No announcement yet.

AS Roma

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kohutav mängupilt tõesti. Ainus kes viitsis oli Verde. Natuke Torusiilis ka. Ja noh Liiva-Vagiina tõesti ei saanud täna mitte millesti aru.

Kommentaar

Ot kas Destro on tagasi või see on see Verde?

Kommentaar

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
        Ot kas Destro on tagasi või see on see Verde?
        Verde ikka.
        Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
            Valitsevad Aafrika meistrid!
            "He has great football intelligence, experience and seems to have four eyes to spot all potential passes."

Kommentaar

Algselt postitas Seti Vaata postitust
              Valitsevad Aafrika meistrid!
              Pluss Junior Tallo ka, meie poiss laenul Prantsusmaal Bastias vist.
              So self aware so full of shit

Kommentaar

Tallo toodi 120minutil sisse pennut lööma. Toppis selle võssa. Dumba virutas sisse ja kantoss ei julgenud üldse vaadata seda pulli:

Kommentaar

Daniele De Rossi and father Alberto De Rossi discuss their time at Roma and their love for the club. (UEFA tv)
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Aafrika Kuningad on tagasi

#talkshitgetshot
                    FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                    sigpic

Kommentaar

#touchofanangel
                      sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                        #talkshitgetshot
                        talk's hit get shot
                        talk's hit get's hot
                        talk shit get shot
                        talk shit get's hot
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          talk's hit get shot
                          talk's hit get's hot
                          talk shit get shot
                          talk shit get's hot
                          miks sa enda uut fb profiilikat foorumi avatariks ei pane?
                          slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                            Miks sa seda pilti mis Tanel sulle saatis üks öö, enda foorumi avatariks ei pane?
                            So self aware so full of shit

Kommentaar

No offence an' all, but, you're fucked in the head, right?
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                                Miks sa seda pilti mis Tanel sulle saatis üks öö, enda foorumi avatariks ei pane?
                                Väga ausad küsimused kusjuures. Üks ausam kui teine. Pildid on ausad. Pildid oleks seda väärt. Tean mida räägin. Räägin mida näen. Doubia jookseb pikali kõik kraavid ja mäed. Kõik teised söövad juustu.
                                #fifa15 #asroma #attackforce #minimumsprintspeed93 #Francescoonelusjatagasi #cojones #juulisteginpeale
                                sigpic

Kommentaar

Working...
                                X