• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Seattle'i kõige ässam bänd.

Nooooh. Kas tuleb konkurents?

Ja mis on kõige parem lugu?

hetkelemmik mul on Jeremy.

-e- kurat, vist läks anonüümse hääletusena.

-e2- kindlasti läks
    Dave, Krist ja Kurt
    38,64%
    Alice in Chains
    20,45%
    Pearl Jam
    20,45%
    Soundgarden
    4,55%
    viies valik
    15,91%
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Ei ole nii üldpildis eriline Uuelt Mandrilt pärineva muusika austaja, mõningaid klassikalisi erandeid arvesse võtmata. Kuid Seattlest 90ndate alguses pinnale kerkinud puntidest rääkides, annan enda hääle igatpidi muhedale Pearl Jam`ile, millest saan sujuvalt üle liikuda The Who`ni ja teiste üldiste eelistusteni.

Kommentaar

Siin ei tohiks kahtlustki tekkida, võttes kasvõi arvesse nende panust ja mõju maailma muusika auditooriumile - Nirvana!

Kommentaar

Mina valisin Taavi, Kristi ja siis selle kolmanda venna, keda keegi ei mäleta.

Kommentaar

Algselt postitas meesmuiste Vaata postitust
          Siin ei tohiks kahtlustki tekkida, võttes kasvõi arvesse nende panust ja mõju maailma muusika auditooriumile - Nirvana!
          Muuseas olen viimasel ajal palju Pearli kuulanud ja seda põhjusel, et on välja ilmunud ilgelt palju pooserokkareid, kes nende pärandusega soperdavad. Ehk siis mainstream raadiot on minu hinnangul enim mõjutanud Pearl Jam.

Nüüd peaks tulema keegi, kes väidab, et Nirvana kõik lood on plagiaadid.

Huvitavalt tihe hääletus. Ise panin ikka Nirvana lukku.
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Nirvana kindlalt. Pearl Jamilt meeldis tervikuna vaid esimene album, mis on küll jubedalt plakatlik, aga sellele vaatama väga efeketne ja vabastav. Eddie elas seal kõik oma lapsepõlvetraumad ja solvumised idealistlikeks sloganiteks, mis seal veel töötavad, aga hiljem - kui bänd nn "eksperimenteeris", ent kahjuks ilma oma algse otsesuse ja sihkindluseta - enam mitte.

Vedder seadis oma imidži Springsteeni ja mõnede üleamplifitseeriult self-righteous punkbändide järgi - kohati on tulemus isegi võluv, ent siis jälle liigapaatoslik ja isegi totter. Aga "Ten" on sellele vaatamata väga hea plaat ja Mick McCready kindlasti oma põlvkonna üks loomulikuma tunnetusega mainstream rock kitarriste.

Kommentaar

jasper on poser
              forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas Evu Vaata postitust
                jasper on poser
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Otse loomulikult Sir Mix-a-Lot.

Kommentaar

Kahele siinviibijale:
                    Soundgarden Reunion Is Official: “School Is Back in Session,” Writes Chris Cornell

1/1/10, 1:28 pm EST

Soundgarden fans woke up to incredible news this New Year’s morning: the band, which split in 1997, is officially reuniting. Frontman Chris Cornell confirmed the reconciliation via Twitter, writing, “The 12 year break is over & school is back in session. Sign up now. Knights of the Soundtable ride again!” and linking to a new Website, Soundgarden World. As of now, the site only offers fans a place to provide their contact information for updates on the reunion.

Cornell and other members of Soundgarden spent most of 2009 hinting that the long-awaited reformation was on the way. In March, all of the band but Cornell rocked together onstage during a Seattle stop on Tom Morello’s Justice Tour. As Rolling Stone reported, Kim Thayil, Ben Shepherd and Matt Cameron were joined by Tad’s Tad Doyle for a run-through of “Nothing to Say,” “Spoonman” and “Hunted Down.” The following month, Cornell told a reporter, “If I was there, I probably would’ve gotten up onstage.” As for reunion prospects, he added, “You never know.” Thayil revealed the genesis of that special set in an exclusive Rolling Stone interview, where he said, “It was a blast. Playing with Ben and Matt carried a lot of sentimental weight.”

In July, Cornell revealed to RS that the band was talking about putting together a release of Soundgarden B sides and a box set of unreleased songs. “We all feel it’s time to do that, and we have a lot of fans out there, and we have a lot of new fans discovering our music, and I think the catalog and the legacy of the band has been ignored by the record label and previous management, so we decided to get together, and start working towards putting something like that out,” he said.

And in October, Cornell was clearly in the Seattle-legends-of-the-’90s spirit when he participated in a Temple of the Dog reunion at Pearl Jam’s Los Angeles gig. He joined the band for a rendition of their 1991 hit “Hunger Strike,” and RS learned Thayil and Shepherd were in the house to check out Cornell back onstage with drummer Cameron. As of now, it’s unclear how Cameron’s duties in Pearl Jam will be affected by the Soundgarden news.

In his July ‘09 RS chat, Thayil said a reunion would happen if there was a real demand: “People would have to want to.” He added, “We all play enough and are acquainted with the material enough that I think it would take a few rehearsals. When Ben, Matt, and I got together with Tad, it was like falling off our bike and getting back on.”

jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Big up Seattle

Kommentaar

nojah, kõige mõjukam neist nirvana, aga ma valisin viienda valiku ehk modest mouse'i, tehniliselt on nad küll ühest seattle eeslinnast, aga noh, vahet ju pole. nende 90'te kraam on ikka top notch.

Kommentaar

Working...
                        X