X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas ericbana Vaata postitust
    käi perse!

Kunst seegi !
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
      Kunst seegi !
      jaaah, selline kunst sulle küll meeldiks, fruit cake.

Kommentaar

ehh, peded... autopeded.
        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Noksinägemine tõi purtsaka paska püksi ? Kähku kroonika lahti ja Anne Veesaare pildi peale vetsu onama enne, kui see pilt teist lõplikult kapihomod teeb.
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kommentaar

Et siinseid peenisepoiste kahjustusi vähendada:

Girls & Cars - fatšebuuk peidž
              hakkab vist totside teemale konkurentsi pakkuma

Kommentaar

Kommentaar

On olnud au Ventot omada :

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Definition of Ferrari

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X