Emme, kaks pilsnerit ja padruneid!

Kommentaar

Inetul mehel sama inetu seong.

So self aware so full of shit

Kommentaar

nagu päris tõsiselt vä? wtf

see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
          nagu päris tõsiselt vä? wtf

Oot, wtf??

Kommentaar

lõikad mingi kuke soengu, siis värvid juuksed osaliselt mingi lesbilise värviga ning tagatipuks sirgendad tutikarvad - wat the fak!

e: tumepunane versioon silma ei riivanud, aga seda helesinist nägin esimest korda.
            see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Ta vist värvis hambaid ka
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

http://f3.pmo.ee/f/2012/01/02/899100t41h1d21.jpg Hahahaa, oeh, hahahaha. Päris kena.

Kommentaar

Neymar muutub ikka iga kuuga üha suuremaks kaptenikandidaadiks.

Kommentaar

kapten võiks olla see kes soenguga värava lööb

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                      http://f3.pmo.ee/f/2012/01/02/899100t41h1d21.jpg Hahahaa, oeh, hahahaha. Päris kena.
                      Puhas tehniline element
                      Need vaod peaksid olema vertikaalse stabilisaatori tööpõhimõtete kohaselt abiks kiiresti jooksmisel suund sirge hoida.

Kommentaar

jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

läheb vist teemasse.

Kommentaar

FC Otsaesine.

Lisaks Zervinjole on ka Lescott kindlalt algrivistuses.

Kommentaar

See teema pole ammu täiendust saanud, on aeg :
                              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

FORZA FIORENTINA!

Kommentaar

Working...
                                X