replied
    õnne!

Leave a comment:

• count
    replied

Leave a comment:

• atleticomadrid
    replied
    Yesterday, 28th of March 1993, a 16 year old Francesco Totti made his debut for AS Roma.

Leave a comment:

• count
    replied
    Vahelduseks siis AS Romaga seonduvaid uudiseid ka. Riik on tema!

Roma’s Francesco Totti has been nominated, and received five votes, in the race to become the next President of Italy.

link: http://forzaitalianfootball.com/2015...ial-candidate/

Leave a comment:

• count
    replied

Leave a comment:

• Halb ründaja
    replied

Leave a comment:

• count
    replied

Leave a comment:

• hofnar
    replied
    Prantsusmaal Metzi klubis mängiv Valgevene jalgpallur Sergei Krivets tunnistas, et austab Itaalia ja AS Roma vanameistrit Francesco Totti niivõrd, et nimetas isegi oma koera tema auks.

Leave a comment:

• Montag
    replied
    Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    restep
    See viga sai ka parandatud:
    The captain, who turned 38 on Saturday, has never found the net on English soil.

Leave a comment:

• orbitaaljaam
    replied
    FRANCESCO TOTTI! He makes history as the oldest scorer in Champions League and makes it Man City 1-1
    restep

Man City, the club, has 89 UCL games, Francesco Totti, the player, has 90.

Leave a comment:

• Francesco
    replied
    Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
    Mängida 38 aastaselt tipptasemel nädalast nädalasse, olles ikoon, kapten, otsustaja, mängija ja midagi ebajumala sarnast kogu Roomale, see on midagi mis väärib suurimat austust iga jalgpalliimetleja südamest. Francesco Totti karjäär, tema heitlik ja keeruline natuur inimesena, tema lugematud momendid geniaalsust väljakul ning tema kõigutamatu lojaalsus ühele klubile, embleemile ja linnale on vaid kiiruga ülesloetavad aspektid ühe suure, suure mängija kohta jalgpallis. Itaalia jalgpalli ei ole võimalik enam kirjeldada mainimata Tottit. Ta on definitsioon. Tema isik ühendab saapamaa vuti parima ja halvima, omapärad ning eripärad, vastuolud, kire ja armastuse mängu vastu.
    Oma karjääri loojangul võidelda( kes teab, ehk ka võita! ) meistritiitli nimel on parim mõeldav kingitus vanameistrile.
    Särk mida kannate oma ihul, embleem mida hoiate oma hinges, värvid mille nimel tulete ikka ja jälle ekraani ette, staadionile ning siia foorumisse usu kuulutuse eesmärgil on täna hetkeks tagaplaanil.

Suur tšempion, Capitano, palju õnne !

Leave a comment:

• atleticomadrid
    replied
    Mängida 38 aastaselt tipptasemel nädalast nädalasse, olles ikoon, kapten, otsustaja, mängija ja midagi ebajumala sarnast kogu Roomale, see on midagi mis väärib suurimat austust iga jalgpalliimetleja südamest. Francesco Totti karjäär, tema heitlik ja keeruline natuur inimesena, tema lugematud momendid geniaalsust väljakul ning tema kõigutamatu lojaalsus ühele klubile, embleemile ja linnale on vaid kiiruga ülesloetavad aspektid ühe suure, suure mängija kohta jalgpallis. Itaalia jalgpalli ei ole võimalik enam kirjeldada mainimata Tottit. Ta on definitsioon. Tema isik ühendab saapamaa vuti parima ja halvima, omapärad ning eripärad, vastuolud, kire ja armastuse mängu vastu.
    Oma karjääri loojangul võidelda( kes teab, ehk ka võita! ) meistritiitli nimel on parim mõeldav kingitus vanameistrile.
    Särk mida kannate oma ihul, embleem mida hoiate oma hinges, värvid mille nimel tulete ikka ja jälle ekraani ette, staadionile ning siia foorumisse usu kuulutuse eesmärgil on täna hetkeks tagaplaanil.

Suur tšempion, Capitano, palju õnne !

Leave a comment:

• count
    replied
    Palju Õnne Kuningale! Kui vaid kestaks veel 38 aastat! Kahju et ainult Verona amatöörid peavad olema need ,kes kuninga ees füüsiliselt põlvili laskuvad. Võiks saata kõikide Serie A meeskondade esindajad väljaku äärde kummardama!

Leave a comment:

• cannuman
    replied
    Kunigas vaatab oma 38ndal sünnipäeval ajas tagasi

Perhaps surprisingly for players who so represent each side of the Rome Derby, ex-Lazio hero Alessandro Nesta remains one of Totti’s best friends in the game.
    “Nesta was a great friend growing up, as we went through the whole youth sector together and even then you could tell we’d become captains of our respective teams,” Totti told Roma TV and Roma Radio.

“We hung out regularly when we played for Italy, even at youth level, and we are still in contact today.

“With De Rossi I shared many wonderful and horrible moments. We won a World Cup together and hope to win again. He is an important figure in the side and I see him as the captain despite the fact he doesn’t wear the armband. He and Florenzi will be captain of Roma sooner or later. Hopefully later...”

Now Roma are battling with Juventus for the Scudetto, but that involves challenging another of Totti’s chums.
    “Buffon is one of the few real friends I have in football. I have always respected him.”

Totti famously had a strong bond with Cassano while they were teammates at Roma, then a huge falling out and reconnected in recent years.

“Cassano? He’s crazy! In terms of technique he is one of the best players in the world. It’s just that his head let him down.

“I wish I had played with Ronaldo, the real one from his days at Inter. I’d also certainly have loved to work with Carlo Ancelotti.”

Totti is still going strong at 38, but he decided to retire from international duty after the triumph in Germany in 2006.
    “The World Cup is the dream of any player and it marks you for life. You walk around and when someone calls you ‘World Champion’ even today you stick your chest out and feel strong.
    “Mind you, if I hadn’t scored that penalty against Australia then we probably wouldn’t even have qualified for the quarter-finals. I had courage and the cool head to take it. I was coming off a bad injury and didn’t even know if I’d be able to participate in the tournament, but with determination and hunger, I did it.”

That wasn’t his most famous penalty in an Azzurri jersey, as Totti chipped Edwin van der Sar in the Euro 2000 semi-final shoot-out.
    “Every time I watch that back, I don’t understand if I was mad or not. At the time I was scared, but then courage, my head and instinct told me to do it anyway.”

There were also lows for Italy and when asked about a regret, he picked spitting at Christian Poulsen in Euro 2004.

Leave a comment:

Working...
X