No announcement yet.

AS Roma

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Väidetavalt karjäär siiski veel ei lõpe, aga Romaga on kõik.
    May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Ameerika ootab.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Roma teema väga alla vajunud. Tõstan siis teemat. Hooaeg läbi. Ei hakka mina midagi pikka sellest kirjutama. Kokkuvõtlikult oli halb ja alla igasuguse arvestuse. Samas, kui tulid uudised, et Nainggolan ja Strootman saavad jalaga, siis oli see minu jaoks juba hoiatuskell, et sellest hooajast päris asja ei saa, sest antud mehed olid ikkagi meeskonna raudvara.

Mida veel siis. Täiesti arusaamatu käitumine Roma poolt De Rossiga seoses. Ranieri oli tore vunts ja oli aru saada, et üritas hingega ning ka fännid said sellest aru. Uue treeneri koha pealt pakutakse mingite madalike ja keskmikute onkleid, sest suurema kaliibriga treenerid lihtsalt ei taha tulla erinevatel põhjustel.

Ei ole küll mingi Itaalia meedia ekspert, kuid seoses De Rossi lahkumisega on viimasel ajal veel veidramaid asju välja tulnud. The Roman newspaper cited a leaked email from ex-Roma fitness coach Ed Lippie - sent to Pallotta in December of last year - that read how De Rossi, along with Edin Dzeko, Kostas Manolas and Aleksandar Kolarov, called for the heads of not only Coach Eusebio Di Francesco and sporting director Monchi but also Totti (allikas: https://www.football-italia.net/1387...nted-totti-out). Roma on ametlikult teada andnud, et see ei pea paika. Samas tekib küsimus, et mis seal riietusruumis siis toimub või toimus, sest mängudes oli selgelt näha, et enamus mehed ei mängi nii nagu nad peaksid. Sky Sporti andmetel on Aleksandr Kolarov, Edin Džeko, Javier Pastore, Kostas Manolas, Steven N'Zonzi ja Diego Perotti minemas. Kui see paika peab, siis kes meeskonna eest mängima hakkab? Lisaks sellele on suur tõenäosus, et Džeko ja Manolas müüakse otsestele konkurentidele (Inter ja Juventus).

Vahest ma ikka mõtlen, et wtf see Roma teeb. Iga aasta on üks uus "projekt". Lamela minekust alates ma hakkasin mõtlema, et kas eesmärk on olla farmklubi? Ja muster koguaeg kordub - parimad müüakse maha ning asemele ostetakse uued ning kohati suvalised.

Kommentaar

Mul on Pallottast kòriniiiiiiiiiiiiii. Ta on teinud Romast puhtalt àri ei mida muud.
          See hooaeg oli negatiivne ja vàsitav.
          Ma loodana, et see DDR +teised tahtsid Tottit minema on mingi itaalia meedia sitakàkerdis. DDR on minemas arvatavasti kohtusse selle vastu kes seda paska kirjutas.
          Rooma on Rooma ja skandaale on seal alati.
          FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
          FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Uus peatreener tuleb Shaktarist - Paulo Fonseca.

Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
              Uus peatreener tuleb Shaktarist - Paulo Fonseca.

Kommentaar

Hea klubi, aga fänne pole?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Hea klubi, aga sitt tööandja:
                  Algselt postitas Totti
                  I resign as Roma executive. It’s a very bad day for me. I was never given the chance to work practically on the technical area. They knew my intentions and what I wanted, to give so much to this club and team, but they never wanted me to, in all honesty. They excluded me from every decision

Many promises were made and they were never kept. They knew what I wanted. Naturally, as time goes on, you judge, you evaluate, as I too have a character and don’t just sit there doing what they every now and then ask me to do. I did it for Roma, but as time wore on, I didn’t think it fair to put myself at the disposal of people who never wanted me to be there.

The main focus of certain people has been to remove Romans from Roma. In the end, the truth came out, because they achieved what they wanted. Over the last eight years, since the Americans came in, they tried in every possible way to shove us to one side. As the years went on, they tried everything they could… It’s what they wanted and in the end, they succeeded.
                  -e- see on ikka täiskuld, kuidas Totti igas suunas paugutab ja kõik perse saadab.“
                  Algselt postitas Totti
                  If I were to return to Roma, we’d need a new owner. First and foremost. If the new owners believed in me, then that would be great.What I can say is that I will never hurt Roma. This is far worse than retiring as a player. Leaving Roma is like dying. I feel like it’d be better if I died. So many have told me over the years that I am too much of a weight on this club. That I get in the way.

Kommentaar

Võib vist popcorni varuma hakata, põhimõtteliselt oli tegu ju ultratele antud signaaliga, et hakake mikihiirtele vastu enne kui hilja.

Totti on player signings: “They asked me if I felt it was right to sign a player, who I won’t name here. I told them he’s not right for Roma because Di Francesco plays 4-3-3 and this player has had a thousand injuries. The club replied that it seemed like I was always against them and always saying no to everything. I just gave them my opinion. I would have signed a player from Ajax instead.”

Kes Romaga pole hästi kursis, siis ilmselgelt on tegu Pastore ja Ziyechiga, see oli teemaks algusest peale, et Pastore oli täisdebiilne üleminek

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas vendetta Vaata postitust
                        Võib vist popcorni varuma hakata, põhimõtteliselt oli tegu ju ultratele antud signaaliga, et hakake mikihiirtele vastu enne kui hilja.

Totti on player signings: “They asked me if I felt it was right to sign a player, who I won’t name here. I told them he’s not right for Roma because Di Francesco plays 4-3-3 and this player has had a thousand injuries. The club replied that it seemed like I was always against them and always saying no to everything. I just gave them my opinion. I would have signed a player from Ajax instead.”

Kes Romaga pole hästi kursis, siis ilmselgelt on tegu Pastore ja Ziyechiga, see oli teemaks algusest peale, et Pastore oli täisdebiilne üleminek
                        Ziyechi jäämine Ajaxisse oli taevaōnnistus... Kui see vaid teist hooaega juhtuks... Selle eest aitäh Roma mikid.

Kommentaar

Newcastles läks paksust Mikest lahtisaamiseks päris kaua aega(kui ikka saadakse). Itaalia ultrad vist on efektiivsemad?

Kommentaar

Kas Itaalias on ajaloost mõni näide, kus ultrate toel on klubi juhatusest või omanikest lahti saadud? Mulle on alati jäänud mulje, et Itaalia klubide ultratel on tugev seos kohalike organiseeritud kuritegelike ühendustega (vt paar aastat tagasi ilmunud artikkel, kus peategelaseks oli üks juve ultra). See muidugi ei tähenda, et nimetatud seos muudes riikides puuduks. Aga sellised faktorid võivad täitsa rolli mängida mingite eesmärkide saavutamisel.

Aga Totti lahkumine ning tema sõnad kinnitavad veelgi, et viimane aasta (kui mitte viimased 8 aastat) on Romas midagi kategooriliselt käärinud.

Kommentaar

Kui su omanikul on Ameerika frantsiisideliiga taust, siis sa tead et temast Euroopa jalgpallis sportlike tulemuste osas erilist asja ei ole.
                              Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Algselt postitas Halb ründaja Vaata postitust
                                Kui su omanikul on Ameerika frantsiisideliiga taust, siis sa tead et temast Euroopa jalgpallis sportlike tulemuste osas erilist asja ei ole.
                                John W. Henry ja Thomas C. Werner julgevad vastu vaielda.

Kommentaar

Working...
                                X