Sat 3 15:00 H Gillingham FL1
    David, David, Don't sell Rio!

Kommentaar

Sat 11 15:00 A Tranmere...

ei jõua ära oodata. põnevus tapab.
      «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
      «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

Kommentaar

Vähemalt on see tore, et kahte kodumängu pole väga väikese aja jooksul ehk me ei pea kahte jubedust vaatama. Piisab ühest.

Milline nendest ülejäänud klubidest Londonis on?
        When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
          Vähemalt on see tore, et kahte kodumängu pole väga väikese aja jooksul ehk me ei pea kahte jubedust vaatama. Piisab ühest.

Milline nendest ülejäänud klubidest Londonis on?
          venitate oma koondisemängu reisi nädala võrra ja näetegi võõrsilmängu pedepealinnas. saab rahulikult imekaunist inglismaad vaadata ja oivalist fish & chipsi süüa. nädal aega järjest! mõtelge!

ps. aga et siis äkki aprillis võõrsil Millwalliga?

Kommentaar

wikipedia jälle

Kommentaar

ma ei saa naljast aru

Kommentaar

Otsest nalja polegi. Lihtsalt Bates ja Wise on ajutiselt ümber ristitud.

Kommentaar

Algselt postitas IndrekL Vaata postitust
                  Otsest nalja polegi. Lihtsalt Bates ja Wise on ajutiselt ümber ristitud.
                  ma ei saa ikka naljast aru, see polegi nende pärisnimi vää?

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
                    ma ei saa ikka naljast aru, see polegi nende pärisnimi vää?
                    see, et sul juba teist päeva kõrgharidus on, ei tähenda veel, et sa pead siis inimeste kallal mölisema. mine kirjuta parem pallakile või midagi, kui oma eesmärgitu elu frustratsiooni välja elada tahad

Kommentaar

Algselt postitas rohelineKonn Vaata postitust
                      see, et sul juba teist päeva kõrgharidus on, ei tähenda veel, et sa pead siis inimeste kallal mölisema. mine kirjuta parem pallakile või midagi, kui oma eesmärgitu elu frustratsiooni välja elada tahad
                      ma ei saa sinu probleemist aru. kutsuge terroribanaan!

Kommentaar

Algselt postitas rohelineKonn Vaata postitust
                        kle tropp, omade kallal ei nokita! soeta endale elu
                        Jack of all trades, Master of nuns

Kommentaar

elu on tegelikult ilus
                          League One is for wankers. Championship is the ultimate challenge!

Kommentaar

Sellel aastal me Leedsi ei lähe. Ma uurisin eelmisi reise ja pattern ei sobi lihtsalt. Järgmine reis tuleb 2009. aasta oktoobris.

Kurb küll, poisid. Samas olge rõõmsad - 2010. aastal käime nii aprillis kui ka septembris.

Muud polnudki nagu öelda. Klubi ikka pankrotis.

Kommentaar

STATEMENT

After meetings with the Inland Revenue the administrator has negotiated an improved offer to the creditors of Leeds United, offering them a further amount equal to approximately 7p in the pound.

This will take the total to approximately 8p in the pound. The original agreement also included provision for a further £5m payment to creditors (approximately 30p in the pound) should the club reach the Premier League within the next five years. This period of time has now been extended to 10 years. This payment compares favourably with dividends paid by other football clubs that have been through the Administration process and with any offers that the Administrators received prior to approval of the CVA.

This offer is unconditional, subject to there being no challenge to the administration and the Football League transferring Leeds United's share to the NewCo.

This offer is better than any other alleged offer that has been made, all of which were subject to conditions and due diligence.

Nevertheless, in accordance with an undertaking given to the administrators our lawyers have pursued every expression of interest to invest in the Club. However, none of the would-be alleged alternative bidders made any firm offers. Not only is our offer the best, it is the only one on the table.

If the CVA is challenged the consequence will be liquidation and Leeds United will cease to exist and the loss of 500 jobs would be a further drain on government resources with unemployment and social security benefits.

It is our view that any appeal now will not be made on commercial grounds but is either politically or personally motivated.

The period allowed by statute for an appeal expires at 4pm on Tuesday 3rd July 2007.

To date over 14,000 fans have subscribed to season tickets or memberships as a demonstration of their faith in the future.

...tegelikult on see täiesti ebaterve, kui pisut järgi mõelda
                              Jack of all trades, Master of nuns

Kommentaar

See on nii ebaterve, sest see tähendab, et PLi hakatakse pürgima kuuendal aastal. Aga noh, parem hilda kui ...

Kommentaar

Working...
                                X