No announcement yet.

Leeds United

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Paksukesel pikka pidu polnud. Lollil päeval sündinud, ise süüdi. Tegemist on ka Harry Kewelli numbriga, mis seletab nii mõndagi.

Massimo Cellino, Leeds’ new owner, has such a dislike of the number 17 it has turned him against one of the club’s key players who was born on that date
    When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

fakk, mulle meeldib see värk päev-päevalt aina rohkem!
      Jack of all trades, Master of nuns

Kommentaar

selle Metro uudise all leidus teinegi, kuludekokkuhoid http://metro.co.uk/2014/07/01/leeds-...costs-4782788/

Kommentaar

Algselt postitas gamer Vaata postitust
          selle Metro uudise all leidus teinegi, kuludekokkuhoid http://metro.co.uk/2014/07/01/leeds-...costs-4782788/
          Kollane ajakirjandus keeb - Fulhami £11m pakkumine McCormacki eest olevat vastu võetud ja Ross rändab Londonisse, et sõlmida 4-aastane leping. Kui nii, siis ikka jube hea diil. £11m?! Kantiin ja pesutuba hakkavad vist varsti tööle jälle ...
          League One is for wankers. Championship is the ultimate challenge!

Kommentaar

At close to £11million, Ross McCormack’s transfer to Fulham has broken a few records. He is, for now, the most expensive Scotland international in history and the subject of the largest fee ever exchanged between two English clubs outside the Premier League.

Kommentaar

Algselt postitas oku Vaata postitust
              At close to £11million, Ross McCormack’s transfer to Fulham has broken a few records. He is, for now, the most expensive Scotland international in history and the subject of the largest fee ever exchanged between two English clubs outside the Premier League.
              Vägev. Aga vist just see McCormack hoidis teid mineval talvel jää peal. Mis nüüd saab?
              the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
              because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

14 miljonit eurot suvalise briti puujala eest.

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                  Vägev. Aga vist just see McCormack hoidis teid mineval talvel jää peal. Mis nüüd saab?
                  Ah, mis seal ikka saab, tuuakse uued puujalad asemel. Arvatavasti saapamaalt. Hetkel käib peamine jutt sellistest meestest:

Ja kaks esimest itaallast ongi juba klubis:

McCormacki müük Cellino sõnades: “He’s a bloody good player and I’m not going to pretend that he isn’t but he didn’t respect me and it wasn’t possible to keep him.”

Kommentaar

Marco Silvestri ametlik. Mis kuradi särk see on?!

Kommentaar

Marco Silvestri ametlik. Mis kuradi särk see on?!

haha, see oli Napoli kolmas vorm eelmine aasta(inglise keelse nimega Camo Fight), aga nad ei saanud seda kanda, kuna oli mingi plagiarismi kaasus. tundub, et asi on lahenenud ja itaallased impordivad nüüd oma disainikunsti udusele Albionile.
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Kogu see Cellino "teema" on teinud mind Leedsi austajaks, peab see hooaeg tublisti silma peal hoidma.
                        Suhkruhaige

Kommentaar

Jup, varsti saate siia counti, uuu, vendetta, panso, tamzu, angelo, f.totti, francesco, atleticomadridi, orbiku ja kogu muu loomaaia.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ei teadnudki kuhu seda kirjutada, aga kirjutan siia, kuna see teema on püha:

Teatan, et Marouane Fellaini ei ole enam minu lemmikmängija ja ma ei toeta sellest tulenevalt enam iga klubi, kus ta mängib!

Kommentaar

Leedsil näikse õnnestunud suveturnee. Esimesest vastasest saadi 16:0 jagu ja nüüd mängiti koguni Leedsiga ja võideti 3:1.
                              the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                              because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                                Leedsil näikse õnnestunud suveturnee. Esimesest vastasest saadi 16:0 jagu ja nüüd mängiti koguni Leedsiga ja võideti 3:1.
                                täiesti geniaalne ju!

Kommentaar

Working...
                                X