320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Olympique Lyonnais

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas Koopia Vaata postitust
    0:2 poolajaks...
    tundub, et PSG võtab jõuga tiitli kahjuks :/

    Kommentaar


      Väga ebameeldiv üllatus. Kartsin, et võivad siin Bordeaux või viimases voorus võõrsil Rennes'i vastu komistada aga viimasel ajal kehvas vormis oleva Caeni vastu oleks oodanud ikka kolme punkti. Et siis selleks hooajaks asi purgis ja tiitel taas pealinna. Kahju.

      Kommentaar


        Kurb, lootsin tõesti, et Lyon suudab lõpuni konkurentsi pakkuda PSG-le. Vaevalt PSG uuel hooajal nõrgem on, loodame et suudavad ikka konkurentsi pakkuda ka uuel hooajal. Mõni Lyoni mees raudselt lahkumas ju suvel?

        Kommentaar


          Lyon chairman, Jean-Michel Aulas, has just announced that Alexandre Lacazette and Nabil Fekir have decided to stay at Lyon next season.
          eks näis, kui miljonid laual on

          Kommentaar


            Ei lähe nad aasta enne EM-i kuhugi riskima mänguajaga. Lisaks CL-i vutt ja kolimine uuele staadionile. Ainukene, kes suvel suurematest nimedest lahkuda võib, on Gourcuff.

            Kommentaar


              Kuidas Gourcuffil läheb üldse? Saab mänguaega ja esineb vähemalt enamvähem stabiilselt?
              Seda haipi, mis temaga ammusel ajal kaasas käis, ei õigusta ta vast enam kunagi, ent kas Lyonis on tal siiski oma kindel roll olemas või on jätkuvalt tegu lihtsalt tüüpilise vastuolulise mängijaga, kelle karjäär pole kunagi päriselt särama löönud ning keda klubist klubisse solgutada armastatakse?

              Kommentaar


                Algselt postitas delorean Vaata postitust
                Kuidas Gourcuffil läheb üldse? Saab mänguaega ja esineb vähemalt enamvähem stabiilselt?
                Seda haipi, mis temaga ammusel ajal kaasas käis, ei õigusta ta vast enam kunagi, ent kas Lyonis on tal siiski oma kindel roll olemas või on jätkuvalt tegu lihtsalt tüüpilise vastuolulise mängijaga, kelle karjäär pole kunagi päriselt särama löönud ning keda klubist klubisse solgutada armastatakse?
                no Bordeaux eest mängides läks ta särama küll
                Fino alla fine FORZA JUVE

                Kommentaar


                  Algselt postitas delorean Vaata postitust
                  Kuidas Gourcuffil läheb üldse? Saab mänguaega ja esineb vähemalt enamvähem stabiilselt?
                  Seda haipi, mis temaga ammusel ajal kaasas käis, ei õigusta ta vast enam kunagi, ent kas Lyonis on tal siiski oma kindel roll olemas või on jätkuvalt tegu lihtsalt tüüpilise vastuolulise mängijaga, kelle karjäär pole kunagi päriselt särama löönud ning keda klubist klubisse solgutada armastatakse?
                  Gourcuffi teemat on siin paaril eelmisel leheküljel juba lahatud pikemalt ja laiemalt. Mängida ei saa, kuna on pidevalt vigastatud (põhjustest on samuti juttu olnud lk tagasi), mistõttu ei saa rääkida ka potentsiaali realiseerimisest. Nagu olen ka varem maininud, siis minu arvates tuleks Gourcuffile kasuks samm tagasi teha, kuhugi, kus saaks pisut rahulikumalt (rambivalgusest eemal) palli mängida. Bordeaux'sse naasminu sobiks näiteks. Sagnol tundub selline isatüüpi treener olevat, kes kuulab hoolikalt mängijate mured ära, lohutab, annab nõu ja vajadusel puhub ka ai-ai-le peale.

                  Kommentaar


                    Aulas kinnitas, et Gourcuff on suvel lahkumas. Tagasi on aga Guide Fofana, kes naases (nüüd siis juba) eilses liigamängus Bordeaux (1-1) vastu. Seda pärast 13-kuulist vigastuspausi. Antud mäng oli ka Lyoni viimane Stade Gerland'il, sest suvel kolitakse juba uuele kodustaadionile.

                    Kommentaar


                      Täna meeskonna liidri ja tõenäoliselt tulevikus ühe prantsuse parima jalgpalluri sünnipäev! Palju õnne Alexandre Lacazette'ile, kes saab täna 24-aastaseks!


                      Prantsusmaa tulevane ründekolmik - Fekir, Lacazette, Griezmann?

                      Kommentaar


                        Algselt postitas Mask
                        Jeremy Morel on RMC-i andmetel OM-i uue lepingu pakkumise tagasi lükanud ja Lyoni poole liduma pannud...

                        Kommentaar


                          suht lamp ost a pingile vast kõlbab

                          Kommentaar


                            Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
                            suht lamp ost a pingile vast kõlbab
                            Ei ole ost ja ka mitte lamp. Dabo on lahkumas ja Morel suudab kahte positsiooni katta. Väga hea tehing arvestades ka, et tuli tasuta. Eks uus hooaeg näitab, kas on Bedimo või keskkaitsjate vahetusmees või suudab algkoosseisu murda. Arvestades, et pallitakse ka CL-is, siis pikk kvaliteetne pink tuleb kasuks igal juhul.

                            Marseille fännide jaoks oli muidugi paras noa selga löömine aga see selleks.

                            Kommentaar


                              Algselt postitas Mask Vaata postitust

                              Marseille fännide jaoks oli muidugi paras noa selga löömine aga see selleks.
                              Rohkem raha (vist) + meistrite liiga = rivaalklubi poole üleminek

                              E: Morel ise ka põhjendas Facebookis enda lahkumist:

                              J’ai tardé à prendre la parole et je m’en excuse, mais ces situations nécessitent d’écrire à tête reposée.
                              Je vous devais des explications, que je vais m'efforcer de donner aujourd’hui.
                              Vous mieux que personne savez ce que veut dire vivre dans la passion d’un club, d’une ville. Mais vous savez aussi ce que cette passion exige de vous au quotidien, ce qu’elle vous demande en échange.
                              J’ai tout connu à l’OM, le fond du sac comme le retour en grâce. Et même si cette dernière année a été belle, est-ce que l’OM et moi n’étions pas arrivé au bout de ce que l’on pouvait tirer de notre relation ? Quand on aime il faut aussi parfois savoir s’éloigner le moment venu.
                              Et puis il n’y a pas que le football, il y a la vie d’un homme, d’une famille. Les années difficiles je les ai assumées car c’est mon job, mais elles n’ont pas épargné tout le monde dans mon entourage. Ce nouveau départ, il est aussi pour eux.
                              Quand au choix de la destination, là encore le sportif n’a pas été le seul critère. J’aurais pu partir à l’étranger, découvrir une autre pays, toucher un plus gros salaire, mais pour la santé de mon fils il fallait renoncer à cette idée. Ce n’était pas le bon moment.
                              Restait donc la L1, et quand vous gardez l’envie de jouer dans un autre grand club, l’OL entre forcément en considération.
                              J’entends aujourd’hui parler de trahison, et je peux comprendre la déception de ceux qui m’ont toujours soutenu malgré tout, même dans les moments les plus difficiles. Mais je n’ai jamais triché avec ce maillot, jamais.
                              De bien plus illustres joueurs ont eu à prendre ce genre de décision avant moi.
                              Je tiens à remercier en premier lieu tous ceux d’entre vous qui ont cru en moi malgré tout, des gens comme René Malleville notamment, ainsi que les supporters de la Réunion.
                              Je remercie aussi le club, le Président, l'équipe administrative, mes coéquipiers, le staff médical et bien sûr le coach.
                              Nos retrouvailles seront difficiles, je le sais et je le comprends. Je reviendrai au Vélodrome faire mon métier du mieux possible, comme je l’ai toujours fait. Mais ça aura quoi qu’il arrive pour moi un goût particulier, même sous une autre tunique.
                              L'OM c’est beau, c'est fou, c’est grand. Trop parfois. J’y ai pleuré, j’y ai ri, je n’oublierai pas Marseille.
                              Jérémy

                              Tore, et sellise pika vabanduse kirjutas.
                              Nuttis, naeris, ega unusta kunagi Marseille´d!
                              Väga tundeline ning karismaatiline igal juhul.

                              Kommentaar


                                Algselt postitas Koopia Vaata postitust

                                E: Morel ise ka põhjendas Facebookis enda lahkumist:

                                J’ai tardé à prendre la parole et je m’en excuse, mais ces situations nécessitent d’écrire à tête reposée.
                                Je vous devais des explications, que je vais m'efforcer de donner aujourd’hui.
                                Vous mieux que personne savez ce que veut dire vivre dans la passion d’un club, d’une ville. Mais vous savez aussi ce que cette passion exige de vous au quotidien, ce qu’elle vous demande en échange.
                                J’ai tout connu à l’OM, le fond du sac comme le retour en grâce. Et même si cette dernière année a été belle, est-ce que l’OM et moi n’étions pas arrivé au bout de ce que l’on pouvait tirer de notre relation ? Quand on aime il faut aussi parfois savoir s’éloigner le moment venu.
                                Et puis il n’y a pas que le football, il y a la vie d’un homme, d’une famille. Les années difficiles je les ai assumées car c’est mon job, mais elles n’ont pas épargné tout le monde dans mon entourage. Ce nouveau départ, il est aussi pour eux.
                                Quand au choix de la destination, là encore le sportif n’a pas été le seul critère. J’aurais pu partir à l’étranger, découvrir une autre pays, toucher un plus gros salaire, mais pour la santé de mon fils il fallait renoncer à cette idée. Ce n’était pas le bon moment.
                                Restait donc la L1, et quand vous gardez l’envie de jouer dans un autre grand club, l’OL entre forcément en considération.
                                J’entends aujourd’hui parler de trahison, et je peux comprendre la déception de ceux qui m’ont toujours soutenu malgré tout, même dans les moments les plus difficiles. Mais je n’ai jamais triché avec ce maillot, jamais.
                                De bien plus illustres joueurs ont eu à prendre ce genre de décision avant moi.
                                Je tiens à remercier en premier lieu tous ceux d’entre vous qui ont cru en moi malgré tout, des gens comme René Malleville notamment, ainsi que les supporters de la Réunion.
                                Je remercie aussi le club, le Président, l'équipe administrative, mes coéquipiers, le staff médical et bien sûr le coach.
                                Nos retrouvailles seront difficiles, je le sais et je le comprends. Je reviendrai au Vélodrome faire mon métier du mieux possible, comme je l’ai toujours fait. Mais ça aura quoi qu’il arrive pour moi un goût particulier, même sous une autre tunique.
                                L'OM c’est beau, c'est fou, c’est grand. Trop parfois. J’y ai pleuré, j’y ai ri, je n’oublierai pas Marseille.
                                Jérémy
                                Ma ei oska prantsuse keelt, äkki saaks tõlkida, mis ta kirjutas.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X