X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Juventus-Reggina 4-0 ::: highlights
    http://stream.try.hu

Kommentaar

Giovinco sai võimaluse, kasutas selle ära ka. Kindlalt mängu parim. Vägisi taheti ise võit käest ära anda, kui 15 minutit enne lõppu mängimine ära lõpetati. Jumal tänatud, et Amauri jälle päästis.

Kommentaar

ai raisk kui hea

Kommentaar

Mõnus jah. Serie A`s on nüüd terad on sõkaldest eraldatud (loe: esiviisik eest ära libisenud teistel) ja nüüd peab hakkama Interit püüdma.

Kommentaar

mis kuradi mõttes on esiviisik eest libisenud? Lazio ja Atalanta on 3p maas viiendast kohast...Võiksid juba siis öelda, et Inter on kõigilt eest ära. Igatahes tundub põnev hooaeg tulevat. Roma on ka vahepeal suvatsenud mõned punktid saada ja neljas kohta on 7p kaugusel. Lisaks mäng varuks

Kommentaar

Lihtsalt nüüd on esimesed 5 need, kellest oodati seda juba hooaja alguses ja kõik tugevamad meeskonnad paistavad hoo üles olevat saanud.

Kommentaar

no ma ei tea...Ikka ennustati et Roma tuleb viie hulka. Kaasa arvatus sina ennustasid seda

Kommentaar

Ma rohkem mõtlen seda, et igasugused Laziod ja Cataniad ja Atalantad hakkavad ära kukkuma.

Kommentaar

Võtab ka Udinese jalad kõhu alt välja ja ronib tagasi tippu, ning võitlus nelja tugevama hulgas olema saab olema üsna korralik. Rohkem kui pool hooaega veel ees ja raskeid momente tuleb tõenäoliselt kõigil, kaasarvatud liidril.
                    May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

miks Juve täna away-vormis mängib?
                      Catalunya is not Spain!

Kommentaar

lumi on valge

Kommentaar

Võimalikud vastased siis Chelsea, Sporting, Atletico, Villarreal, Lyon või Arsenal
                          Mitte just kõige magusamad.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                            lumi on valge
                            Päris hästi öeldud
                            Olen see kes olen

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                              Võimalikud vastased siis Chelsea, Sporting, Atletico, Villarreal, Lyon või Arsenal
                              Mitte just kõige magusamad.
                              Mis sa ootasid FC kaunast või Rosemborgi teises ringis ve?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                                Mis sa ootasid FC kaunast või Rosemborgi teises ringis ve?
                                Oleks lootnud Romat, aga nad teatavasti itaallased itaallastega ei mängi ning samuti võitjad võitjatega
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X