Leeds United

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Martin Vaata postitust
    "Take Us Home: Leeds United" pole muidugi Eestis nähtav (https://www.amazon.co.uk/Take-Us-Hom.../dp/B07W6DC5NX). Kuradi lollid regulatsioonid jälle.
    Ma olen nüüd kolm osa ära vaadanud, päris äge asi on.

Näiteks sain sellest teada: On 31 January 2019, with Daniel James expressing his desire to leave Swansea to join Leeds United, a structured £10 million fee was agreed between the two clubs, James agreed terms and completed the medical at Leeds, and was at Elland Road conducting signing interviews and announcement photoshoots ahead of the deal being completed. However, after speculation of a disagreement between Swansea owners and their chairman regarding the structure of the deal an hour before the transfer window's 11 pm deadline, James was left at Elland Road awaiting the deal to be signed off by Swansea, with the window closing at 11 pm.

After Swansea failed to complete the deal, James' agent claimed it was "very disappointing" and claimed "Swansea made no attempt to keep the player and at the first sign of money they couldn't show him the door quickly enough." At the end of the 2018–19 season, with Leeds missing out on automatic promotion, Leeds head coach Marcelo Bielsa said that he refused to blame the club for missing out on James, but said, "I'm not underlying the importance of the absence of James".

See on päris kummaline, kuidas seda päeva ja tema lahkumist Leedsist filmitud on
    When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
      Ma olen nüüd kolm osa ära vaadanud, päris äge asi on.
      Jep, edasi oli ka päris tore, võib vaadata küll.

Kommentaar

4 mängu, 10 punni

Värav Brentfordi vastu (Edward Nketiah)

Kommentaar

TOP OF THE LEAGUE (jätkuvalt)!

Take Us Home on hea vaatamine, jõudsin eile kõik ära vaadatud. Isegi naise sain vaatama :P
          League One is for wankers. Championship is the ultimate challenge!

Kommentaar

Tabelis siis endiselt esimene. Vahe teisega 2 punni, samas Swansea võib jõuda sama punktisummani, neil mäng pühapäeval.

Stoke 0-1 Leeds - Stuart Dallas 42'

Stoke 0-2 Leeds - Egzijan Alioski 50'

Stoke 0-3 Leeds - Patrick Bamford 66'

Kommentaar

Karikast kukkusime õnneks välja.

Kommentaar

Sama sitt, uus aasta.

Swansealt 0:1 ja kuskil tabeli ülaotsas nüüd.

Kommentaar

Türi
                  ja
                  Paide

Kõik statsid Leedsi kasuks ja mitte noxigi. https://www.youtube.com/watch?v=nJKvxw6mWu0

Kommentaar

Kalvin Phillips allkirjastas 5a lepingu

Kommentaar

Algselt postitas gamer Vaata postitust
                      Kalvin Phillips allkirjastas 5a lepingu
                      Väga hea, nüüd alla 40 milli ei müü.

Kommentaar

Alf-Inge Hålandi poeg, Leedsis sündinud 19-aastane Erling Braut on hooaega Austria premieris alustanud eriti magusalt - 6 mänguga 8 väravat ja 3 söötu. Kunagi ütles ta intervjuus Aftonbladetile midagi sellist "I want to be the best possible. The dream is to win the Premier League with Leeds."

Nüüd tuleb ainult Premieri saada

Kommentaar

Barnsley 0-1 Leeds United: Nketiah

Barnsley 0-2 Leeds United: Klich PK

Ja nii jäigi, kuna teised munesid ära, siis tabelis jälle essa. Muidu päris tihe.

1. Leeds United, 16 punkti
                          2. Swansea City, 16 punkti
                          3. Charlton Athletic, 14 punkti
                          4. Bristol City, 14 punkti
                          5. Preston North End, 13 punkti
                          6. West Bromwich Albion, 13 punkti
                          7. Queens Park Rangers, 13 punkti
                          8. Birmingham City, 13 punkti

Kommentaar

Algselt postitas oku Vaata postitust
                            Alf-Inge Hålandi poeg, Leedsis sündinud 19-aastane Erling Braut on hooaega Austria premieris alustanud eriti magusalt - 6 mänguga 8 väravat ja 3 söötu. Kunagi ütles ta intervjuus Aftonbladetile midagi sellist "I want to be the best possible. The dream is to win the Premier League with Leeds."

Nüüd tuleb ainult Premieri saada
                            No ei saa, pean korraks veel. Nüüd on 7 mänguga 11 väravat ja 5 söötu ning nüüd https://www.nottinghampost.com/sport...-leeds-3331013 ehk "Son of ex-Nottingham Forest and Leeds United defender becomes first player to score debut Champions League hat-trick since Wayne Rooney". Katsun sellel teemal rohkem mitte sõna võtta enne kui noor Håland Leedsi tuleb

Kommentaar

Algselt postitas oku Vaata postitust
                              No ei saa, pean korraks veel. Nüüd on 7 mänguga 11 väravat ja 5 söötu ning nüüd https://www.nottinghampost.com/sport...-leeds-3331013 ehk "Son of ex-Nottingham Forest and Leeds United defender becomes first player to score debut Champions League hat-trick since Wayne Rooney". Katsun sellel teemal rohkem mitte sõna võtta enne kui noor Håland Leedsi tuleb
                              Tundub olevat tüüp, kes jälle mõne neetud suurklubi poolt varsti perse keeratakse.

Kommentaar

Kas Bielsa otsib inffi järgmise vastase kohta supermarketis?

Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Working...
                                X