No announcement yet.

Capocannoniere

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Antonio Di Natale: 4 järjestikkust hooaega 20+ väravat.
    sigpic

Kommentaar

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

So self aware so full of shit

Kommentaar

May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Kahekordne Capocannoniere Antonio "Totò" Di Natale paneb hooaja lõpuks saapad varna.

180 väravat Serie As (nendest 103 eelmisel neljal hooajal ja hetkel tegevmängijatest Totti järel teine) ja küllap tuleb ka lisa

+

+

+
            11 väravat koondises

Kommentaar

BERARDI!

14 mängu, 11 väravat

väravalööjate tabeli teine (ja liider Rossi pikalt audis) ja noorim nelja värava lööja Serie As läbiaegade (19a)

Sassuolo Berardita: 5 mängu, 0 punkti
              Sassuolo Berardiga: 14 mängu, 17 punkti

Sassuolo: 21 liigaväravat
              Berardi: 11 liigaväravat + 2 väravasöötu

Kommentaar

Absoluutne tippklassi sooritus ! Siin on vastus itaalia küsimusele " kes, miks, millal ja kas üldse hakkab kunagi koondises lööma väravaid ? "
                Unustage Balotelli, täna jäi tal üle vaid tunnistada hiilgavat sooritust ning tõdeda, et ainsad minutid tulevikus rahvuskoondises tulevad Berardile puhkust andes. Uus hitt on ammu sündinud ja ennast ka viimastele pimedatele presenteerinud.
                Berardi MM koondisse !
                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                  Tegelikult see et Balotelli minema läks on teisejärguline, huvitavam asi toimub siin samas meie foorumis! Mis saab Jasperist? Kas tuleb Torrese päris oma teema siia Itaalia alamfoorumisse? Kas see üleminek suurendab konflikte meie korduvkülalise atleticomadridi(siin maal ka tuntud kui Aronica) ja Jasperi vahel? Kas Orbikul saab lõpuks siiber teist viiulit mängida? Kas Ericc tõmbab keset hooaega Real Madridi avatari endale rinda? Kas Tamzu tuleb tagasi? Kas Markku saab veel kunagi oma vetsu ukse lahti? Kas meie kodused Liverpooli vanahärrad võtavad Balo omaks? Mis saab BlueMoonist? Kus on Deb(vene keele v)il? Kas Milan suudab ilma Balota eelmise aasta kohta parandada? Kas Milani teema muutub a'la Parma ja Catania teemaks? Küsimusi on õhus. 4 kuud auhindamisteni, make us proud Itaalia alamfoorum, MAKE US PROUD!
                  sa teadsid küll mis juhtub. teema üles!

Fenomenez - Puskas 2014!
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Kommentaar

4 kodumängu, 4 starti, 4 väravat

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                            sigpic

Kommentaar

1 juustuburx
                              2 juustuburxi
                              3 juustuburxi
                              4 juustuburxi
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust

1 juustuburx
                                2 juustuburxi
                                3 juustuburxi
                                4 juustuburxi
                                Mina sinu poolt tulevikus ei hääleta. Nii vanasi pilte tood välja, millel pole tänasega mitte midagi ühist.

Kommentaar

Working...
                                X