Euro 2020

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Drogba Vaata postitust
    Kellegil piletid Peterburgi ka? On sinna reisimine praegusel ajal üldse reaalne? Lux Express ei sõida. Ecolinesiga vist peaks saama.
    Ecolines sõidab vähemasti mu jaoks ülisittadel päevadel. Paneme jalgsi üle piiri ja siis kohalik buss või rong.
    Once a Gooner, always a Gooner

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Niisiis. Ramos EMile ei lähe, aga mina lähen. Itaalia-Wales piletid jäid alles!
      Lendan Londoni kaudu Rooma ja pärast Viini kaudu tagasi Tallinna. Hetkeseisuga oleks Rooma lennuks vaja PCR testi. Kas Viini kaudu tagasi tulles ka mingeid probleeme võib olla?
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Lendan Londoni kaudu Rooma ja pärast Viini kaudu tagasi Tallinna. Hetkeseisuga oleks Rooma lennuks vaja PCR testi. Kas Viini kaudu tagasi tulles ka mingeid probleeme võib olla?
        Austrias pidavat mingid väga spetsiifilised maskinõuded olema, ilmselt peaksid seda enne uurima. Muidu mitte.

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
          Hetkeseisuga 100% jah. Ungaris võib riigis viibida 72 tundi, karantiini ei kohaldata, sisenemiseks nõutav läbipõdemise tõend või test. Saab ka vaktsineerimise tõendiga, aga eestlastele hetkel veel seda luksust ei kohaldata. Kui EU oma rohelise passi selleks ajaks tööle saab, siis vast saab.
          On see reaalne nõue? Ma ei ole sellist tingimust kusagil kohanud.
          olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Tofoa sai reisikaaslase samadele lendudele + mängudele. Ka teised on oodatud.

Kommentaar

Algselt postitas zaz Vaata postitust
              No nii nad kodulehel väidavad. Meie igatahes planeerisimegi sellest lähtuvalt.

Non-Hungarian citizens arriving for international sports events or cultural events may also enter Hungary without restriction if they possess a negative PCR test result performed within 3 days prior to entry and an authentic ticket for the event in question, are able to present these upon entry, and agree to undergo medical screening, which does not show any suspicion of infection. Such foreign citizens are obliged to leave the country within 72 hours of entry.

"Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Algselt postitas d-fox Vaata postitust
                Tofoa sai reisikaaslase samadele lendudele + mängudele. Ka teised on oodatud.
                Liitub ka eika meiega ja tagasiteel veel mitmed foorumlased
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Liitub ka eika meiega ja tagasiteel veel mitmed foorumlased
                  No see kostub juba seiklusena...

Kommentaar

Uhke värk, kade
                    Ela ja tunne, et elad
                    see on kõige lihtsam
                    filosoofia, mis toimib
                    sule silmad ära vaata
                    tagasi, hinga sügavalt ja
                    hüppa üle iseenda varju
                    tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas zaz Vaata postitust
                      Soovitan kasutada näiteks seda saiti, kui vaja viimast infot mõne riigi sisenemise tingimuste kohta: https://www.iatatravelcentre.com/world.php

Ungari osas suunab edasi ja selline jutt:
                      Spectators of an international sporting event or cultural event held in Hungary may enter the territory of Hungary if, during their entry into Hungary:

(a) may undergo a medical examination and he/she is required to tolerate,

(b) present a ticket ( proof for participation) of an international sporting event or cultural event, and

c) certifies in a Hungarian or English language document that a SARS-CoV-2 PCR test (a molecular biological test in accordance with health professional rules) is made 3 days prior to the entry and the result of the test shows that SARS -CoV-2 coronavirus was not detected in the body at the time of the study.

A person residing in the territory of Hungary is obliged to leave the territory of Hungary within 72 hours after entry.

The spectator may not enter the territory of Hungary if

(a) the health examination reveals a suspicion of infection,

(b) does not present the ticket of participation, or

(c) there is doubt according to the authenticity of the ticket.
                      Eks tasub pidevalt silma peal hoida riikidel, kuhu plaan minna. Reeglid võivad igapäevaselt muutuda.

Endal jäi neljast mängust pärast loosi alles piletid lausa kolmele:
                      Austria-P.Makedoonia / Buka
                      Itaalia-Wales / Rooma
                      Portugal-Prantsusmaa / Buda

Kommentaar

Ajaviiteks koondiste "homogeensuse" edetabel – ehk koduliigas pallivate mängijate osakaal:

1. Inglismaa 88,5% 23 3
                        2. Venemaa* 86,7% 26 4
                        3. Itaalia 84,6% 22 4
                        4. Ukraina 69,2% 18 8
                        5. Saksamaa 65,4% 17 9
                        6.–7. Holland 46,2% 12 14
                        6.–7. Ungari 46,2% 12 14
                        8.–10. Šotimaa 42,3% 11 15, neist 14 Inglismaal
                        8.–10. Tšehhi 42,3% 11 15
                        8.–10. Türgi 42,3% 11 15
                        11. Hispaania** 41,7% 10 14, neist 10 Inglismaal
                        12. Horvaatia 26,9% 7 19
                        13.–14. Portugal 23,1% 6 20
                        13.–14. Prantsusmaa 23,1% 6 20
                        15.–17. Poola 15,4% 4 22
                        15.–17. Šveits 15,4% 4 22
                        15.–17. Taani 15,4% 4 22
                        18.–19. Põhja-Makedoonia 11,5% 3 23
                        18.–19. Rootsi 11,5% 3 23
                        20. Slovakkia*** 8,3% 2 22
                        21.–22. Austria 7,7% 2 24, neist 21 Saksamaal
                        21.–22. Belgia 7,7% 2 24
                        23. Soome 3,8% 1 25
                        24. Wales 0,0% 0 6 mängijat Wales'i klubides,
                        aga Inglise liigasüsteemis;
                        18 mängijat teistes Inglise klubides,
                        2 mujal
                        * Venemaa pole veel lõplikku 26-liikmelist koosseisu nimetanud.
                        ** Hispaania lõplikus koosseisus ongi ainult 24 mängijat.
                        *** Slovakkia pole veel lõplikku 26-liikmelist koosseisu nimetanud.

Kommentaar

Kellel huvi, siis täna veel sai pilteid juurde osta uefa lehelt.

Kommentaar

Ticket portal avati 2 juunil .Siis oli 11-le mängule Budapestis , Sevillas ja Peterburis .Nüüd on 8 -le veel saada ,nende hulgas kaks 1/8 finaali .

Kommentaar

Kas keegi kogub või kas kellegi laps kogub või teate kedagi, kes/kelle laps kogub algava EMi jalgpallikaarte?

Mul on siin üks agar koguja, kes tahaks duubleid vahetada.

Huvitab see kogu: https://dkhobbycards.eu/image/cache/...1-1000x800.png
                              When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

NB❗ Hetkel müügis 14 eri mängu pileteid ,lisandunud 3 Bukarestis ,1 Glasgow , 1 Rooma .

Kommentaar

Working...
                                X