No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Jõhkralt mänge ka olnud ju peale seda tal.

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
      Räägi lähemalt siis, ära koonerda.
      jätsin lisamata, sest mulle kõlakad ei meeldi ja antud juhul ma üle kontrollida ei viitsi. aga ehk viitsib keegi teine:
      GDS reporting some revelations about Niang. Taken for an interviewed with Franck Dumas from l'Equipe he mentions that Niang had previously been caught driving without a license

quote:
      "He already happened to drive without license, and I once asked a policeman friend to stop him at the exit of the stadium and to climb into the van for inspection.I wanted to scare him".

Last year October Caen were fighting for salvation points against PSG and he wanted Niang to play from the start ,but the night before he went Niang to a rap concert broke out a fight and was arrested.

"Do not had a fight, but because he was a minor ended up in the barracks and there was until dawn. "

In October Niang has been suspended until 31 December 2013 by all national for spending the night in disco before a race dell'U21, lost and cost the qualification European Championship
      he scored both goals last nigh (friendly primavera milan- bustese) :lol:
      ja kmõm, siis selle Traoreks nimetamise lükkasid kõik allikad ümber.
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Niangist rääkides võttis Rino ka nädal aega tagasi sõna:
        "In Milan players only had to think about playing football, behind us was an organization that thought of everything else. If I left Milanello this is also a reason for the failures," he said on RMC radio.

"He's very good, but every day something happens with him. A few years ago, Milan would never have made the mistake of taking a player like that."

pühapäeval võõrustame Torino mustust

seda tahaks ka näha
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Pato vs Juve jääb ära. Sai CL mängus litaka ning igaks juhuks mängu ei lükata. Tuleb tõdeda, et sellest suurt midagi ei muutu.

Kommentaar

Ahjaa, Anderlechti mängu lõpus oli Galliani ja Allegri vahel südant soojendav embamine. Ses suhtes, et see kestis ikka igaviku. Pilti sellest kellelgi?

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
              Ahjaa, Anderlechti mängu lõpus oli Galliani ja Allegri vahel südant soojendav embamine. Ses suhtes, et see kestis ikka igaviku. Pilti sellest kellelgi?

jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

Milani juhtkond näitab muskleid?
                Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
                I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

tänane kopterivisiit

Algselt postitas Devil Vaata postitust
                  Ajee! Pep Milani!
                  Algselt postitas Devil Vaata postitust
                  Pole hullu, Pep on teel.

Silvio Berlusconi: "We will try to sign Guardiola. Pato is not for sale."
                  Silvio Berlusconi spoke to the press when he was at Milanello today. These are his declarations:

"Guardiola? There are some English clubs who want Guardiola, especially Manchester City because some of their directors know him well. We will try to sign Guardiola, but it's difficult."

http://sulia.com/channel/ac-milan/f/...-4d85b3d94e3c/

kardan, et Pepi meelitamiseks jääb rahast puudu, sest eeldatavalt nõuab mees ka nutsu, et midagi korralikku ehitada. aga kes teab, kui Silvio on äkitselt klubile lähemal ja fookus Milani käekäigul suurem, siis võib juhtuda nii mõndagi.
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Allegri: "Our primary objective this season is to win the Coppa Italia."

Milani fännid, rahu, tähtsamad mängud on ees.

Kommentaar

Algselt postitas keenjus250 Vaata postitust
                      Allegri: "Our primary objective this season is to win the Coppa Italia."
                      Sessuhtes on edasiminek, et suve lõpus räägiti Null aastast.
                      #mängueinäe.

Kommentaar

Ütleme nii, et milan tahtis seda mängu rohkem võita kui juve ja seda oli esimestest minutitest näha juba. AA ja kiitus Mattia De Sciglio mängule.
                        FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
                        FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Jep, kõva mäng, lõpus läks ohtlikuks juba, kuid üldiselt oli Milan parem.
                          Mexes skills 2012 - käärlöögid, kannaga posti ja kannasöödud, vale positsioon?
                          Robinho-Nocerino gif oleks ka cool.

Kommentaar

K6va esitus. Pazzini oskas Bonucci ikka korralikult rytmist v2lja viia Juve kaotus peab meeldima!
                            Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
                            I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Ah, eks ma siis ütlen välja.

võit.

De Sciglio olevat äge olnud. Ja Constant. Kommentaare?

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                                seda tahaks ka näha
                                Constant võttis üle.

Kommentaar

Working...
                                X