320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Publiku juurdekasv Eestikatel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • fitti
    replied
    Uuriv ajakirjandus, keda meil siin foorumis on nüüd juba jalaga segada, võiks selgeks teha, mis tähendab valitud riigikogulaste plaan 'lihtsustada Eestis selle maailma populaarseima spordiala kättesaadavust' reaalselt. Tagada sissepääs Flora mängudele mitmest trepist?

    Leave a comment:


  • kesa
    replied
    Lisaks veel ühe statistilise nüansi Laupäev vs Pühapäev

    Kui Meistriliiga läks üle Pühapäevalt Laupäevale 2007 a.-l, siis Meistriliiga publiku keskmine langes 165-lt 147-le
    Esiliiga imepisikene keskmine publik aga tõusis Pühapäevale siirdudes 34-lt 47-le.

    Protsentuaalselt Meistriliiga keskmine publik vähenes 11%, Esiliiga keskmine publik aga kasvas 28%.

    Leave a comment:


  • kesa
    replied
    Merkuur- Flora 0:1, mis nähtavasti tänu Merkuuri ML- esimese, 2004. a. hooaja uustulnuka uudsusele 1300 in. Tamme staadioni kunstmuru hangede vahele turnima tõmbas, toimus paraku Esmaspäeval, kell 18.00.
    2004 a.
    Merkuur - Flora
    1300 - Esmaspäev, 22.03 kell 18.00
    560 -- Esmaspäev, 23.08 kell 18.00
    Merkuur - Levadia
    540 - Reede 4.06. kell 19.00
    350 - Pühapäev, 12.09. kell 14.00
    Merkuur - TVMK
    430 - Neljapäev, 8.07. kell 19.00
    400 - Laupäev, 24.04, kell 14.00
    Merkuur - Lootus Alutaguse
    400 - Pühapäev, 14.03, kell 14.00
    260 - Laupäev, 24.07, kell 19.00
    Merkuur - Tulevik
    320 - Pühapäev, 15.04. kell 19.00
    225 - Teisipäev, 20.04. kell 18.00
    Merkuur - Valga
    320 - Reede, 28.05. kell 19.00
    170 - Pühapäev, 3.10. kell 14.00
    Merkuur - Trans
    250 - Laupäev, 8.05, kell 19.00
    210 - Laupäev, 16.10, kell 14.00

    Merkuuri näitel selgub, et Reede kell 19.00 on publikule meeldivam kui Pühapäev kell 14.00, et Laupäev on ebasobivam kui muud päevad, Trans, kellega mängiti suisa kaks korda Laupäeval, meelitas publikut kõige vähem.

    Tammeka-Merkuuri derby rekordiks jäi.
    1200 - Pühapäev 31.07.05, kl. 17:00 JK Tammeka Tartu - JK Merkuur Tartu 2:0 (2:0)

    Leave a comment:


  • Martin
    replied
    Algselt postitas Stok
    Loo moraal: paber-ajalehtedes on üleeilsed uudised.
    Või on siis moraal, et kõikidel lehtedel pole Õhtulehe mõnu, kelle trükiaeg on kesköö :P TPMil on see lihtsalt varem, tõenäoliselt teistel kohalikel lehtedel samuti. Kuid just kohalikesse lehtedesse võikski ju vutiga kuidagi pääseda (Järva Teataja, Tartu Postimees, Põhjarannik, varsti ehk ka Pärnu Postimees).

    Leave a comment:


  • Martin
    replied
    Mina olen just madalama liiga pallur, mistõttu mulle ka laupäev meeldib.

    Lisaks meeldis see mulle kunagi ka ajakirjanikuna, sest pühapäevast mängu sa kuidagi kohalikku lehte ei saa (mängu lõppedes oli leht juba ammu trükis), kuid laupäevane on hoopis parem: esiteks reedel eelvaade ja siis esmaspäeval lugu mängust. Toona olid vist Tammeka/Merkuuri publikunumbrid ka päris kenad - a'la 1000 inimest lumes Merkuur-Florat vaatamas jms.

    See viimane lõik kehtib tegelikult ka nüüd, sest pärast igat Tammeka kodumängu on sellest Tartu Postimehes piltuudis, mis pühapäevase mängu korral (kui see just 14 või varem ei alga, kuid ka siis oleks meeletu rabelemine) langeks võib-olla ära, sest sellest saaks kirjutada alles teisipäevasesse lehte.

    Leave a comment:


  • Ramm
    replied
    Algselt postitas Meintz Vaata postitust
    Miks kellegilegi ei meeldi laupäev?
    Kõik oleneb mängust mida laupäeval pakutakse, muidu on targemat ka teha kui jalgpalli vaadata.

    Leave a comment:


  • elx
    replied
    Algselt postitas sopu Vaata postitust
    Kurat kui klubid nüüd talvel tööle ei hakka ja jätavad antud võimaluse (hetkeline jalgpalli populaarsus, sotsiaalmeedia, väga palju noori jalgpallitrennides jne..) kasutamata, siis...
    ..ei oskagi öelda, mis sellest liigavutist siis saab.
    No seda oleme oodanud juba palju hooaegu ja ei saa sest liigavutist midagi, laseme sama moodi edasi.

    Leave a comment:


  • sosku
    replied
    Algselt postitas Meintz Vaata postitust
    Miks kellegilegi ei meeldi laupäev?
    Mulle küll meeldib just nimelt laupäev ML mänguga.

    Leave a comment:


  • sopu
    replied
    Seoses reklaami ja promoga ei ole tänasel päeval enam võimalik isegi vähese rahahulga taha pugeda. Tänu sotsiaalmeedia võidukäigule on kõik teed valla enda täiesti tasuta promomiseks. Oleks vaid klubidel hakkamist palgata endale mõni spetsialst, kes oskaks antud situatsiooni ära kasutada.
    Kurat kui klubid nüüd talvel tööle ei hakka ja jätavad antud võimaluse (hetkeline jalgpalli populaarsus, sotsiaalmeedia, väga palju noori jalgpallitrennides jne..) kasutamata, siis...

    ..ei oskagi öelda, mis sellest liigavutist siis saab.
    Last edited by sopu; 25.10.11, 17:00. Põhjus: trükiviga

    Leave a comment:


  • mortan
    replied
    Algselt postitas eika Vaata postitust
    Võtmeküsimuseks on külastajate huvide väljaselgitamine ja kaardistamine ning seeläbi neile parimate ja sobivaimate lahenduste pakkumine. ... kas Meistriliiga on üleüldse midagi selleks teinud, et olemasolevat ja potensiaalset publikut nö kaardistada. Näiteks on Meistriliiga mängud suuresti laupäeval, sest madalamate liigade mängud on pühapäeval. Aga kas madalamate liigade mängija on üleüldse potensiaalne publik? ... Kas neid meelitaks sinna lastenurk, odav alkohol ja toit, ansambel või maasturiloos?
    +1. Absoluutselt mõistlik jutt ja asjalikud küsimused.

    Maasturi osas olen mõelnud, et auhind on küll lahe, aga näiteks tekib mul küsimus, kas ja kui palju saadab EJL klubidele juhiseid, kuidas seda hea reklaamiargumendina kasutada. Oma töös puutun kokku SMS-mängudega ja nende puhul kogen tihti, et on suur vahe, kuidas auhinda välja reklaamida. Sõnumisaatjate aktiivsus ehk see, kuivõrd auhind inimest reaalselt vaimustab ja tegutsema paneb, sõltub palju välja käidud argumentidest. Kui öelda lihtsalt, et meil on auhind, osalege - see võib tuimaks jätta. Kui selgitada aga lihtsate näidete ja hea koguse entusiasmi varal, kuidas auhind inimese elu vägevamaks muudab, tuleb ka sõnumeid rohkem, sest asjas on elu ja emotsiooni. Julgen seda loogikat ka igasugu jalgpalliauhindade puhul nentida.

    Ehk siis: auhind iseenesest on tore; kui see aga eelpromol (ehk netis) ja staadionil suureks räägitakse, veel parem.

    Leave a comment:


  • Meintz
    replied
    Miks kellegilegi ei meeldi laupäev?

    Leave a comment:


  • gianluca
    replied
    Algselt postitas kesa Vaata postitust
    Millalgi lugesin artiklit, kus Soome Jalkaliidu boss Sauli Ninistö viitas, seoses Soome suht madalate liigavuti publikunumbrite kasvatamiseks vajalike muudatuste tegemisega, mõned aastad tagasi läbi viidud uuringule Rootsis, kus Rootsi jalkafännidele tehtud küsitlusest selgus, et rootslaste meelest liigamängude ligitõmbavuseks on kõige tähtsamad:
    1. staadionil pakutav meelelahutus,
    2. piletihind, (meil võiks vist siin rootslastele murettekitavalt kõrge piletihinna asemel seista ebasobiv mängupäev-aeg)
    3. staadioni mugavus
    ja alles
    4. kohal mängutase.
    Rootslastel on kalender normaalne, valdav osa nädalavahetuse mänge on pühapäeviti.

    Leave a comment:


  • kesa
    replied
    Millalgi lugesin artiklit, kus Soome Jalkaliidu boss Sauli Ninistö viitas, seoses Soome suht madalate liigavuti publikunumbrite kasvatamiseks vajalike muudatuste tegemisega, mõned aastad tagasi läbi viidud uuringule Rootsis, kus Rootsi jalkafännidele tehtud küsitlusest selgus, et rootslaste meelest liigamängude ligitõmbavuseks on kõige tähtsamad:
    1. staadionil pakutav meelelahutus,
    2. piletihind, (meil võiks vist siin rootslastele murettekitavalt kõrge piletihinna asemel seista ebasobiv mängupäev-aeg)
    3. staadioni mugavus
    ja alles
    4. kohal mängutase.

    Leave a comment:


  • football2u
    replied
    Millised eelseisvatest kohtumistest veel telekasse jõuavad?

    Leave a comment:


  • eika
    replied
    Kuulasin Simmonsi podcasti USA piletilevi vaste Ticketmasteri CEO`ga, kus läbivaks teemaks oli, et kuna inimesel on tänapäeval nii palju kodust meelelahutust (a la, miks minna välja mängu vaatama, seal pileti ja toidu eest maksta, kui saad diivanil lamades lameekraanilt mitut mängu vaadata ja samal ajal veel Angry Birdsi taguda), siis võtmeküsimuseks on külastajate huvide väljaselgitamine ja kaardistamine ning seeläbi neile parimate ja sobivaimate lahenduste pakkumine.

    See pani mind mõtlema, et huvitav, kas Meistriliiga on üleüldse midagi selleks teinud, et olemasolevat ja potensiaalset publikut nö kaardistada. Näiteks on Meistriliiga mängud suuresti laupäeval, sest madalamate liigade mängud on pühapäeval. Aga kas madalamate liigade mängija on üleüldse potensiaalne publik? Palju moodustab mängude vaatajaskonnast ka ise palli tagaajav mees. Või on potensiaalne publik nö suvaline pereisa või suvaline noormees, kes ise ei mängi. Milliste teiste lõbustustega Meistriliiga üleüldse võistlema peab- kas laupäeval maal rohimaskäimise ja grillimisega, õhtuste kontserdite või millegi kolmandaga ehk millised on (potensiaalse) publiku huvid. Kas neid meelitaks sinna lastenurk, odav alkohol ja toit, ansambel või maasturiloos?

    Või siis küsimus, miks pole klubide enda noored staadionil. Mida peab nende kohaletoomiseks tegema? Kas see aitaks, kui enne mängu mõni klubi (varu)mängija teeks nendega väikese näidistreeningu? Miks nad ei käi kohal, kuidas nad kohale saada jne.

    Ühesõnaga, kas Meistriliigal/klubidel üleüldse mingit sellist teavet on?

    Leave a comment:

Working...
X