Bocki Kaalale!
    Tänud, jöin ära juba. Ootan järgmist sünnipäeva
    “Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

Kommentaar

Pikka iga @mazz!

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
        Pikka iga @mazz!
        Läks täitsa meelest tänada. Aitüma ja ehk jagub seda iga isegi nii palju, et legendaarne j6u1uv4n4 kunagi suvepäevadel ära näha.

Kommentaar

Kutsun üles Kasperit õnnitlema. Jälle üks tiir tehtud.

Kommentaar

Kasperile õnne. Juhuu.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

bocki Kasperile!

Kommentaar

Kasper tänab!
                Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                Algselt postitas taku*
                Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Palju õnne Mõnnar! Kasva suureks ja tugevaks!

Kommentaar

Mõnnarile önnitlused. Üks Sumeri kunn elas vähemalt 43200 aastaseks niiet on veel minna!
                    “Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

Kommentaar

mõnn-mõnn, õnnne! ja luba omale üks õll täna
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        mõnn-mõnn, õnnne! ja luba omale üks õll täna
                        Mõnule õnne!

Muidu foorumis öeldakse, et luba omale üks westons täna. Õll tähendab, et soovid halba.

Kommentaar

Algselt postitas Nasfal Vaata postitust
                          Mõnule õnne!

Muidu foorumis öeldakse, et luba omale üks westons täna. Õll tähendab, et soovid halba.
                          Huvitav mida erilist plastic sünnipäeval joob, sest Westons on niikuinii igapäevases repertuaaris?

Kommentaar

Algselt postitas cabron Vaata postitust
                            Huvitav mida erilist plastic sünnipäeval joob, sest Westons on niikuinii igapäevases repertuaaris?
                            Vett.

Kommentaar

Musid, kallid, kukerpallid kallis kasutaja orbitaaljaam.

Kommentaar

Algselt postitas Pints Vaata postitust
                                Musid, kallid, kukerpallid kallis kasutaja orbitaaljaam.
                                Aitäh

Kommentaar

Working...
                                X