Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas ChelseaFC Vaata postitust
    Oma riigi parim ta ikkagi pole
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mäng Hulliga see nv jääb ära
      Little things worry little minds.

Carlo Ancelotti, 2009

Kommentaar

Hah, kas üldse mõni mäng toimub ka või? Jätku terve gameweek ära.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Oma riigi parim ta ikkagi pole
          See on tingitud peamiselt hääletajate ebakompetentsusest, mitte Didieri klassist. Yaya on küll klassiga mängija, kes võitis üüratult palju tiitleid, kuid seda suuresti tänu ümbritsevale meeskonnale.

Kommentaar

Algselt postitas ChelseaFC Vaata postitust
            kuid seda suuresti tänu ümbritsevale meeskonnale.
            Selles suhtes olen nõus, et Drogba tiitlid on jäänud kõik douchbag'idest tiimikaastlaste taha. Eriti äge vend on see Terry.

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Selles suhtes olen nõus, et Drogba tiitlid on jäänud kõik douchbag'idest tiimikaastlaste taha. Eriti äge vend on see Terry.

Moderaatorid, tuld!

Nukraks teeb see, et CFC ametlikust tvitterist sain ka teada, et järgmine mäng ära jääb. Just oleks see mäng olnud, mida enne tööd kõrtsus oleks vaatamas saand käia ja kus Anelka ja Studge'i kokkumängule pilgu peale oleks saand visata. Eks kunagi hiljem saab näha.

Ööd!

Kommentaar

Youth FA Cup'is purustati Nottingham Forest 4-0. Väravad Conor Cliffordilt, Daniel Pappoe'lt (polegi varem kuulnud temast) ja kaks Mitrovic'ilt. Kiidetakse Gokhan Tore esinemist samuti. Suurepärane tulemus. Üldiselt noortel ja reservidel aasta algul läks vähe kehvemini, aga viimasel ajal on tulemused kuidagi paremaks läinud. Ilmselt selletõttu, et hooaja algul üritati ka reservides ja noortes 4-diamond-2 mängida, aga nüüd on mindud vanale heale 4-3-3'le üle.

Kommentaar

Chelsea võidab siis liiga ja champions liiga ära nagu ma aru olen saanud
                  www.ehrakennus.ee
                  Ja kõigile teadmiseks ma pole Envar, ta on mu vend !

Kommentaar

Kust sa aru said?

Kommentaar

Chelsea fänn saab asjast ikka aru
                      www.ehrakennus.ee
                      Ja kõigile teadmiseks ma pole Envar, ta on mu vend !

Kommentaar

Envar, sina või?
                        We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Fitti, palun aita müsteerium lahendada. Omapoolt vastutasuks luban anda rohkem tuld scouserite pihta

Pintsaklipslased on vahepeal mingile kokkuleppele Studge osas jõudnud, tundub üsna reaalne summa http://www.skysports.com/story/0,195...860001,00.html

Kommentaar

algkoosseis

cech
                            ivanovic carvalho terry(c) cole
                            ballack belletti lampard
                            cole anelka malouda

Subs: 40 Hilario, 19 Paulo Ferreira, 33 Alex, 18 Yury Zhirkov, 24 Nemanja Matic, 45 Fabio Borini, 23 Daniel Sturridge.

sunderland
                            Fulop
                            Bardsley Cana (c) Da Silva McCartney
                            Malbranque Henderson Meyler Murphy
                            Jones Bent.

subs:Carson, Healy, Liddle, L Noble, R Noble, Zenden, Campbell.

referee on Chris Foy.

ivanovicil on see 50. mäng

Kommentaar

Rafa Benitez we want you to stay

Rafa Benitez we want you to stay
                              Little things worry little minds.

Carlo Ancelotti, 2009

Kommentaar

sunderlandil sitt päev.

Kommentaar

Working...
                                X