen?

Kommentaar

Pane ebaysse.

Kommentaar

Ma arvan et parim variant oleks tegelt keegi nendest lahedatest tüüpidest ära tappa kes mind koolis nagu kõntsa kohtlesid ja vangi minna eks seal näis, vähemalt saaks natuke kuulsaks. Ja ehk veab saan veel tingimisi ka!

Kommentaar

Algselt postitas Ch1ller666 Vaata postitust
                              Ma arvan et parim variant oleks tegelt keegi nendest lahedatest tüüpidest ära tappa kes mind koolis nagu kõntsa kohtlesid ja vangi minna eks seal näis, vähemalt saaks natuke kuulsaks. Ja ehk veab saan veel tingimisi ka!
                              kui see pole põhjus politseiga ühendust võtta, siis ma ei tea mis on.

Kommentaar

Working...
                              X