MM 2014 üldarutelu

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas chac Vaata postitust
    huvitav et eelmine maailmameister ei saa otse mm'ile, ja peab mängima kvalifikatsiooni... kas see on alati nii olnud?
    peale 2002 MM-i peavad ka tiitlikaitsjad läbima kvalifikatsiooni.
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas ericbana Vaata postitust
      Ma ei usu elusees, et ETV sellise sündmuse kajastamisest loobuks. Ei näe väga sellist võimalust. Kui aga tõesti peaks midagi sellist juhtuma, siis korjaks tv3 selle ilmselt momentaalselt üles. Nägemata see Eestis päris kindlasti ei jää.
      Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
      TV3-s? Togo vs Lõuna-Korea? You must be joking. Finaali ehk oleks mõtet neil näidata, iga teise mängu asemel on Politseiakadeemia 33 tulusam äri.
      Tänase uudise valguses ei oleks üldse üllatav, et ka jalgpalli MM näitamisõigused varsti kellelegi teisele kuuluksid.
      Kuni 2022 MM-ini ei tohiks muidugi olla muret, sest seni peab ETV selleks vajaliku raha leidma
      May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas Maarek Vaata postitust
        Tänase uudise valguses ei oleks üldse üllatav, et ka jalgpalli MM näitamisõigused varsti kellelegi teisele kuuluksid.
        Kuni 2022 MM-ini ei tohiks muidugi olla muret, sest seni peab ETV selleks vajaliku raha leidma
        Kui TV3 saaks õiguse MM-i näidata siis näeksime iga 10 minuti tagant mingeid Ülo pesupulbri reklaame, et "mitte tekitada vaatajate meelepaha".
        "Away from two, three, four— wonderful, wonderful, wonderful."

Kommentaar

Algselt postitas MESSI. Vaata postitust
          Kui TV3 saaks õiguse MM-i näidata siis näeksime iga 10 minuti tagant mingeid Ülo pesupulbri reklaame, et "mitte tekitada vaatajate meelepaha".
          idioot oled või?

Kommentaar

Algselt postitas kuuraa Vaata postitust
            idioot oled või?
            Irooniline või mitte, selles on küsimus.
            "Away from two, three, four— wonderful, wonderful, wonderful."

Kommentaar

.... Ma kirjutasin siin suurt ja pikka teksti, et mida te ajate, Brasiilia ei pea kvalifikatsiooni läbi tegema ning siis jõudis mulle praeguste valitsejate nimi kohale... Ajasin korraldajamaa võitjatega sassi.

Igastahes loodan, et juba kvalifikatsioonis tuleb mingeid üllatusi ette ( "suurtest" : Hispaania, Saksamaa, Urugay, Inglismaa, Portugal, Itaalia, Argentiina, Holland - nendest võiks keegi välja jääda vms ).

Ja see jutt, et ETV äkki ei osta teleõigusi - see on musta luige teooria kui nad seda ei tee. Kõik teavad, et EM-i/MM-i ajal on ETV-l vaadatavus nii suur, et mitte miski ei küündi nendele ülekannetele ligilähedalegi. Sellise asja õigusi nad ei saa ostmata jätta ! (Loodetavasti).
              www.facebook.com/Nahkkera - KÕIKIDELE jalgpalli fännidele facebookis !

Kommentaar

Päris seks.

Kommentaar

Ametlik maskott turniiriks on siis hetkel nimeta (varsti peaks hääletus tulema) armadill.
                  article-2204405-150DA75F000005DC-418_634x359.jpg

Kommentaar

Algselt postitas mihkel555 Vaata postitust
                    Ametlik maskott turniiriks on siis hetkel nimeta (varsti peaks hääletus tulema) armadill.
                    [ATTACH=CONFIG]1443[/ATTACH]
                    See on Neymar ju.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas mihkel555 Vaata postitust
                      [ATTACH=CONFIG]1443[/ATTACH]
                      Hästi vahva elukas!
                      the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                      because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        See on Neymar ju.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Prostituudid on asunud usinalt keeli õppima

Kommentaar

The Official Poster for the Brazil 2014 World Cup.
                            "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Põhja-Ameerikas peeti valikmänge. Silma hakkas: hombre!

Kommentaar

"But it is also true that the World Cup is not for the lower class, it is for the middle class. That is the global trend. It's very cruel."

Kommentaar

Working...
                                X