• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Tore oli

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
      Tore oli
      järgmine kord hoidke ilma minuta lipp kõrgel. Keegi võiks mulle ühe selle kott-tooli ka rottida, kuluks koju ära

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
        järgmine kord hoidke ilma minuta lipp kõrgel.
        et jätad lipu meile? tänks, mään!

Kommentaar

ei sorry. Lähen sellega konnade või briti-puidu ette kargama.

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
            Kas Tartus on kellelgi huvi ühisvaatamine korraldada?
            Kui Tartus olen, siis käpp. (järgmised 2 nädalat veel enamasti olen, väljaarvatud nv-del).
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Carlsberg jälle?
              sigpic

Kommentaar

Minupuhul ülikahtlane

Kommentaar

minu puhul seekord välistatud (AINUKE päev nädalas, kus ma PEAN last hoidma. traküll)

ütleme nii, et Carlsbergitelk on seekord rahulik koht.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    Kui Tartus olen, siis käpp. (järgmised 2 nädalat veel enamasti olen, väljaarvatud nv-del).
                    Mina see EM Tartus ühistvaatamisest osa võtta ei saa. See nädal perejuurdekasv oli. Kuid järgmine kord, miks mitte!
                    Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
                    I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Algselt postitas Tamzu Vaata postitust
                      Mina see EM Tartus ühistvaatamisest osa võtta ei saa. See nädal perejuurdekasv oli. Kuid järgmine kord, miks mitte!
                      Aga nüüd reaalselt - kes on täna käpp? Saarlane läks linnast ära, aga teised tartlased?
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                        minu puhul seekord välistatud (AINUKE päev nädalas, kus ma PEAN last hoidma. traküll)

ütleme nii, et Carlsbergitelk on seekord rahulik koht.
                        või siiski. oeln kohal.

Kommentaar

Lapsega?

Kommentaar

pühapäeval lööme kuskil suurema kambaga lamenti ka ja naerame inglismaa fännide üle?

Kommentaar

Võtame menetlusse. Põhapäeval täpsustab.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                                pühapäeval lööme kuskil suurema kambaga lamenti ka ja naerame inglismaa fännide üle?
                                Kui ilm väga tuksis pole (hetkel prognoosib päikesepaistet ), siis mul endal plaan vast Vabaduse väljakul mängu nautida.
                                May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Working...
                                X