X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Transfer suvi so far :
    OUT : Isaac Cofie
    IN :
    Yohan Tavares - 25 a Portugali keskkaitse Standard Liegest ehk läheb raskeks nagu ikka.
    Dejan Lazarevic - 23 a keskväli ehk sloveenid ikka au sees.
    Pablo Granoche - mingit pidi juba ammu Chievo mees on jälle Chievo mees ehk weird weird co ownership.

Ennustan, et 2 esimest ostu on paari aastaga suurte vaateväljas. Äkki.
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust

Ennustan, et 2 esimest ostu on paari aastaga suurte vaateväljas. Äkki.
      Ennustan et nad on aasta pärast Serie B s ehk sinna kus eeslid kuuluvad.
      So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
        Ennustan et nad on aasta pärast Serie B s ehk sinna kus eeslid kuuluvad.

ehk chasing shadows x2
        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

ütle redel
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Säästu Camoranesi ..

Next week the market could give a shot to the new level of Chievo Giuseppe Sannino. As reported by Tuttosport, in fact, the company has clivense in the coming days to close the deal with Inter Milan for Ezequiel Matias Schelotto. The exterior Italo-Argentine former Atalanta is not within the technical plans of Walter Mazzarri and should move to Verona with the formula of the loan.

Kommentaar

Avastasin sellise huvitava mängija täna lehte lugedes:

Përparim Hetemaj (born 12 December 1986) is a Kosovo-born Finnish footballer who plays as a midfielder for Italian Serie A club Chievo and the Finnish national team.

HJK kasvandik, kes on mänginud veel Ateena AEK-is, Twentes ja Brescias.

On the first of February 2010, he was signed by the Italian side Brescia on free transfer. Hetemaj was rarely used as Brescia finished third and gained promotion to Serie A for the 2010–2011 season. He made his Serie A debut on 12 September 2010, playing the full minutes in a 3–2 home victory over Palermo. He scored his first Serie A goal on 22 September 2010 against AS Roma and became the first Finnish footballer to score in Serie A.

Uudis siis enne seda,et Soome kohtub Sloveeniaga ja Chievol uus treener. Mis roll siis Hetemaj´l uue treeneri all?
              Mängimas tüüpi pole näinud. Äkki Atleticomadrid oskab rohkem vennast rääkida?
              Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
              I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Eelmine suvi mängis Eesti koondise vastu kaitsva poolikuna. Üldiselt vist rohkem selline rügaja ja taklajast jõhkard ka Chievos.
                Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Eelmisel hooajal nähtud mängude põhjal on tegemist tõesti üsna agressiivse mängulõhkujaga poolkaitses. 64 mänguga 19 kollast kaarti. Üldiselt 90 minuti mees.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                    Chiveo võiks välja langeda küll minu poolest.
                    see Chievo on nii õudne ja inetu mänguga võistkond olnud juba aastaid.
                    Endiselt võivad Donkeyd B-sse minna või kusagilt normaalse platsi muretseda. Jah selles ei ole mängijad süüdi, aga rõvetsemies on küll.

Engiselt minge perse. Äkki see hooaeg saab sellest häbiplekist lahti. Rõve vaadata lihtsalt.

Kommentaar

Ehe itaalia derby oma kõige paremas tähenduses : vaatemänguline ja põnev kohtumine Marcantonio Bentegodil lõppes tabeliseise vaadates võibolla ootamatult hoopiski Chievo võiduga. Võimalusterohke, kuid väravatevaene kohtumine Veronas ei jäänud publiku jaoks õnneks nulli peale, 23 aastane sloveen Dejan Lazarevic kerkis mängu kangelaseks ja lõi päris lõpu eel oma Serie A karjääri esimese värava.
                      Chievo jätkab 9 punktiga tihedas tabelilõpus viimasel kohal, Hellas püsib 6ndal.

Kommentaar

Kommentaar

Mille eest Sardo punase sai, et flashscores oli kirjas: not on pitch?
                          Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
                          Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

mölises pingil ilmselt

Kommentaar

vana hea Chievo. gg

@OptaPaolo 6m
                              14 - AC Milan have won 14 of their last 15 Serie A clashes with Chievo, drawing the other one. Tradition. #MilanChievo
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                                vana hea Chievo. gg
                                Ei.
                                traviistähemärkiraiskolednüüdõnnelikväraisk

Kommentaar

Working...
                                X