320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Premium liiga 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • United
    replied
    Algselt postitas denisss Vaata postitust
    Seda, et klubi ei suudaks ca 3-400€ kuus leida, et samaväärt kasu sotsmeediast lõigata... see on nii valus bullshit, et endal peaks häbi olema seda üldse kirjutadagi. Tra, aastal 2020.

    no seda minagi 🙃

    Leave a comment:


  • Nasfal
    replied
    Algselt postitas denisss Vaata postitust
    Kuulge. Naljajuttu ajate siin, täiskasvanud mehed.

    Klubidel ei oleks mingit probleemi leida enda kasvandike/noorte seast mõnda inimest, kes oleks nõus väikse halturtsi eest sotsmeediat vedama, eeldusel, et sellele inimesele ka info kohapeale jõuaks (see võib olla probleem muidugi, sest tähtsatel onudel on "alati kiire")

    Lisaks on väga paljudel sotsmeedia turundajatel õite mitu brändi hallata korraga. S.t., et ka palk ei jaguneb eri tööde/ettevõtete vahel.

    Seda, et klubi ei suudaks ca 3-400 € kuus leida, et samaväärt kasu sotsmeediast lõigata... see on nii valus bullshit, et endal peaks häbi olema seda üldse kirjutadagi. Tra, aastal 2020.

    (siinkohal võib mainimata jätta, et olen turundusvaldkonna inimesena pakkunud Pärnule seda lausa tasuta südameasjana. Ilmselt igal klubil oleks võimalik mõni aktiivsem fänn ära rakendada, aga milleks, eks. täismehed ajavad seda õiget spordiasja ikka iseendale)'


    Siinkohal respekt Pärnule, kes peale aastaid vingumist on midagi tegema hakanud. Ja Florale, kellel ilmselgelt on mõni disainer abiks olnud. Kalju kunagi alustas tugevalt, aga siis vajus ära nagu kokat teinud noku.
    Ma tahtsin ise midagi sarnast kirjutada, aga sellest postitusest paremini ei oleks kohe kindlasti osanud.

    Ma muidugi hetkel ei ole meie youtube maastikuga kursis, aga kui tahetakse noori ka mängudele tuua, siis huvitav, et mõni klubi ei oleks näiteks mõnele meie kohalikule kuulsamale youtuberile mängupäeval vip pileteid jaganud, kes teeks korraliku vlogi ja noored tuleksid ju koheselt kaasa. Hetkel isegi uurisin natukene, et siin Tartu Tammeka Hensugustale? ja Tallinna omad kasvõi noorte iidolitele Martti Hallikule või Maria Rannaväljale? (Nimed olid muidugi puhtalt hetkel meediast võetud võibolla on palju pädevamaid inimesi).

    Leave a comment:


  • Sambaz
    replied
    Algselt postitas denisss Vaata postitust
    Kuulge. Naljajuttu ajate siin, täiskasvanud mehed.

    Klubidel ei oleks mingit probleemi leida enda kasvandike/noorte seast mõnda inimest, kes oleks nõus väikse halturtsi eest sotsmeediat vedama, eeldusel, et sellele inimesele ka info kohapeale jõuaks (see võib olla probleem muidugi, sest tähtsatel onudel on "alati kiire")

    Lisaks on väga paljudel sotsmeedia turundajatel õite mitu brändi hallata korraga. S.t., et ka palk ei jaguneb eri tööde/ettevõtete vahel.

    Seda, et klubi ei suudaks ca 3-400 € kuus leida, et samaväärt kasu sotsmeediast lõigata... see on nii valus bullshit, et endal peaks häbi olema seda üldse kirjutadagi. Tra, aastal 2020.

    (siinkohal võib mainimata jätta, et olen turundusvaldkonna inimesena pakkunud Pärnule seda lausa tasuta südameasjana. Ilmselt igal klubil oleks võimalik mõni aktiivsem fänn ära rakendada, aga milleks, eks. täismehed ajavad seda õiget spordiasja ikka iseendale)'


    Siinkohal respekt Pärnule, kes peale aastaid vingumist on midagi tegema hakanud. Ja Florale, kellel ilmselgelt on mõni disainer abiks olnud. Kalju kunagi alustas tugevalt, aga siis vajus ära nagu kokat teinud noku.
    Täielikult nõus! Suur rasvane pluss üks, Denisss!

    Leave a comment:


  • denisss
    replied
    Kuulge. Naljajuttu ajate siin, täiskasvanud mehed.

    Klubidel ei oleks mingit probleemi leida enda kasvandike/noorte seast mõnda inimest, kes oleks nõus väikse halturtsi eest sotsmeediat vedama, eeldusel, et sellele inimesele ka info kohapeale jõuaks (see võib olla probleem muidugi, sest tähtsatel onudel on "alati kiire")

    Lisaks on väga paljudel sotsmeedia turundajatel õite mitu brändi hallata korraga. S.t., et ka palk ei jaguneb eri tööde/ettevõtete vahel.

    Seda, et klubi ei suudaks ca 3-400 € kuus leida, et samaväärt kasu sotsmeediast lõigata... see on nii valus bullshit, et endal peaks häbi olema seda üldse kirjutadagi. Tra, aastal 2020.

    (siinkohal võib mainimata jätta, et olen turundusvaldkonna inimesena pakkunud Pärnule seda lausa tasuta südameasjana. Ilmselt igal klubil oleks võimalik mõni aktiivsem fänn ära rakendada, aga milleks, eks. täismehed ajavad seda õiget spordiasja ikka iseendale)'


    Siinkohal respekt Pärnule, kes peale aastaid vingumist on midagi tegema hakanud. Ja Florale, kellel ilmselgelt on mõni disainer abiks olnud. Kalju kunagi alustas tugevalt, aga siis vajus ära nagu kokat teinud noku.

    Leave a comment:


  • Marek_T
    replied
    Algselt postitas Sambaz Vaata postitust
    Ma ei ole küll turunduspetsialist, aga ma usun, et kogukonnajuhtidel on iga mängu eel paras peavalu, kuidas sa teed väikse mängu 300 euroga ära ja suure mängu 800 euroga, mis pidavat olema siis per game eelarve.
    Selliseid summasid (vähemalt mul) kasutada ei ole. Suureks toeks on olnud mängupäevasponsorid. Mullu oli esimene aasta, kui kõik 18 mängupäeva õnnestus toetajatele maha müüa. Läbi selle saime võimaluse piletitulu jõudsaks kasvatamiseks ning ka turunduslikku tuge. Aga mängupäevasponsorite leidmine on ränkraske töö...

    Leave a comment:


  • Sambaz
    replied
    Ma ei ole küll turunduspetsialist, aga ma usun, et kogukonnajuhtidel on iga mängu eel paras peavalu, kuidas sa teed väikse mängu 300 euroga ära ja suure mängu 800 euroga, mis pidavat olema siis per game eelarve.

    Leave a comment:


  • asdf
    replied
    Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
    Ka kogukonnajuhid on Jalgpalliliidu poolt tasustatud (vist UEFA kaudu).
    Kogukonnajuhtide kulutuste osas on põhimõte 1/3 UEFA, 1/3 EJL ja 1/3 klubi. See kehtib nii kogukonnajuhtide palga kui ka erinevate tegevuste finantseerimise kohta. Koolitused katavad täielikult UEFA ja EJL.

    Leave a comment:


  • telekavaataja
    replied
    Algselt postitas zaz Vaata postitust
    LOL. Investeerima. Aastal 2020 on meil olukord, kust jalgpalliliit maksab Premium Liiga esindusvõistkondade mängijatele palkasid, et nad kuidagigi konkurentsis püsiks. Asi on KAUGEL sellest, et klubidel tekiks võimalust hakata investeerima summasid brändiarendusse või mainekujundusse. See tööb käib kõik puhta entusiasmist ja fanaatikute toel. Muidugi võiks ju paremini, aga hea, et sedagi on.
    Ka kogukonnajuhid on Jalgpalliliidu poolt tasustatud (vist UEFA kaudu).

    Leave a comment:


  • zaz
    replied
    Algselt postitas United Vaata postitust
    Ja ma ei mõista, kas oma brändi investeerimine ei teeni jalgpallis siis end pikas perspektiivis mitmekordselt tagasi? Või kui erinev see jalgpallimaailm tavaärist siis on?
    LOL. Investeerima. Aastal 2020 on meil olukord, kust jalgpalliliit maksab Premium Liiga esindusvõistkondade mängijatele palkasid, et nad kuidagigi konkurentsis püsiks. Asi on KAUGEL sellest, et klubidel tekiks võimalust hakata investeerima summasid brändiarendusse või mainekujundusse. See tööb käib kõik puhta entusiasmist ja fanaatikute toel. Muidugi võiks ju paremini, aga hea, et sedagi on.

    Leave a comment:


  • Suvaline Jope
    replied
    Algselt postitas United Vaata postitust
    Ja ma ei mõista, kas oma brändi investeerimine ei teeni jalgpallis siis end pikas perspektiivis mitmekordselt tagasi? Või kui erinev see jalgpallimaailm tavaärist siis on?
    Ma pakun et Eestis ei too see küll midagi tagasi. Kandepind on nii olematu, et spetsiaalselt brändiga tegelemine on mahavisatud aeg ja raha.
    Ma isiklikult arvan, et ega enne klubijalgpall Eestis massidesse ei lähe kui mõni Eesti klubi pole EL alagrupiturniirile jõudnud.

    Leave a comment:


  • Marek_T
    replied
    Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
    Minu meelest kõiki sotsiaalmeedilisi väljundeid peab kasutama, lihtsalt otstarbetu oleks teha iga treeningmänguga seotud muudatusest artikkel kodulehele või postitus facebooki.

    Selline treeningmängu matchday konseptsioon on väga hästi sobilik läbi insta storyde, mida päris paljud see nädalavahetus ka kasutasid.
    Nõus. Täpsustan lihtsalt, et koduleht on slow medium, kus ei pea olema (aga võib olla) alati vahetu, värske, live info. Koduleht täiendab sotsiaalmeediat, annab võimaluse olla kursis ka neile, kes kursis olla tahavad, aga seda lihtsalt näiteks ööpäevake hiljem. Selliseid inimesi on palju ja ka neile peab oma toodet pakkuma.

    Nagu korra ütlesin, koduleht toetab kiirtoitu, ehk sotsmeedat. Tuleviku kodukalt näiteks tuleb sinna artiklisse embedditud FB-videote vaatamistest üllatavalt suur koguprotsent.

    Viljandi näitel ma ei pane kodulehele üles ei treening- ega muude mängude koosseise, küll aga treeningmängude järelkaja ja hooaja vältel ka mängude eelvaated 1-2 päeva enne mängu. Ja hiljem kokkuvõtte koos protokolli ja kommentaaridega. Live-action elu käib sotsiaalmeedias ehk FB-s ja IG-s ja nende pluss on mõistagi ka sisuloome tarbitavuse reaalajas statistika. Ma ise jälgin seda pidevalt, teiste kohta ei oska öelda. Kas või lihtsa FB postituse kõige pinnapealsem stats (reach ja engagement) annab võimaluse juba jooksvalt oma infovoogu korrigeerida ja rõhuda sellele, mis töötab.

    Ja oluline on, et sotsmeedia haldamisel oleks vähemalt nädala plaan. Hektiline käsitlus ei toimi, sest ei kasvata ega kinnista sinu pakutavat järjekindlalt tarbima harjunud auditooriumi.

    Aga nahhui ma siin üldse targutan, palus keegi või?

    Leave a comment:


  • United
    replied
    Ja ma ei mõista, kas oma brändi investeerimine ei teeni jalgpallis siis end pikas perspektiivis mitmekordselt tagasi? Või kui erinev see jalgpallimaailm tavaärist siis on?

    A’la on *klubi nimi* siis tõesti nii kitsas käes, et ei suudeta investeerida sotsiaalmeedia disaini? Peab nägema mingeid fucked up 2000. aastal moes olnud fonte jne? Investeerige iga aasta disainerisse, kes teeb teile igasugused template’id ja asjad valmis, kus teil on hiljem vaja lihtsalt Photoshopis peale trükkida. See näeb umbes 10x parem välja kui praegune jama ja... Näed sa?! Hoiab ka kontoritöölise aega kokku, kui ta ei pea iga jumala kord tegema iga uudise vms kohta eraldi disaini (mis näeb 90% ajast niikuinii eriti odav välja).

    Minu meelest just see ongi see “elementaarne” asi brändi arendamisel. Ja inimestel (loe: uutel tulijatel ja vanadel olijatel) ei jää see pingutus märkamata.

    (see disain oli lihtsalt üks näide mitmest)

    Leave a comment:


  • United
    replied
    Algselt postitas -RoMaRiO- Vaata postitust
    Ma olen juba aastaid raiunud, et see on väga oluline valdkond, milles meie klubid peavad arenema. Hetkel on selles plaanis toimunud viimaste aastatega ikka ilmselge areng ja elementaarsed asjad on enamus klubide puhul täidetud. Ma lihtsalt räägin reaalsusest, millises olukorras meie klubid on, et isegi kui klubis töötab inimene, kelle tööülesannete hulka kuulub sotsiaalmeedia kanalite haldamine, siis samal ajal peab ta tegelema ka miljoni muu töövaldkonnaga ning järjepidevalt kvaliteetse sisu loomine sotsiaalmeedias pole võimalik. Elementaarsed asjad on loomulikult kohustuslikud, aga sa hakkasid siin võrdlema kajastust tippklubide omaga, et me ei tohiks selles alla jääda. See pole lihtsalt kuidagi reaalne. Kahjuks.

    Arusaadav. Eks ma oma peas ju ei arvanudki, et igasugused pregame quizid ja asjad - see on Unitedi tase. Peas pidasingi silmas kõike muud elementaarset.

    Aga kurat, Marek teeb ikka väga head tööd. Podcastid jm on ikka väga kõva sõna ja kuulan alati huviga. Kuulaksin ka kõikide teiste klubide omi, aga see jääbki lähiaastatel pigem lihtsalt unistuseks.

    Kujuta lihtsalt ette, kui pooltel klubidelgi oleks pärast mängu mingid ahjusoojad intervjuud jne. See oleks ikka väga korralik edasiminek.

    (Samas ei mõista ma, kuidas Eesti mõistes suurklubid nii saamatud võivad olla. Kuidas te suudate oma mängijate eest hoolt kanda, kui te ei suuda isegi oma brändi eest hoolt kanda?! Nii palju arenguruumi, et jube.)

    Leave a comment:


  • -RoMaRiO-
    replied
    Algselt postitas United Vaata postitust
    Ma kujutan ka ette, et sul pole vaja kogu kontori abi, et hallata Facebooki, Instagrami ja kodulehe sisu.

    Sa näed seda sotsiaalmeedia haldamist, mis tekitaks klubist professionaalse mulje, keerulisemana kui see on. A’la Floras postitavad ka kõik kontorivennad sotsiaalmeediasse? Või lihtsalt on võetud suund, et nähakse sellega vaeva, et oma brändi mainet tõsta? Aga ma ei teagi, äkki Pijpers lükkab ka iga suvi, mil ta siin käib, mõne postituse kuskile üles - sest abikäsi jääb ju väheks.

    Elementaarsed mängujärgsed intervjuud, koosseisude pildid jm ei tohiks ühele spordiklubile üle jõu käivaks olla.
    Ma olen juba aastaid raiunud, et see on väga oluline valdkond, milles meie klubid peavad arenema. Hetkel on selles plaanis toimunud viimaste aastatega ikka ilmselge areng ja elementaarsed asjad on enamus klubide puhul täidetud. Ma lihtsalt räägin reaalsusest, millises olukorras meie klubid on, et isegi kui klubis töötab inimene, kelle tööülesannete hulka kuulub sotsiaalmeedia kanalite haldamine, siis samal ajal peab ta tegelema ka miljoni muu töövaldkonnaga ning järjepidevalt kvaliteetse sisu loomine sotsiaalmeedias pole võimalik. Elementaarsed asjad on loomulikult kohustuslikud, aga sa hakkasid siin võrdlema kajastust tippklubide omaga, et me ei tohiks selles alla jääda. See pole lihtsalt kuidagi reaalne. Kahjuks.

    Leave a comment:


  • United
    replied
    Algselt postitas -RoMaRiO- Vaata postitust
    Ma kujutan ette, et Manchester Unitedi kommunikatsiooniosakonnas töötab rohkem inimesi kui keskmises Eesti klubis kogu kontori peale on.

    Ma kujutan ka ette, et sul pole vaja kogu kontori abi, et hallata Facebooki, Instagrami ja kodulehe sisu.

    Sa näed seda sotsiaalmeedia haldamist, mis tekitaks klubist professionaalse mulje, keerulisemana kui see on. A’la Floras postitavad ka kõik kontorivennad sotsiaalmeediasse? Või lihtsalt on võetud suund, et nähakse sellega vaeva, et oma brändi mainet tõsta? Aga ma ei teagi, äkki Pijpers lükkab ka iga suvi, mil ta siin käib, mõne postituse kuskile üles - sest abikäsi jääb ju väheks.

    Elementaarsed mängujärgsed intervjuud, koosseisude pildid jm ei tohiks ühele spordiklubile üle jõu käivaks olla.

    Leave a comment:

Working...
X