Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Foorumi parim jalgpallur

Kes on selle foorumi parim jalgpallur?
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Ilmselgelt mina. vähemalt täispeaga. Ruud van Dannar!

Kommentaar

mul on iselöövad kunstmuruputsad, niiet ma ei tea. Parim puujalg siin, kes pole kunagi jalka trennis käinud.

Kommentaar

aga tegelt kes siis näiteks kõige kõvemas klubis mängib?

Kommentaar

ma tean, et siin foorumis on mitmeid, kes Pärnu Vapruse eest mängivad. Üks lõi isegi aastalõpukal meeste eest värava
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Julgeks arvata, et ka mõni eesti koondise mees on omale siia konto teinud ja ringi surfanud.

Kommentaar

mis eesti koondislastest me räägime, kui maailma parim jalgpallur isiklikult on siia 12 kontot teinud:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12.

Kommentaar

Rein Väin.
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

võib teema lukku panna!

Kommentaar

Algselt postitas Wingback Vaata postitust
                    Julgeks arvata, et ka mõni eesti koondise mees on omale siia konto teinud ja ringi surfanud.
                    Raudselt kõik nõulaifivad siin foorumis mingite varjunimedega.
                    Joga Bonito!!!

Kommentaar

ma olen millegipärast alati arvanud, et taku on Tarmo Kink ja fitti on Liivo Leetma

Kommentaar

vastupidi.

Kommentaar

ma olen fittit hundis näinud, oli jah liivo leetma

Kommentaar

mina ja taku*
                            forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas Evu Vaata postitust
                              mina ja taku*
                              Täitsa nõus, kusjuures te mõlemad oskate ka käega väga hästi mängida. Taku vabanduseks võib öelda, et ta on väravavaht - aga sina?
                              DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
                              Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

AD e. Andekas Disainer...

Kommentaar

Working...
                              X