Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Even Vaata postitust
    imelik jah, ei oska nagu otsida kuskilt kas keegi on arutanud selle üle ka välismaistes foorumites.

Typo
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kust kohast võiks leida ajaloolisi atlaseid leida?eriti huvitaks enne esimest ja teist maailmasõda euroopa kaardid.ehk keegi oskab soovitada
      Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
      Ott Järvela

Kommentaar

Google, 5 sec
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Miskipärast arvan, et budu tahtis teada täpsemaid andmeid kaartidel ning mitte rünnakusuundi
          Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
          Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Algselt postitas mjaasa Vaata postitust
            Miskipärast arvan, et budu tahtis teada täpsemaid andmeid kaartidel ning mitte rünnakusuundi
            siis guugeldagu 15 sec

Kommentaar

Euroopa 1910
              GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
              GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
              (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                Hmm, ju siis on sinul midagi okay, mitte sul on okay.
                Seda muidu teadsid, et "sul" on lihtsalt lühendatud versiooni sõnast "sinul"? You're vs your on ikka sina oled vs sul on.

Kommentaar

e|(0)--7--8-7h8s5 |--7---5p3s2--0--|------2p0-------|
                  B|-----0--0-------|--0-------------|-5---5-----5----|
                  G|---0------------|----------------|---5----------5-|
                  D|----------------|----------------|----------------|
                  A|----------------|----------------|-0--------------|
                  E|-0--------------|----------------|----------------|
                  Even või keegi...Kuidas ma need 7h8s5 ja 5p3s2 mängima pean?

Kommentaar

palju pileti hind flora-kalju mängule on ?
                    Algselt postitas -RoMaRiO-
                    Välimuselt Cristiano Ronaldo, mänguoskustelt Arnold Oksmaa.

Kommentaar

Kindlasti on rännumehed rohkem kursis kui mina aga äkki keegi teab sellist saiti, kus oleks müügil odavad pakettreisid näiteks Euroopas? Hinna sisse peaks siis kuuluma ööbimine ja lennupiletid.
                      Meeldib väga reisida aga raha vähe

Kommentaar

Algselt postitas sixteen Vaata postitust
                        palju pileti hind flora-kalju mängule on ?

Minumeelest oli see mingi 50eeku

Kommentaar

ma ei usu,et 50, kui karikavõistlusele vms flora-levadia vahel oli 10 eek
                          Algselt postitas -RoMaRiO-
                          Välimuselt Cristiano Ronaldo, mänguoskustelt Arnold Oksmaa.

Kommentaar

Flora meistriliiga kodumängude pilet maksab 50 ja õpilasele 25 eeku, mitteuskumine seda hinda väiksemaks paraku küll ei tee.
                            armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Miks ZENi pealt sõbra ZENile helistades läheb tal automaatselt hääletu peale, et helinat ei kuule kui mina helistan?
                              Algselt postitas Tofoa
                              Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Algselt postitas NOT Vaata postitust
                                Miks ZENi pealt sõbra ZENile helistades läheb tal automaatselt hääletu peale, et helinat ei kuule kui mina helistan?
                                see on sul mingi enda kamm
                                on endalgi zen, ning kui teine zen helistab, siis telefon ilusti heliseb
                                Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Working...
                                X