Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
    See va lipulaev vaata... 1912 viimati.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

> viimased 7 aastat
      > 1912
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

> viimased 7 aastat
        > 1912
        Põhjas ikkagi.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
          Liiga rasked karikad.
          Et siis põhjast välja tulla tuleks neist lahti lasta?
          Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Algselt postitas Stok
            Liiga rasked karikad.

Gattuso pressikonverentsil enne derbyt
            Q: Without the poor refereeing in London [against Arsenal] and Çalhanoglu's chance in the bar would have Milan's season changed?
            Gattuso: "If my grandfather had three balls he would be a pinball machine."

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Põhjas ikkagi.
              jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

Juhm.

Kommentaar

Lisatud failid

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                    Nojah, Conti hooaeg sai läbi Septembris.

budziz.

Loodetavasti püsivad Calabria ning RR terved, sest asendusvennad on ikka väga kehvalt esinenud see hooaeg. Isegi Borini on äärekaitses parem kui seal nimeliselt mängivad mehed.
                    Conti käis USAs mingi posija juures, kes ütles, et võimalik on uue operatsiooni vajadus.

Pm tundub asi nii olevat, et kiirustati temaga ning oleks pidanud pigem rahulikult laskma edasi paraneda mitte trennidega nii intensiivselt alustama.
                    Neljapäeval uus operatsioon ning pool aastat rahu majas jälle.
                    Kiiret paranemist.

Kommentaar

Täna vs Inter
                      Probable lineup vs. Inter (4-3-3): Donnarumma; Calabria, Bonucci, Romagnoli, Ricardo Rodriguez; Kessié, Montolivo, Bonaventura; Suso, Cutrone, Calhanoglu
                      Ründaja osas veel päris kindel pole, kes alustab. Mingil põhjusel on eelnevalt Kalinici pakutud.
                      Võit ning on veel, millele mängida. Kaotus ja nojah.

Kommentaar

Kommentaar

mängu hailait

Kommentaar

mängu hailait
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

See ka jah

Üldiselt muidugi oli see üks viimaste aastate kõige sitemaid derbisi mängupildi poolest. Mõlemad nagu tahtsid võita ja teadsid et on vaja võita, aga peas tagus, et kaotus on puhtapekkis tulemus.

Bonaventura läheb iga mänguga kehvemaks, kebabist saab veel ilmselt asja ning tore, et kaitse pidas. Keskväli anti liiga kergelt ära, ilmselt oli ikka Bigliast nii tühi auk. Kui mängu ajal oli wtf, et miks Kalinic mängu pandi ning mitte Silva, siis pärast mängu selgus, et sel oli vanaisa ära surnud ning lendas pärast mängu otse Portugali. Loodetavasti on ta Sassuolo mänguks tagasi ning valmis sekkuma, sest Kalinic on ikka nii torbik kui vähegi olla saab.
                              Kui nüüd Inter ja lazio täiskollapsi ei lange (millesse ma eriti ei usu), siis saab parimal juhul järgmine aasta veel korra Euroopa Liigas välismängude kogemusi omandada.

Kommentaar

Rino2021. Ma oleks küll hooaja lõpuni oodanud selle lükkega, aga vast viimaste voorusega suurt tagasiminekut ei toimu.
                                Ilmselt nüüd CL ei saa ja peab müüma hakkama. Ehk siis oleme suve lõpuks samas seisus, mis 2 aastat tagasi - toome sisse tasuta Strinicisuguseid teisejärgulisi tegelasi ja jäämegi tabelikeskmikuks.

E: Eilse põhjal saadaks Donnarumma ka minema. Icardi suluvärava olukord - nagu midauttiv sa teed.

Kommentaar

Working...
                                X