No announcement yet.

Capocannoniere

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Sel hooajal veel vara capocannoniere tiitlit võita, aga selle mehe poolt löödud kvaliteetväravaid hakkame loodetavasti tihti nägema

May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas Maarek Vaata postitust
      Sel hooajal veel vara capocannoniere tiitlit võita, aga selle mehe poolt löödud kvaliteetväravaid hakkame loodetavasti tihti nägema

This video is removed by the user.

Aga ma eeldan, et sa mõtlseid Babacari?
      So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
        This video is removed by the user.

Aga ma eeldan, et sa mõtlseid Babacari?
        Jep. Teenis selle esitusega Super Mario respekteeriva aplausi.

May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Veits pidin nuputama, kas see on Pjanic, Florenzi või Destro. Krt, Roma vennad on kõik ühe näoga. Seega, kui järgmine kord tänaval cannumani näen, arvan, et tegemist on countiga.

Kommentaar

Mehel vanust 37, aga 6 kotti löödud ning jagab väravalööjate tabelist 2. kohta koos Honda ja Teveziga. Kui Toto jaoks karikamäng ka juurde lisada, siis on härra löönud 11 mänguga 10 väravat. Callejon on liigas 8 värava peal. Matri on liigas 5 löönud

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

nö Kuningas teab

Totti: "The best player in Serie A? Tevez"

Kommentaar

Kui kedagi individuaalselt välja tuua, siis kindlasti Tevez jah.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                    Kui kedagi individuaalselt välja tuua, siis kindlasti Tevez jah.
                    Kes oleks individuaalselt top 5 välja tuues? Klubilised eelistused ja muud asjad välja arvata.

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                      Kes oleks individuaalselt top 5 välja tuues? Klubilised eelistused ja muud asjad välja arvata.
                      täiesti objektiivselt ja eelistused välja jättes:

1. Gervinho
                      2. Pjanic
                      3. Totti
                      4. DDR
                      5. 9Gol

Morata suguse eide litsiks tegemise eest saab eripreemia Kostas Manolas. Ükski teine mängja pole veel vastast sel kombel omanud, alandanud ja alla lasknud. GRANDE KOSTAS!
                      FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                      sigpic

Kommentaar

Kusjuures ma mõtlesin, kes võiks üldse Teveze suurim konkurent olla. Honda mingi periood tootis ja Kalle Junn on päris viisakas vormis olnud näiteks. Kaitsjatel on muidugi keeruline nii säravalt silma paista ja sellest ka sellised valikud.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                          Kusjuures ma mõtlesin, kes võiks üldse Teveze suurim konkurent olla. Honda mingi periood tootis ja Kalle Junn on päris viisakas vormis olnud näiteks. Kaitsjatel on muidugi keeruline nii säravalt silma paista ja sellest ka sellised valikud.
                          Pjanic, Totti, DDR, Strootman, Vidal, Buffon, Pirlo, Pogba, Rossi, Higuain, Hamsik.. esimesed kes kohe meelde tulevad kes võiks ju olla nagu.

E: ei mõtle viimase 5 mängu vormi vaid üleüldiselt.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Mehel vanust 37, aga 6 kotti löödud ning jagab väravalööjate tabelist 2. kohta koos Honda ja Teveziga. Kui Toto jaoks karikamäng ka juurde lisada, siis on härra löönud 11 mänguga 10 väravat. Callejon on liigas 8 värava peal. Matri on liigas 5 löönud
                            Update. Antonio di Natale jätkab võimsas hoos ning on liiga parimast, Tevezist, ühe väravaga maas. Nagu on seda ka Callejon, kes nüüd mõnda aega kuival on olnud ning Icardi ja Menez, kes viimasel ajal kõvasti paugutanud. Argentiinlased Dybala ja Higuain on samuti igati konkurentsis (7 väravat mõlemal). Honda on kustunud. Isegi Matril on sama palju väravaid (6) kui Hondal.

1. Carlos Tevez (Juventus). 9 väravat.

2. Jose Callejon (Napoli). 8 väravat.

3. Antonio di Natale (Udinese). 8 väravat.

4. Mauro Icardi (Inter). 8 väravat.

5. Jeremy Menez (Milan). 8 väravat.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Praegu liigub Tevez parima väravakütina kokku 20(+-2) värava kanti. Ei näe põhjust väga suureks rõõmustamiseks, arvestades veel seda et liiga tase on langenud ja vähegi pädevam härra tõmbaks olukorda ära kasutades sinna 35 kanti. Masendav seis.
                              FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                              sigpic

Kommentaar

Serie A top 4 väravakütti. Kõik Argentinast.
                                Tevez (11), Dybala (10), Higuain (10), Icardi (10).

Kommentaar

Working...
                                X