Orkuti õnnelaused

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Orkuti õnnelaused

Tänane õnnelause: Täna võib olla suurepärane ja imeline päev. See sõltub sinust

Today's fortune: The guy who reads your fortune was fired. Until we hire a new guy, go and visit a friend's album
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Tänane õnnelause: Kutt, kes sinu tulevikku ennustab, kaotas oma selgeltnägijavõimed (ja töö). Loodame, et tunned end õnnelikuna.

Great !

Kommentaar

Tänane õnnelause: Kui sa täna sured, siis, tea, et see oli saatana soov.

Loodame parimat
        Algselt postitas Maekas
        Ma pole kunagi jalgpallitrennis käinud... A mis sellest, virtuaalselt võin ju ikka äss olla

Kommentaar

Tänane õnnelause: Täna saada kõik inimesed julmalt vi**u!!

Joga Bonito!!!

Kommentaar

Algselt postitas daywalker Vaata postitust
            Tänane õnnelause: Täna saada kõik inimesed julmalt vi**u!!

Mul samasugune.

Kommentaar

Tänane õnnelause: Oma tööst rõõmu tundmata, ei pruugi sa kunagi õnne kogeda

Kommentaar

A man who does not think for himself, does not think at all.
                slimm.ee

Kommentaar

mis kuradi orkut?

Kommentaar

Rate kaks nohh

Kommentaar

Tänane õnnelause: Parim kink, mida võid anda, on kallistus: üks suurus sobib kõigile ja kellelgi ei ole kunagi midagi selle vastu, kui selle tagastad

Kommentaar

Today's fortune: Dance is the hidden language of the soul.

Kommentaar

Tänane õnnelause: Kutt, kes sinu tulevikku ennustas, lasti lahti. Seniks, kuni palkame uue kuti, mine külasta sõbra albumit

Kommentaar

Today's fortune: The guy who reads your fortune is sleeping. Don't wake him up.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Tänane õnnelause: Kui soovid, et sind armastatakse, ole armastusväärne

Kommentaar

Working...
                              X