No announcement yet.

Auto - see on kunst !

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Maailma kiireim tänavaauto (aka legaalne) Ford GT. Standing mile 283,232 mph. Veyronil peaks see number olema miskine 268 mph.

Kommentaar

Kommentaar

Üldiselt mulle autode peal värviga veiderdamised ei meeldi, aga see Veyroni peinttsoob (by Bernar Venet) on küll päris õnnestunud.

rohkem pilte
        We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Auto see on tõesti kunst, kunagi jäi silma selline elukas: http://www.facebook.com/photo.php?fb...4472932&type=1
          When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

sellest elukast on siin teemaski kuskil ülalpool juttu.
            We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Kommentaar

Vaatame minevikku

Kommentaar

2-3 pilt meenutab James Deani hauda viinud Little Bastardit, auto milles väidetavalt oli vanakurja enda hing sisse pugenud:

+

Invisible Art :
                  "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                  These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Mirror shot.

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Õhtul oli lahe juhtum, üks prantslane tuli hostelisse riidekapi suuruse kohvriga ja sai toa 3ndale korrusele no ja otsustas sinna siis liftiga sõita. Ronis oma kodinatega lifti… ja…. ja astus siis kirudes välja – see oli telefoniputka!!! Meil pole ju majas lifti!

Kommentaar

Kommentaar

Imestan, et atleticomadrid seda pilti veel siia pole pannud:

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Imestan, et atleticomadrid seda pilti veel siia pole pannud:
                            Sel pildil puudub kunstiline aspekt. Sel puudub ilu ja sisu, mis küll autos endas võib täiesti olemas olla, kuid pildis kaduma läinud.
                            Pigem sobiks siia..... see.

Kommentaar

Siis kui mehed olid titaanist. Vormelitel ca 640 hobust ja kaalu ca 750kg.

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X