• Show
Kustuta kõik

Kuidas kiisusid saada?

Rääkige oma meetodid ja rutiinid välja!
    -kas baaris või ööklubis?

koolis buffetijärjekorras

Kommentaar

baarides enamasti koledad, ööklubis on kiisud
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kus on tallinnas parimad peod?

Kommentaar

Algselt postitas aanvaller Vaata postitust
          kus on tallinnas parimad peod?
          Parimad peod on Pärnus .
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

parimad peod on Riias

Kommentaar

Parimad peod on ikka igal ühel endal. minu lemmikpihk on näiteks parem, kuna ma olen paremakäeline. Siin jääbki küsida, et kelle peod ootavad Cannumani Riias ja Tofoa'd Pärnus? Janis ja Jaan?

Kommentaar

Algselt postitas dannar Vaata postitust
                Parimad peod on ikka igal ühel endal. minu lemmikpihk on näiteks parem, kuna ma olen paremakäeline. Siin jääbki küsida, et kelle peod ootavad Cannumani Riias ja Tofoa'd Pärnus? Janis ja Jaan?
                Mina salvestan selle aasta posti tarvis.
                AILTON

Kommentaar

tallinna staap on nimega baar... long island ja litsid naised...

Kommentaar

Algselt postitas aanvaller Vaata postitust
                    Rääkige oma meetodid ja rutiinid välja!
                    -kas baaris või ööklubis?
                    Baarist ja ööklubist sa vaevalt kiisusid leiad. Aga sõbralikult vastu tulles, siis proovi näiteks siit otsida. Ole lahke ja have fun.
                    "You didn't realize that they had guns? Big, long, dangerous machine guns. With war criminals attached to the trigger."

RocknRolla (2008)

Kommentaar

nõmme turu väravast võib ka tasuta saada.
                      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Kiisusi saab nii, et kui isane kiisu emasele kiisule maialt nurru lööb ja siis selga ronib.. siis peaks millalgi saama.
                        Parem georg otsas kui Paul keres.

Kommentaar

Aa varjupaigast saab ka.

Kommentaar

mine ütle hei babe, mis teoksil
                            Laksust saad omale ''kiisu''

Kommentaar

Meenus veel üks kiisupark - Baltijaam!

Kommentaar

Working...
                              X