Green Day

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Keegi laupäev Riiga ka minemas?
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Keegi laupäev Riiga ka minemas?
      Ma igatahes käisin:

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Ma igatahes käisin:
        Oleks võinud vist ka ikka minna. Tundub võimas.

Kommentaar

Kogumik Pearl Jamist, Edward Sharpe'ist, Pete Yornist, One EskimOst ja Subdudesist. Mis saab elus toredamat olla?
          the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
          because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Päev kui rock'n'roll suri: 50 aastat hiljem.

A woman who lives in an apartment above Madonna in Manhattan has complained to the New York State Supreme Court about the pop star rehearsing to loud music. Karen George said in papers that the star and "her invited guests repeatedly dance and / or train" to "unreasonable high decibel amplified music".

Kommentaar

Kui sügisel vihma kallab ja kurbus hinges, kuula Blue Rodeot. Nemad teavad, mida nukker muusika tähendab.

Kommentaar

Niikuinii te ei usu, aga Flaming Lipsi uus plaat Embryonic on pehmelt öeldes imeline: http://www.youtube.com/watch?v=5CDQ9eAuYCI kui see lugu oleks ainult pikem...

Kommentaar

Nii nii armas lugu. Music Go Music
                  Kõige enam ABBA-lik lugu sel plaadil. Mujal aimavad rohkem lokirokki järgi, mis on ka igati lõbus.

Kommentaar

Ja veel kolmas lugu, mis mul sel nädalavahetusel kõrva jäi. Ilmselt kõigist kolmest kõige kergemini seeditav ja lihtne indi-popilugu.

fakk, mai tea, miks ta siia seda pilti nüüd üles ei pane. http://www.youtube.com/watch?v=RDKrR5h-SeE

Kommentaar

Röövel Ööbik on teind erakordselt nõmeda plaadi. Üritan juba mitu korda, et kuulaks läbi, aga esimene lugu sunnib end järjest ja järjest uuesti mängima. Kes see neetud jobu aastahiti esimeseks looks paneb, fakk.

Kommentaar

Minu selle aasta albumiks on suure tõenäosusega Kasabian „West Ryder Pauper Lunatic Asylum". Them Crooked Vultures pakub ka palju huvi, kuid pole jõudnud veel süveneda.
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                          Minu selle aasta albumiks on suure tõenäosusega Kasabian „West Ryder Pauper Lunatic Asylum". Them Crooked Vultures pakub ka palju huvi, kuid pole jõudnud veel süveneda.
                          Minu neli aasta albumit:
                          Kevin Blechdom - Gentlemania
                          The Flaming Lips - Embryonic
                          Animal Collective - Merriweather Post Pavilion
                          Music Go Music - Expressions

Kommentaar

Algselt postitas dannar Vaata postitust
                            Röövel Ööbik on teind erakordselt nõmeda plaadi. Üritan juba mitu korda, et kuulaks läbi, aga esimene lugu sunnib end järjest ja järjest uuesti mängima. Kes see neetud jobu aastahiti esimeseks looks paneb, fakk.
                            Mõtlesin, et teed niisama halba nalja, aga kurat kogu see plaat on ju samasugune. Täiesti võimatu on mingeid muid asju kuulata niimoodi.
                            armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

The Tragically Hip - The Depression Suite

Kanada muusika on maailma parim.

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                                Mõtlesin, et teed niisama halba nalja, aga kurat kogu see plaat on ju samasugune. Täiesti võimatu on mingeid muid asju kuulata niimoodi.
                                Aga mulle need eesti keelsed lood tõesti ei meeldi. No äkki olen ma rumal, aga ma ei saa sellest "laula nagu Sal-Saller" naljast aru.

Kommentaar

Working...
                                X