• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Citroen Metropolis

Kommentaar

'vette Stingray

Kommentaar

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kommentaar

Nostalgiat :

Legendaarne Tartu autoremonditehase produkt. Siaamaani tökorras, nähtav näiteks Pärnumaal igasuvisel Mihkli laadal.
            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Thirsty

Kommentaar

Kommentaar

Te öelge, et need masinad ei ole ilusad, ah?
                  Venkud oskasid ikka hästi maha viksida, midagi ei ole öelda. Aga need kolm autot on läbi ajaloo olnud minu totaalsed lemmikud. Kunagi, kui ma olen vana ja väsinud mees ja saan lõpuks ometi maal elada, siis ostan ma endale ühe sellise, et sellega laupäeviti Viljandis turul käia.

Kommentaar

Markofkin, kui vanaks ja väsinuks jääd, siis ma tean kus kohast väga heas korras viimasel pildil oleva Mosse saab. Seni hoian enda teada.

Kommentaar

Puhas kunst FIAT'ilt.

Kommentaar

Kunst on kunstis kunsti näha. Tegelt on see auto ikka üliüliülikolekolekole.

Kommentaar

Sürrealism !

Kommentaar

Algselt postitas markofkin Vaata postitust
                            Kunagi, kui ma olen vana ja väsinud mees ja saan lõpuks ometi maal elada, siis ostan ma endale ühe sellise, et sellega laupäeviti Viljandis turul käia.
                            Osta varakult bensiinivarud ka ära
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Suhkruhaige

Kommentaar

käi perse!

Kommentaar

Working...
                                X