Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

kuidas nüüd seda hinnata?

Kommentaar

Ehk saaks selle soengu tagamaad teada? Kas soeng jäigi selliseks või on tegu pooliku soenguga?
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Raphael Honigstein: Even the worst haircut in Bundesliga history couldn't spoil the celebrations as Dortmund claimed their seventh Meisterschaft

Kommentaar

Kas kellelgi professionaalsest juuksurist tuttavat on? Et laseks tal esi-XI kohta arvamust avaldada.

Kommentaar

juuksurist tuttavat pole, aga jututoas on kodanik hofnar üpris maias soenguid kommentaarima

Kommentaar

pane koosseis koos piltidega ühte posti
              Algselt postitas Iceman
              Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                Kas kellelgi professionaalsest juuksurist tuttavat on? Et laseks tal esi-XI kohta arvamust avaldada.

Kas see on veel aktuaalne?
                Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Graafika: Fitti.

Kommentaar

jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Millal mingit fancyt kokkuvõtet saab lugedA?
                      Algselt postitas Iceman
                      Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

miks hamšik ja gervinho selles nimistus on?
                        “I am Zlatan. Who the hell are you?”

Kommentaar

Algselt postitas alehis Vaata postitust
                          miks hamšik ja gervinho selles nimistus on?
                          Sest et neil on kohutavad soengud
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Danijel Ljuboja tuletas end täna taaskord meelde. Skunksi sonks on tal jätkuvalt aktuaalne.

Kommentaar

http://www.goal.com/en-us/news/69/tr...dallas-in-2012 Emme, padruneid.

Kommentaar

Mazz vä?

Kommentaar

Working...
                                X