telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Kommentaar

ma juba kartsin et tuled siia Ashley Youngist vatrama

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
            ma juba kartsin et tuled siia Ashley Youngist vatrama
            Maailma parim paremkaitse.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Ei tea, kas mõni Rolex on omanikku vahetanud v mis imega Lazovici värava puhul sulg välja võluti?
                Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitust
                  Ei tea, kas mõni Rolex on omanikku vahetanud v mis imega Lazovici värava puhul sulg välja võluti?
                  minu meelest seal build-upis oli sulg, aga kordustest kontrollida ei õnnestunud.
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitust
                    väga konkreetne sulg oli. Pigem võiks küsida, et kas Florenzi liigutuse eest päris mängu lõpus ei oleks pidanud penalti andma

Kommentaar

Ahead of Juventus' game against Roma this week, Ronaldo has revealed the tactics that the Italian club's players used to stifle his goal-scoring efforts during the infamous thrashing in 2007.
                      "When it was 6-0, they asked me to stop, an opponent begged me to stop dribbling. Others threatened to hurt me."

The former Manchester United star is clearly not over the rivalry as he bluntly added that there is no player in the team that he would exchange his shirt with.

"Roma? There is no player with whom I would exchange a shirt."
                      SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Algselt postitas Scarhead Vaata postitust
                        Ahead of Juventus' game against Roma this week, Ronaldo has revealed the tactics that the Italian club's players used to stifle his goal-scoring efforts during the infamous thrashing in 2007.
                        "When it was 6-0, they asked me to stop, an opponent begged me to stop dribbling. Others threatened to hurt me."

The former Manchester United star is clearly not over the rivalry as he bluntly added that there is no player in the team that he would exchange his shirt with.

Tegelt mõjus see mäng tüübile nii laastavalt, et sellest õhtust saati pole ta ülse rohkem triblanud. Mõistan tema viha Roma vastu
                        Messi...The never ending legend!

Kommentaar

Algselt postitas Scarhead Vaata postitust

Tea palju neid alles on praeguses Romas kes 2007 platsil käisid? De Rossi?
                          Idioot jääb idioodiks.
                          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                            Idioot jääb idioodiks.
                            Nii dementne vast pole veel, pigem jättis see ebameeldiv kogemus talle templi mällu igaveseks, sellest ka no respect. Nagu meil endilgi, tekib mingi treeneri , omaniku, lõhkuva mängu jne pärast ebasümpaatia klubi suhtes, tihti see nii jääbki. No big deal.

Selle Ronaldo rändi postitamise mõte oli tegelikult, et midagi teravamat ka vahelduseks enne mängu, mis lisab mängule nõks vürtsi juurde. Üldiselt käib vastaste suunas selline ninnu-nännutamine, igav.
                            SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                              Idioot jääb idioodiks.
                              DDR vana munn skooris ka selles mängus veel. Kahjuks vist homme ei mängu

üldiselt ma olen nõrk ja ei kirjuta siia teemasse vähemalt 3 aastat mitte midagi.

Kommentaar

Roma fännid täitsa ära kadunud, teema varsti langemas juba teisele lehele, kui poleks mind. Aga Klavan Romasse?
                                Ela ja tunne, et elad
                                see on kõige lihtsam
                                filosoofia, mis toimib
                                sule silmad ära vaata
                                tagasi, hinga sügavalt ja
                                hüppa üle iseenda varju
                                tule koos minuga.

Kommentaar

Working...
                                X